• Je kan nog altijd meedoen! Geef je op en doe mee!
    Het rollentopic

100 jaar na de val van He Who Must Not Be Named, is de wereld weer in oorlog. Er zijn twee verschillende clans opgericht, die beiden streven om hun eigen doelen te evenaren.

Axis en Anguis. Mensen noemen ze de 'goede' en 'slechte' clan.

Wizards die afstammen van de Deatheathers hebben Anguis opgericht en vele volgelingen opgetrommeld. Ze houden zich schuil in het oude huis van the Malfoys, die in deze tijd niet meer bestaan. Door het huis te gebruiken als hun schuilplaats, laten ze zien dat the Malfoys vroeger trouwe dienaren waren. De clan bestaat uit honderden leden en heeft nog geen leider. Hierover maakt iedereen ruzie, wie moet hun aanvoeren? Er zijn verschillende kandidaten die zichzelf moeten bewijzen tegenover de rest van de clan.

Axis is het tegenovergestelde. De leden van deze clan stammen af van vroege leden van The Order of the Phoenix. Ze streven naar het goede en proberen de andere clan 'uit te roeien'. Ze beseffen echter één ding niet... Ze zijn zelf ook verantwoordelijk voor de oorlog. De strijd tussen goed en kwaad blijft altijd bestaan, maar het houdt de oorlog ook stand. Hoe gaat Axis ervoor zorgen dat ze de overhand krijgen en Anguis kunnen overheersen?

Hogwarts blijft doorgaan. Lessen worden gegeven, Houses zijn in strijd met elkaar en de de Quidditch Cup moet heroverd worden. Echter heeft elke leerling een achtergrond. Ze zijn geboren in een clan. Opgevoed met tradities uit hun familie en ideaalbeelden van hun clan.
    Natuurlijk zijn er ook jongeren die het hier niet mee eens zijn. Waarom moeten deze twee clans in gevecht met elkaar zijn? Waarom kunnen ze niet in vrede met elkaar leven?
    Daarom besluit een groepje van verschillende afdelingen een derde clan op te richten...

Hoe gaat dit aflopen? Dat is aan jullie.

Ravenclaw:
    - Rena Calanthe Thompson | Chaser (aanvoerder) | Axis - Huoriel
    - Jason 'Jace' Sebastian DiLaurentis | Bonacieux
    - Chase Alexander Holt | Axis | WillNotLearn
    -
    -

Slytherin: Op het moment mag je geen Slytherin meer aanvragen, totdat er bij elke andere House 2 personen zitten.
    - Lacey Elyssa Blackbourne | Anguis - Requille
    - Lucy Rosean Delacroix | Seeker (aanvoerder) | Anguis - Macabre
    - Georgia Yare Rae Roux | Anguis - Lizor
    - Alan Christopher Martinez | Axis - Huoriel
    - Draven Malum | Keeper | Anguis - WillNotLearn

Hufflepuff:
    - Caine Sainsford| Keeper | Anguis - Requille
    - Evelyn 'Eve' Cathy McAllister | Anguis - Macabre
    - Sean Emanuel Hastings | Anguis - Lizor
    -
    -

Gryffindor:
    - Caleigh Ohndreya McBryar | Chaser (aanvoerder) | Axis - Glucio
    - Isiz “Izzy” Laine Fairchild | Axis - Jemima
    -
    -
    -

Volwassenen:

Anguis:
    -
    -
    -
    -
    -

Axis:
    -
    -
    -
    -
    -

School Crew:

Schoolhoofd: Marina Barlow | Axis - Huoriel
    Assistent schoolhoofd:

