• Je kan nog altijd meedoen! Geef je op en doe mee!
    Het rollentopic




    100 jaar na de val van He Who Must Not Be Named, is de wereld weer in oorlog. Er zijn twee verschillende clans opgericht, die beiden streven om hun eigen doelen te evenaren.


    Axis en Anguis. Mensen noemen ze de 'goede' en 'slechte' clan.

    Wizards die afstammen van de Deatheathers hebben Anguis opgericht en vele volgelingen opgetrommeld. Ze houden zich schuil in het oude huis van the Malfoys, die in deze tijd niet meer bestaan. Door het huis te gebruiken als hun schuilplaats, laten ze zien dat the Malfoys vroeger trouwe dienaren waren. De clan bestaat uit honderden leden en heeft nog geen leider. Hierover maakt iedereen ruzie, wie moet hun aanvoeren? Er zijn verschillende kandidaten die zichzelf moeten bewijzen tegenover de rest van de clan.

    Axis is het tegenovergestelde. De leden van deze clan stammen af van vroege leden van The Order of the Phoenix. Ze streven naar het goede en proberen de andere clan 'uit te roeien'. Ze beseffen echter één ding niet... Ze zijn zelf ook verantwoordelijk voor de oorlog. De strijd tussen goed en kwaad blijft altijd bestaan, maar het houdt de oorlog ook stand. Hoe gaat Axis ervoor zorgen dat ze de overhand krijgen en Anguis kunnen overheersen?

    Hogwarts blijft doorgaan. Lessen worden gegeven, Houses zijn in strijd met elkaar en de de Quidditch Cup moet heroverd worden. Echter heeft elke leerling een achtergrond. Ze zijn geboren in een clan. Opgevoed met tradities uit hun familie en ideaalbeelden van hun clan.
    Natuurlijk zijn er ook jongeren die het hier niet mee eens zijn. Waarom moeten deze twee clans in gevecht met elkaar zijn? Waarom kunnen ze niet in vrede met elkaar leven?
    Daarom besluit een groepje van verschillende afdelingen een derde clan op te richten...

    Hoe gaat dit aflopen? Dat is aan jullie.



    Ravenclaw:
    - Rena Calanthe Thompson | Chaser (aanvoerder) | Axis - Huoriel
    - Jason 'Jace' Sebastian DiLaurentis | Bonacieux
    - Chase Alexander Holt | Axis | WillNotLearn
    -
    -


    Slytherin: Op het moment mag je geen Slytherin meer aanvragen, totdat er bij elke andere House 2 personen zitten.
    - Lacey Elyssa Blackbourne | Anguis - Requille
    - Lucy Rosean Delacroix | Seeker (aanvoerder) | Anguis - Macabre
    - Georgia Yare Rae Roux | Anguis - Lizor
    - Alan Christopher Martinez | Axis - Huoriel
    - Draven Malum | Keeper | Anguis - WillNotLearn

    Hufflepuff:
    - Caine Sainsford| Keeper | Anguis - Requille
    - Evelyn 'Eve' Cathy McAllister | Anguis - Macabre
    - Sean Emanuel Hastings | Anguis - Lizor
    -
    -

    Gryffindor:
    - Caleigh Ohndreya McBryar | Chaser (aanvoerder) | Axis - Glucio
    - Isiz “Izzy” Laine Fairchild | Axis - Jemima
    -
    -
    -

    Volwassenen:

    Anguis:
    -
    -
    -
    -
    -


    Axis:
    -
    -
    -
    -
    -


    School Crew:

    Schoolhoofd: Marina Barlow | Axis - Huoriel
    Assistent schoolhoofd:

    Leraren:
    -
    -
    -
    -
    -


    Wij hebben een aantal regels en we verwachten dat je je hier aan zult houden:
    * Jou personage heeft in geen enkel geval een relatie tot een bekend HP personage. Geen Dwayne Dumbledore of Sam Weasley.
    * 16+ mag, maar houdt het wel realistisch
    * Niet Godmodden zonder toestemming van het desbetreffende personage
    * Jij maakt je karakteromschrijving, houdt je hier dan ook aan
    * Geen perfecte personages (Mary-Sue)
    * Minimaal 8 regels per post.
    * Geen herhalingen van de vorige post in je eigen post. Puur en alleen je eigen post.
    * Je kan niet wisselen van clan. Bijvoorbeeld: Je zit eerst bij Anguis en gaat dan naar Axis. Dit is onmogelijk.
    * Je hoeft niet persé bij Anguis te zitten als je in Slytherin zit, of bij Axis als Gryffindor je House is. Houses zijn persoonsgerelateerd, Clan's vanuit de familie.
    * Maximaal 2 leerlingen en 1 volwassene per persoon.



