• Je kan nog altijd meedoen! Geef je op en doe mee!
    Het rollentopic




    100 jaar na de val van He Who Must Not Be Named, is de wereld weer in oorlog. Er zijn twee verschillende clans opgericht, die beiden streven om hun eigen doelen te evenaren.


    Axis en Anguis. Mensen noemen ze de 'goede' en 'slechte' clan.

    Wizards die afstammen van de Deatheathers hebben Anguis opgericht en vele volgelingen opgetrommeld. Ze houden zich schuil in het oude huis van the Malfoys, die in deze tijd niet meer bestaan. Door het huis te gebruiken als hun schuilplaats, laten ze zien dat the Malfoys vroeger trouwe dienaren waren. De clan bestaat uit honderden leden en heeft nog geen leider. Hierover maakt iedereen ruzie, wie moet hun aanvoeren? Er zijn verschillende kandidaten die zichzelf moeten bewijzen tegenover de rest van de clan.

    Axis is het tegenovergestelde. De leden van deze clan stammen af van vroege leden van The Order of the Phoenix. Ze streven naar het goede en proberen de andere clan 'uit te roeien'. Ze beseffen echter één ding niet... Ze zijn zelf ook verantwoordelijk voor de oorlog. De strijd tussen goed en kwaad blijft altijd bestaan, maar het houdt de oorlog ook stand. Hoe gaat Axis ervoor zorgen dat ze de overhand krijgen en Anguis kunnen overheersen?

    Hogwarts blijft doorgaan. Lessen worden gegeven, Houses zijn in strijd met elkaar en de de Quidditch Cup moet heroverd worden. Echter heeft elke leerling een achtergrond. Ze zijn geboren in een clan. Opgevoed met tradities uit hun familie en ideaalbeelden van hun clan.
    Natuurlijk zijn er ook jongeren die het hier niet mee eens zijn. Waarom moeten deze twee clans in gevecht met elkaar zijn? Waarom kunnen ze niet in vrede met elkaar leven?
    Daarom besluit een groepje van verschillende afdelingen een derde clan op te richten...

    Hoe gaat dit aflopen? Dat is aan jullie.



    Ravenclaw:
    - Rena Calanthe Thompson | Chaser (aanvoerder) | Axis - Huoriel
    - Jason 'Jace' Sebastian DiLaurentis | Bonacieux
    - Chase Alexander Holt | Axis | WillNotLearn
    -
    -


    Slytherin: Op het moment mag je geen Slytherin meer aanvragen, totdat er bij elke andere House 2 personen zitten.
    - Lacey Elyssa Blackbourne | Anguis - Requille
    - Lucy Rosean Delacroix | Seeker (aanvoerder) | Anguis - Macabre
    - Georgia Yare Rae Roux | Anguis - Lizor
    - Alan Christopher Martinez | Axis - Huoriel
    - Draven Malum | Keeper | Anguis - WillNotLearn

    Hufflepuff:
    - Caine Sainsford| Keeper | Anguis - Requille
    - Evelyn 'Eve' Cathy McAllister | Anguis - Macabre
    - Sean Emanuel Hastings | Anguis - Lizor
    -
    -

    Gryffindor:
    - Caleigh Ohndreya McBryar | Chaser (aanvoerder) | Axis - Glucio
    - Isiz “Izzy” Laine Fairchild | Axis - Jemima
    -
    -
    -

    Volwassenen:

    Anguis:
    -
    -
    -
    -
    -


    Axis:
    -
    -
    -
    -
    -


    School Crew:

    Schoolhoofd: Marina Barlow | Axis - Huoriel
    Assistent schoolhoofd:

    Leraren:
    -
    -
    -
    -
    -


    Wij hebben een aantal regels en we verwachten dat je je hier aan zult houden:
    * Jou personage heeft in geen enkel geval een relatie tot een bekend HP personage. Geen Dwayne Dumbledore of Sam Weasley.
    * 16+ mag, maar houdt het wel realistisch
    * Niet Godmodden zonder toestemming van het desbetreffende personage
    * Jij maakt je karakteromschrijving, houdt je hier dan ook aan
    * Geen perfecte personages (Mary-Sue)
    * Minimaal 8 regels per post.
    * Geen herhalingen van de vorige post in je eigen post. Puur en alleen je eigen post.
    * Je kan niet wisselen van clan. Bijvoorbeeld: Je zit eerst bij Anguis en gaat dan naar Axis. Dit is onmogelijk.
    * Je hoeft niet persé bij Anguis te zitten als je in Slytherin zit, of bij Axis als Gryffindor je House is. Houses zijn persoonsgerelateerd, Clan's vanuit de familie.
    * Maximaal 2 leerlingen en 1 volwassene per persoon.



    Alleen Huoriel of Requille maken een nieuw topic aan

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 13:54 ]


    I'd rather die my way, than live yours.