Leraren:
    -
    -
    -
    -
    -

Wij hebben een aantal regels en we verwachten dat je je hier aan zult houden:
    * Jou personage heeft in geen enkel geval een relatie tot een bekend HP personage. Geen Dwayne Dumbledore of Sam Weasley.
    * 16+ mag, maar houdt het wel realistisch
    * Niet Godmodden zonder toestemming van het desbetreffende personage
    * Jij maakt je karakteromschrijving, houdt je hier dan ook aan
    * Geen perfecte personages (Mary-Sue)
    * Minimaal 8 regels per post.
    * Geen herhalingen van de vorige post in je eigen post. Puur en alleen je eigen post.
    * Je kan niet wisselen van clan. Bijvoorbeeld: Je zit eerst bij Anguis en gaat dan naar Axis. Dit is onmogelijk.
    * Je hoeft niet persé bij Anguis te zitten als je in Slytherin zit, of bij Axis als Gryffindor je House is. Houses zijn persoonsgerelateerd, Clan's vanuit de familie.
    * Maximaal 2 leerlingen en 1 volwassene per persoon.

Alleen Huoriel of Requille maken een nieuw topic aan

[ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 13:54 ]

I'd rather die my way, than live yours.

Sean Emanuel Hastings || Hufflepuf
    Ik glimlach naar de twee.
    "Dank je wel," ik ga zitten en staar uit het raam. Wat ga ik ze vertellen als ze naar mijn vakantie vragen? Ik vertel wel gewoon dat ik weinig gedaan heb... ik heb het grootste deel van de vakantie geprobeerd om alles te vergeten van vorig jaar, maar dat ging niet echt.
    Ik schrik op uit mijn gedachten als Rena valt, boven op Caine. De trein komt in beweging. Op naar Hogwarts, ik slik onhoorbaar. Nu moet ik nog het moeilijkste deel van het hele "vergeet" gedoe ondergaan... naar Hogwarts gaan, me normaal gedragen en goede punten halen. Ik kan het me niet veroorloven nog een jaar te blijven zitten. Ik moet het voor mam doen.
    "Hebben jullie een beetje een leuke vakantie gehad?" vraag ik dan toch maar na een tijdje met de bedoeling om een gesprek te starten. Ik haal een hand door mijn haren en kijk de twee aan.

[ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 15:22 ]

My fake plants died, because I did not pretend to water them.

Lucy
    Draven zei dat ik ook weg mocht. Ik fronste even. ''Dit is al mijn tweede coupé en als je je bek houdt heb ik er geen problemen mee,'' zei ik met een glimlachje.
    Ik haalde even een hand door mijn haar en toen ik naar buiten keek, kwam ik tot de ontdekking dat de trein eindelijk in beweging kwam.
    Een opgeluchte zucht rolde over mijn lippen toen de zwaaiende ouders uit het zicht verdwenen.
    Ik keek Draven aan toen hij vroeg hoe mijn vakantie was.
    Een zucht rolde over mijn lippen. Mijn vakantie was net zoals alle anderen; ik zat thuis, vader was vaak weg door gedoe met de clan en áls we samen waren, wisselden we bijna geen woord of er was ruzie. Ik krabde even ongemakkelijk aan mijn achterhoofd.
    ''Eh- wel oké,'' mompelde ik vaagjes. Ik keek hem aan en met veel tegenzin sprak ik de woorden uit.
    ''En die van jou?''
    Waarschijnlijk werd het weer zo'n lang lulverhaal over hoe perfect zijn leven wel niet was. Fijn, echt... ik wilde dat ik een normaal leven kon leiden.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Alan Christopher Martinez
    Het meisje met het onbekende gezicht vertelde hem dat hij erbij mocht zitten.
    ''Dankjewel,'' zei Alan met een klein glimlachje en plofte naast haar neer op de bank. ''En nu mag jij mij gaan vertellen wat jou naam is, omdat je niet opduikt in mijn herinneringen,'' het kan heel goed dat Alan haar wel eerder heeft gezien op school, maar dan zou ze niet in zijn jaar zitten of niet iets hebben gedaan wat in zijn geheugen vastblijft. Natuurlijk kende hij bijna al zijn afdelingsgenoten en de meeste mensen van zijn jaar, maar hij bleef niet goed met namen. Enkel de medestudenten die écht iets uitzonderlijks hebben gedaan, zoals een leraar op z'n nummer zetten, die blijven goed in zijn geheugen.
    Terwijl hij haar antwoord afwachte stond hij alweer op om zijn hutkoffer op de rekken te gooien. Dit was een best zwaar klusje aangezien er al een lag, maar toch die van hem erbij moest.
    ''Ze kunnen beter die hutkoffers afschaffen en ons allemaal een tas laten kopen die magisch vergroot is...''

