• Je kan nog altijd meedoen! Geef je op en doe mee!
    Het rollentopic




    100 jaar na de val van He Who Must Not Be Named, is de wereld weer in oorlog. Er zijn twee verschillende clans opgericht, die beiden streven om hun eigen doelen te evenaren.


    Axis en Anguis. Mensen noemen ze de 'goede' en 'slechte' clan.

    Wizards die afstammen van de Deatheathers hebben Anguis opgericht en vele volgelingen opgetrommeld. Ze houden zich schuil in het oude huis van the Malfoys, die in deze tijd niet meer bestaan. Door het huis te gebruiken als hun schuilplaats, laten ze zien dat the Malfoys vroeger trouwe dienaren waren. De clan bestaat uit honderden leden en heeft nog geen leider. Hierover maakt iedereen ruzie, wie moet hun aanvoeren? Er zijn verschillende kandidaten die zichzelf moeten bewijzen tegenover de rest van de clan.

    Axis is het tegenovergestelde. De leden van deze clan stammen af van vroege leden van The Order of the Phoenix. Ze streven naar het goede en proberen de andere clan 'uit te roeien'. Ze beseffen echter één ding niet... Ze zijn zelf ook verantwoordelijk voor de oorlog. De strijd tussen goed en kwaad blijft altijd bestaan, maar het houdt de oorlog ook stand. Hoe gaat Axis ervoor zorgen dat ze de overhand krijgen en Anguis kunnen overheersen?

    Hogwarts blijft doorgaan. Lessen worden gegeven, Houses zijn in strijd met elkaar en de de Quidditch Cup moet heroverd worden. Echter heeft elke leerling een achtergrond. Ze zijn geboren in een clan. Opgevoed met tradities uit hun familie en ideaalbeelden van hun clan.
    Natuurlijk zijn er ook jongeren die het hier niet mee eens zijn. Waarom moeten deze twee clans in gevecht met elkaar zijn? Waarom kunnen ze niet in vrede met elkaar leven?
    Daarom besluit een groepje van verschillende afdelingen een derde clan op te richten...

    Hoe gaat dit aflopen? Dat is aan jullie.



    Ravenclaw:
    - Rena Calanthe Thompson | Chaser (aanvoerder) | Axis - Huoriel
    - Jason 'Jace' Sebastian DiLaurentis | Bonacieux
    - Chase Alexander Holt | Axis | WillNotLearn
    -
    -


    Slytherin: Op het moment mag je geen Slytherin meer aanvragen, totdat er bij elke andere House 2 personen zitten.
    - Lacey Elyssa Blackbourne | Anguis - Requille
    - Lucy Rosean Delacroix | Seeker (aanvoerder) | Anguis - Macabre
    - Georgia Yare Rae Roux | Anguis - Lizor
    - Alan Christopher Martinez | Axis - Huoriel
    - Draven Malum | Keeper | Anguis - WillNotLearn

    Hufflepuff:
    - Caine Sainsford| Keeper | Anguis - Requille
    - Evelyn 'Eve' Cathy McAllister | Anguis - Macabre
    - Sean Emanuel Hastings | Anguis - Lizor
    -
    -

    Gryffindor:
    - Caleigh Ohndreya McBryar | Chaser (aanvoerder) | Axis - Glucio
    - Isiz “Izzy” Laine Fairchild | Axis - Jemima
    -
    -
    -

    Volwassenen:

    Anguis:
    -
    -
    -
    -
    -


    Axis:
    -
    -
    -
    -
    -


    School Crew:

    Schoolhoofd: Marina Barlow | Axis - Huoriel
    Assistent schoolhoofd:

    Leraren:
    -
    -
    -
    -
    -


    Wij hebben een aantal regels en we verwachten dat je je hier aan zult houden:
    * Jou personage heeft in geen enkel geval een relatie tot een bekend HP personage. Geen Dwayne Dumbledore of Sam Weasley.
    * 16+ mag, maar houdt het wel realistisch
    * Niet Godmodden zonder toestemming van het desbetreffende personage
    * Jij maakt je karakteromschrijving, houdt je hier dan ook aan
    * Geen perfecte personages (Mary-Sue)
    * Minimaal 8 regels per post.
    * Geen herhalingen van de vorige post in je eigen post. Puur en alleen je eigen post.
    * Je kan niet wisselen van clan. Bijvoorbeeld: Je zit eerst bij Anguis en gaat dan naar Axis. Dit is onmogelijk.
    * Je hoeft niet persé bij Anguis te zitten als je in Slytherin zit, of bij Axis als Gryffindor je House is. Houses zijn persoonsgerelateerd, Clan's vanuit de familie.
    * Maximaal 2 leerlingen en 1 volwassene per persoon.