    Alleen Huoriel of Requille maken een nieuw topic aan

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 13:54 ]


    I'd rather die my way, than live yours.

    [Kay, hold on, ik schrijf wel wat (:]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Oh ik ga eten, lol. Nou ja, mijn post komt zo. c:]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    (Lol, ik ga beneden thee drinken, dus dat komt dan goed uit c: )


    Happy Birthday my Potter!

    Evelyn 'Eve'
    Enigszins vrolijk liep ik over perron 9¾. Ik had er naar uitgekeken om weer naar Hogwarts te gaan, na mijn hele zomervakantie bij mijn ouders gespendeerd te hebben. Het was nou niet de tijd van het jaar waar ik altijd naar uit keek... telkens dat gezeur over die clan. Bah.
    Ik had mijn favoriete leesboek alvast gepakt om straks tijdens de reis te lezen. Ik sleurde mijn zware koffer achter me aan en stapte met een opgelaten gevoel de trein in. Het was niet fijn om naar al die blije gezinnen te kijken; ik werd er jaloers van, al wilde ik er zelf niet aan toegeven.
    Het was druk, wat betekende dat ik aan de late kant was. Een zucht rolde over mijn lippen en voorzichtig wurmde me ik tussen de vele mensen door.
    Ik liep naar de achterkant van de trein; daar was het meestal wat rustiger. Het zag er alleen niet naar uit dat er nog een lege coupé over was...
    Ik keek naar de grond waardoor ik per ongeluk tegen iemand aan botste.
    ''S-sorry,'' mompelde ik. Ik keek op en zag dat het een laatstejaars uit Slytherin was. Fijn, ook dat nog.
    ''Kijk even uit, wil je?'' siste hij. Ik klemde mijn leesboek dichter tegen me aan en wilde verder lopen, maar door de zet die hij me gaf botste ik tegen een coupé aan. Er ging een pijn door mijn rug heen en met een geamuseerde grijns keek de jongen me aan. Fijn...


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Lizor schreef:
    Sean Emanuel Hastings || Hufflepuf

    {Iemand voor Sean?}


    (Hij mag wel bij Rena en Caine in de coupé komen. Ik heb nu zo'n medelijden met hem, awh :( )


    I'd rather die my way, than live yours.

    Rena

    Kijk, dat was nu een vraag waar Rena geen antwoord op had. Ze wist veel en benutte deze kennis dan ook, maar welk ras haar kat was.
    ''Nou, ik denk dat het een vuilnisbakje is?'' zei Rena tegen Caine. Terwijl ze dit vertelde richtte ze haar gedachtes ergens anders op, anders werden ze afgeleid naar Caine. Zij en Caine zijn al een aantal jaren bevriend en ze vindt het allesbehalve erg dat hij bij Anguis zit. Het is zijn eigen keuze niet geweest, dus waarom zou ze hem erop beoordelen? Met zijn karakter is helemaal niets mis en daar gaat het om.
    Met haar gedachten heel ergens anders streelde ze haar kat, die weer rustig naast haar was komen liggen. Haar pootjes lagen op de bank en haar kopje bij Rena op schoot, nog altijd Caine goed in de gaten houdend. Grinnekend moest Rena aan de gebeurtenissen denken in de vakantie.
    Toen ze thuis was gekomen van de terugreis hadden haar ouders haar direct meegenomen naar Diagon Alley. Ze hadden een aantal spullen bijgekocht om de voorraad bij te vullen, zoals veren en inkt. Daarna kwam de verassing. Ze mocht namelijk haar eigen huisdier uitzoeken. Haar hele schoolperiode had ze uilen van anderen moeten gebruiken, waar ze nu eenmaal wel aan gewend was. Haar ouders waren totaal niet rijk en moesten van een mager inkomen leven. Healers verdienen namelijk niet genoeg om uitgebreid met geld te gaan strooien. Meteen was Rena's oog op een prachtige, rode kat gevallen. Nee, een uil was niet nodig voor haar. Een kat paste perfect bij Rena. Hetzelfde temprament en de kat wist meteen wie ze mocht en niet mocht. Gelukkig voor Rena was het humeurige al snel weg bij Mira.
    ''Hoe was jou vakantie, Caine?'' vroeg ze, terwijl ze haar benen omhoog wierp en in zijn schoot liet vallen, zoals ze wel vaker deed.


    I'd rather die my way, than live yours.