Caine Sainsford
    Met een glimlach op Caine's gezicht knikte hij even naar Sean toen hij ze bedankte, blij dat Rena er ook geen moeite mee had dat hij erbij kwam, zoals verwacht. Door de trilling van de trein die door de machine heen ging voelde hij dat de trein in beweging kwam, net op het moment dat Rena opstond. Door de schrik vlogen zijn nekharen overeind toen ze boven op hem viel.
    'Oh, Rena! Gaat het?' vroeg hij bezorgd. Wie weet had ze zichzelf wel bezeerd tijdens de val, of was ze door haar enkel gegaan, maar ze bleek in orde te zijn toen hij toekeek hoe ze zich zo snel mogelijk overeind bracht. Gelukkig maar. Caine draaide zich naar Sean toen hij onverwachts naar hun vakantie's vroeg.
    'Opzich niet anders dan andere vakantie's. Ik ben er niet zo'n fan van om eerlijk te zijn,' antwoordde hij terwijl hij zijn schouders ophaalde.
    'Ik denk dat je zo wel moet oppassen voor Rena's nieuwe kat. Die is een beetje mannen-schuw,' waarschuwde hij erachter aan, om het gesprek door de te laten lopen. Bovendien was het niet de bedoeling dat die kat zo gestresst wordt als een kip en op oorlogspad gaat.
    Oh, opeens kwam er iets op van zijn vakantie. Hij had voor het eerst een nichtje van zichzelf ontmoet, zijn familieband was niet zo close dus hij zag naast zijn ouders weinig andere familieleden. Maar het was niet bepaald interessant, want het klikte nog niet, dus liet hij het voor zich.

''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

Rena Calanthe Thompson
    Haar hoofd liep rood aan als een tomaat, ze strompelde naar achteren en ging bijna op haar kat zitten. Mira kon nog net haar kont ontwijken en sprong opzij, richting Sean.
    ''Ze heeft inderdaad iets tegen mannen. Misschien dat als je je gay voordoet, ze je wel mag,'' mompelde Rena bedenkelijk. ''Ohja, ik moet gaan. Mijn hutkoffer staat weg te schimmelen bij de ingang. Als ik niet wil hebben dat mensen mijn gewaad stelen of mijn boeken vernielen, moet ik hem snel gaan halen. Tot zo jongens,'' zei Rena vrolijk en voor ze het wist was ze de coupé al uit. Nu de trein net in beweging was gekomen en de meeste leerlingen hun vakantieverhalen moesten delen met hun vrienden, was het vrij rustig op de gang. Rena bedacht zich net iets te laat dat haar kat nog bij de jongens zat. Ze besloot om haar maar niet te gaan halen want zo kunnen ze aan elkaar wennen.
    Grinnikend liep ze verder, terwijl ze verschillende scenario's in haar hoofd ophaalde, bij wie de beiden jongens het slachtoffer werden van moordlustige Mira.
    Rena lachte hardop over deze gedachtes. Vrij snel was ze weer bij de ingang van de trein en haar hutkoffer stond nog mooi op haar te wachten. Met een gerust gevoel pakte ze de handgreep vast om hem mee te trekken. Nog geen twee seconden later ontplofte er iets in haar buurt en was ze zeiknat. De roze substantie gleed over haar heen en in haar kleding.
    ''WIE? WIE HEEFT DIT GEDAAN?'' gilde Rena.