    Alleen Huoriel of Requille maken een nieuw topic aan

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 13:54 ]


    I'd rather die my way, than live yours.

    {Iemand die Chase wil meeten?}


    Don't be like the rest of them, darling

    [hij kan wel bij Caleigh en Eve in de coupe komen?
    Ik reageer overigens wat later, zit atm op mijn mobiel.]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Lacey zit ook nog loner in een coupé. xd]


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Macabre schreef:
    [hij kan wel bij Caleigh en Eve in de coupe komen?
    Ik reageer overigens wat later, zit atm op mijn mobiel.]


    (Alan is net bij jullie gekomen, haha)


    I'd rather die my way, than live yours.

    [Oh, ik zie het nu pas, hihi :3. Evelyn is uit Hufflepuff, trouwens. Ik ga een reactie schrijven!]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Evelyn 'Eve'
    Caleigh klonk een beetje dromerig en leek opnieuw even in haar gedachten te verdrinken. Ze kende Shakespeare dus, maar echt negatief leek ze er niet over te denken.
    Plotseling begon ze weer te praten. Ik kwam te weten dat haar vader een Muggle was. Ze ging er van uit dat Shakespeare ook bekend was onder tovenaars en heksen, en ik haalde mijn schouders op.
    ''Weet ik niet. Er zullen er vast wel een aantal zijn die hem kennen, maar sommige purebloods hebben niet van hem gehoord,'' zei ik zachtjes. Ik glimlachte even. Het was inderdaad wel vreemd, maar goed; aan de andere kant was het te begrijpen, als je niks te maken had met de Muggles.
    Plotseling werd onze coupé-deur geopend en ik keek op.
    Een jongen uit slytherin. Ik zuchtte onhoorbaar; dat werd nog wat, gezien ik net al weg werd geduwd.
    Ik dacht dat hij zou lachen, schelden of weet ik het- maar nee, hij vroeg of hij bij ons kon zitten. Ik keek hem lichtelijk verbaasd aan maar knikte toen.
    ''Eh- natuurlijk,'' zei ik zachtjes.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Chase Alexander Holt || Ravenclaw ||
    Aangezien mijn vader nog op zijn bed lag -waarschijnlijk met een fikse hooft pijn van toen hij gisteravond stomp dronken thuiskwam en ik hem de trap op moest helpen- reed mijn oma me naar het treinstation. Toen ik even later met mijn hutkoffer op peron 9 3/4 stond en de rode hogwarts-express zag had ik direct al zin in dit jaar, mijn oma zou bij ons thuis blijven om voor zowel mijn zusje als mijn vader te zorgen en ik hoopte dat ik gewoon het hele jaar op Hogwarts kon blijven zonder dat ik in de vakantie's terug hoefde. Ik gaf mijn oma een knuffel en liep vervolgens met mijn hutkoffer de trein in, de meeste mensen zaten al in een coupe en hier en daar waren er een paar mensen die me begroeten of vroegen of ik een fijne vakantie had gehad en ik antwoordde simpelweg met 'Hoi' en 'Ja' terwijl ik verderliep langs de coupe's opzoek naar een lege of iemand waarmee ik een coupe kon delen.