    Caleigh Ohndreya McBryar || Gryffindor

    Aangezien ik niet echt iets te doen had, staarde ik maar naar de ouders die nog even op het laatste moment afscheid namen van hun kinderen. De ouders die onze wereld zo in tweeën verdeelden, mensen zoals mijn moeder. Als ik erover nadacht had ik behalve dan dat ik naar Hogwarts ging vrij weinig met de toverwereld. Dit kwam waarschijnlijk doordat ik voor mijn muggle-vader had gekozen in plaats van mijn heksen-moeder. Ik vond het echter wel onwijs vet om te kunnen toveren. Ik voelde mij soms net een superheld met magische krachten, wanneer ik bij mijn vrienden was. Eigenlijk best hilarisch soms. Misschien werd ik er wel een beetje verwaand van, maar je kon niet helemaal perfect zijn. Ieder mens had mindere eigenschappen toch?
    Plots werd ik uit mijn gedachten gehaald door gestommel vanaf de gang. Ik kon zien dat er zich voor mijn coupé twee mensen bevonden en dat één van de twee hard tegen de deur aan werd geduwd. Zonder te aarzelen sprong ik op en deed de deur open om daar een jongen uit Slytherin van een jaar hoger te zien, waarmee ik wel eens eerder een aanvaring had gehad. Hij was namelijk niet bepaald de vriendelijkste en ik was nou eenmaal iemand die andere mensen snel hielp. Mijn blik stond dan ook gelijk op onweer en ik richtte mijn wand op de jongen, hoewel hij wel een aantal spreuken kende, waarvan ik nog geen weet had. Dat was altijd het probleem bij deze jongen. Op zich was hij niet beter in duelleren, maar hij had gewoon meer kennis van spreuken, doordat hij een jaar hoger zat en dat maakte de uitkomst van de confrontatie altijd onvoorspelbaar.
    Mijn blik ging even over het meisje. Volgens mij was zij ook ouder dan ik, maar ze leek niet iemand die zichzelf één twee drie verdedigde of een grote mond opzette. 'Gaat het?' vroeg ik even en ik wierp haar een bezorgde blik toe, voor ik mij weer op de jongen richtte. 'Zo, we zijn nog niet eens op Hogwarts of je doet alweer alsof je alles bent. Laat haar toch gewoon met rust. Ik kan mij niet voorstellen dat ze je iets ergs aan heeft gedaan en je hebt dus geen reden om haar tegen mijn coupé aan te duwen,' siste ik, waarop de jongen spottend lachte. Hij dacht ook echt dat hij alles was.
    'Zij liep anders tegen mij aan hoor,' zei hij met een onschuldig gezicht, waarop hij mijn wand naar beneden duwde, zodat deze niet meer op hem gericht had. 'Maar goed, voor deze ene keer komt ze er met een waarschuwing vanaf. Ik heb geen zin om je nu al je trots af te nemen, McBryar.' Dit keer was het ik die lachte. Hij die mijn trots afnam. Yeah right. Never gonna happen.
    'Moet ik je herinneren aan de vorige keer dat je boos en vernederd naar je afdelingsleider toerende,' zei ik plagend en ik stopte mijn wand weg. 'Dus tot de volgende keer dan maar.' Hij gaf mij nog een dodelijke blik en siste iets in de richting van "ik krijg je nog wel" voor hij wegliep. Ik kon niet ontkennen dat ik toch wel opgelucht was, dat hij wegliep. Anders zou ik wel heel snel dit jaar in de problemen zijn gekomen. Kon ik meteen nablijven, of naar de ziekenzaal, of beiden.
    'Ik raad je echt aan om ervoor te zorgen dat je niet tegen hem aanloopt. Die vorige keer is de eerste keer dat ik hém verslagen heb in plaats van andersom. Maar ja, hij zit dan ook een jaar hoger,' zei ik met een knipoog tegen het meisje en keek naar haar koffer. 'Je mag anders wel bij mij in de coupé zitten?'


    Happy Birthday my Potter!

    (Macarbe en Lizor, denken jullie wel even aan de gepastheid van deze RPG? Dus niet zomaar met Unforgivable curses lopen te strooien aub. Dit kan ook niet in de boeken, behalve als je naar Azkaban wilt ;) Dus bij deze. )


    I'd rather die my way, than live yours.

