• Zeiktopic

    Verliefd zijn. Ik haat het. Helemaal als je verliefd bent op je beste vriend. Hij weet het, en we hebben ook wel wat met elkaar gehad, maar hij zei al snel dat hij gewoon niet meer voelde dan gewoon vrienden zijn. Hij is er altijd voor me, luistert naar me, en hij praat met me. We weten dingen van elkaar die niemand anders van ons weet. Maar ik weet het dus ook meteen als hij verliefd is. En dan help ik hem. Als in koppelen enzo. En dat doet pijn. Want om de een of andere reden krijg ik hem maar niet uit mijn hoofd. Hoe graag ik ook wil. En als mijn hersenen dan ook nog eens door gaan geven van: 'Als je al niet goed genoeg bent in de ogen van je beste vriend, in welke ogen dan wel?' Ik weet wel dat het overdreven is, en dat ik me misschien niet zo moet aanstellen. Maar ik weet niet meer hoe. Ik bedoel, ik ben de prater van mijn vriendengroep. Bemiddel als er ruzie is. Troost mensen als ze verdriet hebben. Mensen geven om me, omdat ik ze help. Met ze praat. Maar niet om wie ik verder ben. Ik ben niet het spontane meisje. Of het knappe, waar iedereen voor valt. Nee. Ik kan praten en helpen. Meer niet. Jongens worden vrienden, geen vriendjes. And yeah. I'm kinda sick of it.


    If you had the chance to change your faite, would you?

    Persoonlijk vind ik praten en helpen waardevoller dan spontaan en knap zijn. Wees gewoon jezelf en ben tevreden met wie je bent.
    Dat je beste vriend die gevoelens niet voor je heeft, betekend niet dat hij niet om je geeft.
    En ja, ik begrijp wel dat het behoorlijk balen is, maar er is nou eenmaal veel geduld nodig voor het vinden van liefde.


    You are beautiful, you are love.

    Whoa, dat klinkt zeer bekend, zo gaat het er bij mij meestal ook aan toe. Op het moment gaat het goed met al mijn vrienden en dus heeft niemand me meer nodig > eenzaam :[. Ik ben een soort van reserve vriendin, alleen gewenst als de anderen niet beschikbaar zijn x'].
    Ik heb eigenlijk geen zinnig advies oid te vertellen, sorreh. Maar je kan altijd g- of pb'en als je daar behoefte aanhebt? ^^


    i put the fun in funeral

    Vinter schreef:
    Whoa, dat klinkt zeer bekend, zo gaat het er bij mij meestal ook aan toe. Op het moment gaat het goed met al mijn vrienden en dus heeft niemand me meer nodig > eenzaam :[. Ik ben een soort van reserve vriendin, alleen gewenst als de anderen niet beschikbaar zijn x'].
    Ik heb eigenlijk geen zinnig advies oid te vertellen, sorreh. Maar je kan altijd g- of pb'en als je daar behoefte aanhebt? ^^


    Niet eenzaam zijn! Je hebt mij, de meest Awesome wolf ever!


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik ga even iets heel cliché zeggen. Je bent zestien, dus je hebt nog tijd genoeg om iemand te vinden. Ik ben negentien en heb ook nog nooit een relatie gehad, no worries. ^^
    Ik weet dat het zuigt dat je vriend ook niet op jou verliefd is, maar je zal je er spijtig genoeg bij moeten neerleggen. Vrienden kunnen soms trouwens langer in je leven voorkomen dan vriendjes, bekijk het van die kant. Hij geeft heus wel om jou, misschien wel meer dan de vriendjes die je in de toekomst zult krijgen. Hou hem gewoon dicht als vriend en laat die vriendjes naar jou komen, niet omgekeerd. :')

    [ bericht aangepast op 6 mei 2013 - 11:04 ]


    Take me to wonderland