    Draven Malum
    Toen ik bij het station aankwam was het begonnen te regenen en liep ik naar binnen, eenmaal binnen zag ik zoals ik gehoopt had dat mijn moeder mijn hutkoffer meegenomen had. Op deze manier hoefde ik zelf niet met dat ding te slepen, toen we op perron 9 3/4 aan kwamen nam ik hem van haar over en nam ik afscheid van mijn ouders om vervolgens door de mensen massa naar de trein te lopen -hierbij een aantal mensen aan de kant duwend.- In de trein ergerde ik me direct al dood aan een eerste jaars toen die de gang voor me blokkeerden met hun geklets, een sluwe grijns vormde zich op mijn gezicht toen er door mijn toedoen één van hun ondersteboven aan zijn enkel in de lucht hing en de rest angstig probeerden hem naar beneden te halen. Op die manier leerden ze direct bij me weg te blijven of me in ieder geval niet voor de voeten te lopen, ik had een hekel aan kinderen. Hoe hij weet naar beneden kwam? Geen idee, het was mijn zorg niet. Ik sleepte de zware hutkoffer een eindje verder en zag vervolgens Lucy alleen in een van de coupe's zitten, ik opende de deur en bleef eerst in de deuropening staan, 'Je vind het vast niet erg als ik bij je kom zitten' Zei ik vervolgens, het was geen vraag en daarom tilde ik mijn hutkoffer dan ook in het rek om vervolgens tegenover haar te gaan zitten.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sean Emanuel Hastings || Hufflepuf
    Ik zucht diep, ik heb net mijn tante gedag gezegd en ben nu onderweg naar perron 9 3/4. Ik kijk uit het raam van de bus, op mijn gezicht is geen enkel vleugje vrolijkheid te bekennen. Mijn terugkeer naar Hogwarts doet me alleen maar denken aan de dood van mijn moeder, iets waar ik dus juist niet aan herhinnert wil worden. Hogwarts was altijd iets van ons. Mijn moeder hield van Hogwarts, het was haar thuis vroeger en het was ook mijn tweede thuis naast het huis van mijn moeder, maar sinds haar dood staat mijn leven compleet op zijn kop. Ik probeer het te verwerken, maar echt heel veel werkt het niet. Als ik alleen ben waar niemand me kan zien breekt mijn masker en stort ik in. Ik heb mam beloofd om niks geks te gaan doen - ze wist dat ze dood zou gaan. Ik houd me aan die belofte, ik ga proberen om verder te gaan met mijn leven, hoe moeilijk het ook is.
    Ik stap uit de bus en loop naar het treinstation, nog geen vijf minuten later sta ik voor de Hogwarst express. Ik zucht en stap de trein binnen. Mijn laatste jaar moet ik opnieuw doen... ik ben blijven zitten door mijn slechte cijfers, maar ja... de leraren gaven me de schuld niet van mijn cijfers. Ik ben lang afwezig geweest door de ziekte en dood van mijn moeder en ze was de enige die ik had. Ik loop richting een coupé er zitten twee leerlingen in, ik weet niet of ik ze al ken, ik ben de laatste tijd erg afwezig geweest, dus echt veel heb ik niet opgevangen van de wereld om me heen... maar misschien kan ik bij hen gaan zitten. Ik open de deur.
    "Kan ik er misschien bij komen zitten?" vraag ik.


    {Sean is btw naar de coupé van Rena en Caine gegaan, voor als jullie het nog niet gezien hadden :')}


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lucy
    Genietend van de rust die ik weer terug had zakte ik wat onderuit en staarde ik uit het raam.
    Een grimas vormde zich op mijn gezicht. Wanneer kwam er een eind aan al dat geklef? Als die trein binnen vijf minuten niet vertrok ging ik persoonlijk wel naar die conducteur, of zo.
    Een geërgerde frons vormde zich op mijn voorhoofd toen mijn coupé-deur weer werd geopend. Ik trok mijn mond open om een lading scheldwoorden naar die persoon te roepen, tot ik zag dat het Draven was, met zijn gebruikelijke arrogantie.
    Ik zuchtte even toen hij 'vroeg' of ik het erg vond dat hij bij me kwam zitten, maar voordat ik antwoord kon geven zat hij al op het bankje tegenover me.
    Ik wierp hem een verduisterde blik. Draven was één van de weinige die ik nog wel mocht, maar daar bleef het ook bij.
    ''Jawel,'' zei ik nonchalant. Draven kende me en wist dat ik graag alleen was, maar volgens mij weerhield hem dat er niet van om mijn rust te verstoren.
    Ik keek hem even aan. Ik was altijd al jaloers geweest op zijn familie- op zijn ouders. Een onhoorbare zucht rolde over mijn lippen. Hij wist niet hoe het met mijn thuissituatie zat, bijna niemand wist er van; dat hield ik liever zo.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Lizor schreef:
    (...)

    {Sean is btw naar de coupé van Rena en Caine gegaan, voor als jullie het nog niet gezien hadden :')}


    [Ik was al bezig met een reactie, maar ik heb last van hoofdpijn dus het duurt even.]