Sean Emanuel Hastings || Hufflepuf
    Ik kijk naar de kat die me een boze blik geeft.
    "Uhm moet je je kat niet mee nemen of kom je nog terug?" vraag ik aan Rena, maar ze is al weg.
    "Oké we zitten dus met die kat hier... die niet van mannen houd, geweldig," ik zucht en kijk uit het raam. Ik hoop dat ik niet te veel depressie uitstraal, want zo voel ik me wel. Ik wil de andere niet aansteken, volgens mij had ik beter alleen in een coupé kunnen gaan zitten maar goed. Op dat moment hoor ik iemand gillen.
    "Is dat Rena?" vraag ik verbaasd aan Caine. Ik sta op en open de deur van de coupé, ik stap de gang op zodat ik Rena kan zien. Ze heeft roze spul over zich heen gekregen.
    "Rena, wat is er gebeurt?" vraag ik, heb je iets laten vallen ofzo."
    Ik loop naar haar toe.

My fake plants died, because I did not pretend to water them.

Macabre schreef:
    Lucy
    Draven zei dat ik ook weg mocht. Ik fronste even. ''Dit is al mijn tweede coupé en als je je bek houdt heb ik er geen problemen mee,'' zei ik met een glimlachje.
    Ik haalde even een hand door mijn haar en toen ik naar buiten keek, kwam ik tot de ontdekking dat de trein eindelijk in beweging kwam.
    Een opgeluchte zucht rolde over mijn lippen toen de zwaaiende ouders uit het zicht verdwenen.
    Ik keek Draven aan toen hij vroeg hoe mijn vakantie was.
    Een zucht rolde over mijn lippen. Mijn vakantie was net zoals alle anderen; ik zat thuis, vader was vaak weg door gedoe met de clan en áls we samen waren, wisselden we bijna geen woord of er was ruzie. Ik krabde even ongemakkelijk aan mijn achterhoofd.
    ''Eh- wel oké,'' mompelde ik vaagjes. Ik keek hem aan en met veel tegenzin sprak ik de woorden uit.
    ''En die van jou?''
    Waarschijnlijk werd het weer zo'n lang lulverhaal over hoe perfect zijn leven wel niet was. Fijn, echt... ik wilde dat ik een normaal leven kon leiden.

Draven Malum
    'Dit is al mijn tweede coupé en als je je bek houdt heb ik er geen problemen mee,' zegt ze met een glimlachje en keek vervolgens na een haar door haar haar gehaald te hebben naar buiten. 'Wat is er gebeurt met je eerste coupé?' Vroeg ik haar als eerste, 'Je kan ook altijd bij Bodewijn en Kachel gaan zitten.' Zeg ik vervolgens, het laatste vergezellend met een glimlachje die eigenlijk alleen de mensen die ik mocht zagen -en dat waren er erg weinig.- Ze keek me aan toen ik vroeg hoe haar vakantie was geweest en krabde ongemakkelijk op haar achterhoofd toen ze waarschijnlijk nadacht over haar antwoord. 'Eh- wel oké,' mompelde ze vervolgens vaagjes en leek die woorden met tegenzin uit te spreken, 'En die van jou?' Vroeg ze vervolgens.
    'Ging wel, pa was bijna de hele tijd weg om dingen voor Anguis te regelen, al zijn we wel naar het zwerkbal kampioenschap geweest. En de huiself liet steeds van alles vallen' Antwoordde ik, de huiself was echt aan vervanging toe en was al erg oud.