    Evelyne 'Eve'
    De jongen kwam dichterbij en ik zette nog een stapje achteruit, wat amper ging omdat ik al tegen de muur aan stond.
    Ik slikte even en op dat moment stormde iemand de coupé uit. Geschrokken keek ik op; het was een meisje uit Gryffindor, volgens mij net wat jonger dan dat ik was.
    De jongen keek verstoord op en de twee hadden een woordenwisseling, waaruit ik opmaakte dat ze samen wel wat meer confrontaties hebben gehad. Ik sloeg mijn ogen neer; als ik nu gewoon weg glipte...
    Op dat moment maakte de jongen aanstalten om weg te gaan. Hij liet nog een dreigement achter bij het meisje; ze leek even na te denken.
    Vervolgens keek ze me aan en ik keek een beetje beschaamd terug. Wat zal ze nu wel niet van me denken? Ik was een zwakkeling; ik kon niet eens voor mezelf op komen.
    Ik glimlachte lichtjes na haar woorden. Ik was een dagdromer; het gebeurde me eigenlijk te vaak dat ik tegen mensen aan liep. Dit keer pakte het alleen wat anders uit dan normaal.
    ''Dankjewel,'' zei ik zacht. Ik keek haar aan toen ze vroeg of ik bij haar in de coupé kwam zitten. Ik knikte en haalde zwakjes mijn schouders op.
    ''Als je dat niet erg vindt,'' zei ik met een zwakke grijns. Ik pakte mijn koffer weer, terwijl ik nog altijd mijn leesboek vast hield. Wat een begin van het jaar... dit stond nou niet bepaald in mijn planning, vijanden uit Slytherin krijgen. Ze hebben me over het algemeen altijd met rust gelaten, en dat hield ik liever zo.

    [Ugh, waar is mijn inspiratie als ik het nodig heb? D:]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Huoriel schreef:
    (Macarbe en Lizor, denken jullie wel even aan de gepastheid van deze RPG? Dus niet zomaar met Unforgivable curses lopen te strooien aub. Dit kan ook niet in de boeken, behalve als je naar Azkaban wilt ;) Dus bij deze. )

    [Daar staat Lucy heel onverschillig tegenover, eigenlijk, maar oké. :'D Ik zal er op letten.]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    (...)
    [Daar staat Lucy heel onverschillig tegenover, eigenlijk, maar oké. :'D Ik zal er op letten.]


    (Ik heb het gewoon liever niet. De RPG moet wel geloofwaardig zijn en niet dat er hier en daar vervloekt wordt. )


    I'd rather die my way, than live yours.

    Huoriel schreef:
    (...)

    (Ik heb het gewoon liever niet. De RPG moet wel geloofwaardig zijn en niet dat er hier en daar vervloekt wordt. )

    And again: Ik zal er op letten.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Caleigh Ohndreya McBryar || Gryffindor

    Ze bedankte mij en zo langzamerhand werd het mij duidelijk dat dit meisje een veel te laag zelfbeeld had, of de gewoonte had om tegen iedereen aardig te blijven. Misschien was het zelfs wel een combinatie van beiden. Dat laatste zou ik in ieder geval heel bewonderenswaardig vinden. Ikzelf was echt een flapuit en zei altijd wat ik vond. Natuurlijk was ik niet onaardig tegen mensen, maar ik kon gewoon snel overkomen als een bitch. Vooral als hetgeen ik zei de persoon niet aanstond, maar ik was tenminste wel eerlijk.
    'Natuurlijk vind ik dat niet erg. Zolang je maar geen enge vriendjes hebt die er ook bij komen zitten, zoals onze grote vriend uit Slytherin,' zei ik lachend. Alleen het idee dat dit meisje omging met dat soort mensen was al absurd. Ik deed de coupédeur zo ver mogelijk voor haar open, zodat ze er makkelijk door kon met haar koffer en plofte weer neer op de plek waarvan ik zojuist opgestaan was. Vanaf hier bekeek ik mijn nieuwe coupé-genote nog eens beter. Ze zag er niet echt uit als een typische engelse. Haar huid was namelijk wat donkerder en ze had net als ik lang bruin haar, hoewel dat van mij een andere tint bruin had, dan dat van haar. Ze leek op het eerste gezicht oprecht vriendelijk, wat mij wel aanstond. Eigenlijk was het dan ook best wel wonderlijk dat ze zo verlegen overkwam. Ik bedoel, ze was zeker niet lelijk en zo te merken ook niet onaardig. Geen reden om verlegen en onzeker te zijn, toch? Iets anders wat mij opviel was het boek, dat ze bij zich had. Ze hield dus blijkbaar van lezen.
    'Ik ben Caleigh. Wat is jouw naam?' stelde ik mijzelf uiteindelijk vriendelijk voor.


    Happy Birthday my Potter!

    (Ik moet even eten)


    Happy Birthday my Potter!

    Huoriel schreef:
    (Macarbe en Lizor, denken jullie wel even aan de gepastheid van deze RPG? Dus niet zomaar met Unforgivable curses lopen te strooien aub. Dit kan ook niet in de boeken, behalve als je naar Azkaban wilt ;) Dus bij deze. )

    {Okay, ik zal er op letten (:}


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.