    Iratus Licentia

    In de lege eetzaal nog zonder versieringen kon je een speld horen vallen. Iratus zat aan een van de tafels, toevallig aan die van Huffelpuf. Hard op vroeg hij zich af wie de Quidditch cup dit jaar zou winnen. Hij gokte zwadderich. Na een diepe zucht fluisterde hij de woorden, altijd zwadderich, en liep hij langzaam richting zijn kleine kamertje op de eerste verdieping. In gedachtes verzonken, niet kijkend waar hij liep, zwierf hij uiteindelijk het hele kasteel door. Voor de laatste keer dit jaar. Rot studenten, al mocht hij sommigen wel, hij kende ze van vorig jaar en vroeg zich af of ze hem ook nog kende. Onder andere een meisje uit Slytherin, Lucy heette ze dacht hij. De nieuwe aanvoerdster van het Quidditch team van Slytherin, een veel belovend heks en nog veelbelovender op Quidditch gebied. En dan was er nog Rena uit Ravenclaw. Ongemerkt maakte hij een kleine glimlach toen hij aan haar dacht. wat een techniek en lef op de bezem had dat meisje! die liet niet 1, 2, 3 over zich heen lopen. En dan keek hij nog het meest uit op de eerste oefenwedstrijd van het Semester. Ravenclaw VS Slythering! Maar helaas was dat nog een eind verweg. Met nog een klein lachje op zijn lippen liep Iratus langzaam de trappen af om nog even met zijn benen omhoog te zitten en na te denken op zijn kamertje.


    ~Imagination

    [Hehe nou, Lucy mag Iratus ook hoor. :Y) tot zover ze mensen mag, dan]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    [Kan iemand de laatste reactie voor Evelyn quoten? <3]


    (Ik had hem al drie reacties boven je gequote, maar ik doe het nog wel een keer c; )


    Happy Birthday my Potter!

    Glucio schreef:
    Caleigh Ohndreya McBryar || Gryffindor

    Evelyn vertelde mij dat er wel een aantal purebloods hem niet kenden en ik knikte even bedenkelijk. Mensen die Shakespeare niet kenden... Zelfs in andere landen kenden ze hem! Ach, soms was de toverwereld gewoon vreemd. Daar hield ik het maar op. Veel tijd om er verder over na te denken had ik ook niet, want de coupédeur schoof open en er stond een jongen in de opening. Mijn wenkbrauwen schoten even omhoog en ik keek hem vragend aan. Was hij niet die jongen uit Slytherin van een jaar hoger die toch bij mij in de clan zat? Niet dat die clan mij nou veel boeide, maar de combinatie was niet heel gewoonlijk.
    Hij vroeg of hij ons gezelschap mocht houden en Evelyn stemde al toe voor ik iets kon zeggen. Er verscheen een kleine frons op mijn voorhoofd, terwijl hij ging zitten. Hij moest weten dat ik in Gryffindor zat. Ik had al met een aantal mensen van zijn jaar en zijn afdeling problemen gehad, bijvoorbeeld de jongen van net waar ik Evelyn van weg had geloodst. Toch leek hij geen kwade bedoelingen te hebben, wat natuurlijk niet onmogelijk was, maar wel niet heel vaak voorkwam. Hij vroeg dan ook vriendelijk naar de naam van het Hufflepuff meisje, om vervolgens zijn koffer in het rek te leggen.
    'Inderdaad. Ik ga niet eens proberen dat ding in een rek te krijgen,' mompelde ik en gebaarde naar de koffer die naast mijn voeten stond. 'Jij bent Martinez toch? Zevendejaars Slytherin uit de Axis-clan?' vroeg ik daarna, aangezien ik van mijzelf vond dat ik lang genoeg niks had gevraagd, wat eigenlijk helemaal niet zo lang was, maar dat was mijn ding dan ook niet.


    Happy Birthday my Potter!

    Macabre schreef:
    Lucy
    Draven feliciteerde me en ik antwoordde enkel met een flauwe grijns.
    Mijn blik dwaalde weer af naar buiten en ik frunnikte ondertussen wat doelloos aan de zoom van mijn shirt.
    Toen Draven over mijn familie begon verhardde mijn gezicht even, slechts voor een fractie voor een seconde. Ik keek hem niet aan, maar hield mijn blik strak gericht op het saaie landschap buiten. Toen hij zei dat het hem niks kon schelen, voelde ik me enigszins opgelucht.
    ''Hm,'' mompelde ik enkel. ''Zo boeiend is mijn familie ook niet.''
    Ik hoopte dat hij het écht niet wilde weten. Ik liet toch niks los; enkel leugens, zoals altijd, maar dat zal hij toch niet te weten komen.
    Doordat ik weer met mijn gedachten bij mijn familie zat, was mijn humeur sterk gedaald; al erger dan dat het was. Ach, mensen merkten het verschil toch niet... of ik nou 'vrolijk' of chagrijnig was.


    Draven Malum
    Toen ik haar feliciteerde was alleen een flauwe grijns haar antwoord, en haar blik dwaalde weer af naar het raam. Ik dacht dat ik iets zag, iets in haar gezicht maar kon en niet zien of het wel zo was geweest en ik wist niet of ik het me niet gewoon verbeeld had. Ze andwoorde simpelweg dat haar familie niet zo boeiend is terwijl ze nogsteeds naar buiten keek.
    'De trein mag wel wat opschieten, ik heb honger' mompelde ik en alsof ze geroepen was stond de oude vrouw met het snoepkarretje bij onze coupe vragend of ze ook iets wilden.
    'Wil je ook wat hebben?' Vroeg ik haar eerst en liet mijn blik langs de rijen doosjes met snoep gaan, ik had genoeg geld en daarbij duurde het nog wel even voordat de trein aan zou komen.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 16:59 ]


    Don't be like the rest of them, darling