{Als Rena iemand nodig heeft om het op af te schuiven mag ze best naar Draven x'D}

[ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 19:39 ]

Don't be like the rest of them, darling

Caleigh Ohndreya McBryar || Gryffindor

Evelyn vertelde mij dat er wel een aantal purebloods hem niet kenden en ik knikte even bedenkelijk. Mensen die Shakespeare niet kenden... Zelfs in andere landen kenden ze hem! Ach, soms was de toverwereld gewoon vreemd. Daar hield ik het maar op. Veel tijd om er verder over na te denken had ik ook niet, want de coupédeur schoof open en er stond een jongen in de opening. Mijn wenkbrauwen schoten even omhoog en ik keek hem vragend aan. Was hij niet die jongen uit Slytherin van een jaar hoger die toch bij mij in de clan zat? Niet dat die clan mij nou veel boeide, maar de combinatie was niet heel gewoonlijk.
    Hij vroeg of hij ons gezelschap mocht houden en Evelyn stemde al toe voor ik iets kon zeggen. Er verscheen een kleine frons op mijn voorhoofd, terwijl hij ging zitten. Hij moest weten dat ik in Gryffindor zat. Ik had al met een aantal mensen van zijn jaar en zijn afdeling problemen gehad, bijvoorbeeld de jongen van net waar ik Evelyn van weg had geloodst. Toch leek hij geen kwade bedoelingen te hebben, wat natuurlijk niet onmogelijk was, maar wel niet heel vaak voorkwam. Hij vroeg dan ook vriendelijk naar de naam van het Hufflepuff meisje, om vervolgens zijn koffer in het rek te leggen.
    'Inderdaad. Ik ga niet eens proberen dat ding in een rek te krijgen,' mompelde ik en gebaarde naar de koffer die naast mijn voeten stond. 'Jij bent Martinez toch? Zevendejaars Slytherin uit de Axis-clan?' vroeg ik daarna, aangezien ik van mijzelf vond dat ik lang genoeg niks had gevraagd, wat eigenlijk helemaal niet zo lang was, maar dat was mijn ding dan ook niet.

[ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 20:08 ]

Happy Birthday my Potter!

WillNotLearn schreef:
    (...)
    Draven Malum
    'Dit is al mijn tweede coupé en als je je bek houdt heb ik er geen problemen mee,' zegt ze met een glimlachje en keek vervolgens na een haar door haar haar gehaald te hebben naar buiten. 'Wat is er gebeurt met je eerste coupé?' Vroeg ik haar als eerste, 'Je kan ook altijd bij Bodewijn en Kachel gaan zitten.' Zeg ik vervolgens, het laatste vergezellend met een glimlachje die eigenlijk alleen de mensen die ik mocht zagen -en dat waren er erg weinig.- Ze keek me aan toen ik vroeg hoe haar vakantie was geweest en krabde ongemakkelijk op haar achterhoofd toen ze waarschijnlijk nadacht over haar antwoord. 'Eh- wel oké,' mompelde ze vervolgens vaagjes en leek die woorden met tegenzin uit te spreken, 'En die van jou?' Vroeg ze vervolgens.
    'Ging wel, pa was bijna de hele tijd weg om dingen voor Anguis te regelen, al zijn we wel naar het zwerkbal kampioenschap geweest. En de huiself liet steeds van alles vallen' Antwoordde ik, de huiself was echt aan vervanging toe en was al erg oud.

{Als Rena iemand nodig heeft om het op af te schuiven mag ze best naar Draven x'D}

[Volgens mij was er een regel dat je niet de zinnen die een ander zegt in je post mocht kopiëren. :')]

Isiz Laine Fairchild
    Jason zegt dat gezelschap altijd welkom is, niet dat dat iets uitmaakt. Als ik niet welkom was geweest dan was ik ook gewoon hier gaan zitten. Beter dat dan bij de eerste of tweedejaars.
    'Helemaal als ik dat gezelschap ben,' grinnik ik dan quasi-arrogant. Het verbaasde me eigenlijk om hem te vinden zonder een meisje in zijn coupé, aangezien er altijd wel een paar rond hem hangen, alsof hij een één of andere beroemdheid is. Waarschijnlijk hopen ze zijn vriendin te worden. Hij verslindt er wel een paar per jaar, ik snap niet dat die meisjes zo naïef zijn dat ze niet in zien dat hij ze niet echt leuk vindt, maar dat hij ze enkel gebruikt. Sommige meisjes vergeten dat waarschijnlijk als hij ze vleiende woorden toefluistert.
    'Dus, nog iets in gedaan in je vakantie?' vraag ik. Hopelijk gaat hij niet eens heel verhaal ophangen over zijn vakantievriendinnetje, misschien heb ik dan nog liever die jonge kindjes. Schaamteloos laat ik hierna mijn blik over heen hem glijden. Ergens kan ik wel snappen dat meisjes iets in hem zien, hij heeft mooie ogen, is gespierd en heeft een lage, aantrekkelijk stem.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

(Als hij zich ermee wilt bemoeien mag hij wel komen, Rena heeft wel iemand nodig om haar woede op af te reageren x) )

Rena Calanthe Thompson
    Een tweede gil verliet haar lippen toen ze de roze substantie in haar kleding voelde druipen. Maar dan ook echt in alle kleding. Grommend schudde ze haar natte haren uit haar gezichtsveld en keek ze elke omstander kwaad aan.
    ''Degene die dít op zijn geweten heeft, gaat echt niet blij worden met de sancties die ik ga geven,'' zei ze half hysterisch. De meeste omstanders konden er wel om lachen, maar een aantal waren best geschrokken van haar uitbarsting. Ze was totaal niet het type om wraakacties uit te voeren, behalve als je haar vol schaamte in een groep mensen neerzette. Ze kneep haar ogen samen en keek iedereen apart aan.
    Sean bleek het al in de gaten te hebben en riep haar toe of het wel ging.
    ''Wat denk je? Tuurlijk gaat het! Het is mijn favoriete tijdsbesteding om doorweekt te worden met roze troep,'' gromde ze in zijn richting, ''NEE het gaat niet!''.
    Boos stampte ze richting de dichtsbezijnde wc's terwijl ze leerlingen die in de weg liepen aan de kant duwden. Eenmaal in de wc liet ze zichzelf op de wcbril zakken en slaakte een diepe zucht. Uit haar binnenzak haalde ze, haar nu plakkerige, wand vandaan.
    ''Hygiënia,'' zei ze, terwijl ze haarzelf voelde opdrogen.

Requille schreef:
    (...)

[Volgens mij was er een regel dat je niet de zinnen die een ander zegt in je post mocht kopiëren. :')]

Geen idee.. Als het zo is staat het niet tussen de regels :')

Wij hebben een aantal regels en we verwachten dat je je hier aan zult houden:
    * Jou personage heeft in geen enkel geval een relatie tot een bekend HP personage. Geen Dwayne Dumbledore of Sam Weasley.
    * 16+ mag, maar houdt het wel realistisch
    * Niet Godmodden zonder toestemming van het desbetreffende personage
    * Jij maakt je karakteromschrijving, houdt je hier dan ook aan
    * Geen perfecte personages (Mary-Sue)
    * Minimaal 8 regels per post.
    * Geen herhalingen van de vorige post in je eigen post. Puur en alleen je eigen post.
    * Je kan niet wisselen van clan. Bijvoorbeeld: Je zit eerst bij Anguis en gaat dan naar Axis. Dit is onmogelijk.
    * Je hoeft niet persé bij Anguis te zitten als je in Slytherin zit, of bij Axis als Gryffindor je House is. Houses zijn persoonsgerelateerd, Clan's vanuit de familie.
    * Maximaal 2 leerlingen en 1 volwassene per persoon.

Requille schreef:
    (...)

Ik dacht dat dat inhielt dat je de reactie niet boven die van jezelf mocht quoten? :') Anyway.. Als dat niet zo is zal ik er om denken.

WillNotLearn schreef:
    (...)

Ik dacht dat dat inhielt dat je de reactie niet boven die van jezelf mocht quoten? :') Anyway.. Als dat niet zo is zal ik er om denken.

[Dat zou raar zijn als het niet met je eigen reactie te maken had. xd]