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Requille schreef:
    (...)

    [Ik was al bezig met een reactie, maar ik heb last van hoofdpijn dus het duurt even.]

    {Ow okay, neem de tijd (:}


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    (In het kletstopic kunnen jullie dit ook bespreken (:)


    I'd rather die my way, than live yours.

    Caine Sainsford
    'Een vuilnisbakje?' herhaalde Caine na haar antwoord en hij knikte even.
    'Ze is wel mooi,' complimenteerde hij, haar kat met een glimlach. Het was werkelijk een lief dier. Caine nam nu plaats bij het raam, waar hij het liefste zat zodat hij de omgeving in de gaten kon houden en zien of er enige veranderingen zijn geweest in het beeld van wat hij zag bij zijn vorige reis. Het reizen duurde meestal wel lang, maar hij vond het wel leuk, hoewel het soms wel op zijn zenuwen werkte, waardoor hij vaak even wandelingen maakte door de trein. Hij richtte zich weer op Rena toen ze vroeg hoe zijn vakantie was.
    'Mijn vakantie was...' Hij dacht even na, hoe kon hij het best verwoorden? Wat viel er eigenlijk te zeggen? Niet veel, hij hield niet veel van vakanties dus hij deed niet veel, ook deze vakantie was hij alleen naar Malfoy Manor geweest, maar hij kon dat natuurlijk niet in detail vertellen, dan kreeg hij problemen en daar deed hij niet aan.
    'Het was niet zo bijzonder,' maakte hij toen zijn zin af. In een reflex draaide Caine zijn hoofd naar de coupé deur toen hij hem hoorde open gaan en zag daar een jongen staan die hij enigszins herkende van zijn eigen afdeling, hij wist ook dat hij enkele jaren ouder was en dat hij geen slecht gezelschap was.
    'Tuurlijk mag je erbij!' zei hij zonder overleg met Rena, wetende dat het vast wel goed zat. Ze konden wel wat extra gezelschap gebruiken.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Vanaf deze post vertrekt de trein!

    Rena Calanthe Thompson
    Caine was nog altijd niks veranderd. Ze waren al jaren vrienden maar altijd was hij gesloten geweest over zijn vakantie's, familie en dergelijke. Nooit liet hij iets extra's los over hemzelf, wat Rena wel kon snappen. Ze wist immers wel dat zijn familie, en hij dus ook automatisch, bij Anguis zat. Dit moet geen pretje voor hem zijn, aangezien hij met Rena omgaat die bij Axis zit. Maar een mens kan niet alles weten, dus het bleef gissen voor Rena.
    Toen de coupédeur opgenging herkende ze Sean, een jongen uit Hufflepuf. Het leek bijna of alle knappe jongens van Hogwarts in Hufflpuff zaten. Alhoewel ze er bij Ravenclaw ook niet verkeerd uitzagen.
    Caine had al gezegd dat het goed was, maar ze moest natuurlijk er wat bijvoegen: ''Ja, gezellig,'' zei ze. Ze wilde net een stukje opschuiven, eer ze besefte dat hij ook naast Caine kon zitten.
    ''Oh, ik besef me nu net dat ik mijn hutkoffer nog bij de ingang heb laten staan...'' zei Rena en maakte aanstalten om op te staan. Net toen ze stond, kwam de trein met een schok in beweging. Omdat dit zo onverwachts kwam slaakte ze een gil en viel voorover... op Caine.
    ''Shit, sorry!'' zei ze gehaast en krabbelde van hem af.


    I'd rather die my way, than live yours.

    Draven Malum || Slytherin || I'm a Keeper
    Ik zag de geërgerde frons op Lucy's voorhooft toen ik de deur van haar coupé opendeed, haar mond ging open -waarschijnlijk voor een lading scheldwoorden voor degene die haar rust durfde te verstoren.- Ik hoorde haar zuchten toen ik op mijn manier 'vroeg' of ze het erg vond dat ik bij haar kwam zitten en voordat ze had kunnen antwoorden was ik al gaan zitten. Ze wierp me een verduisterde blik toe om vervolgens nonchalant 'Jawel' te zeggen,
    ik wist dat ze graag alleen was en aangezien ik ook wist dat ze mijn nog enigszins mocht wist ik dat me ze toch niet weg zou sturen.
    'Je mag weg als je het zo erg vind, dan kun je direct de eersteklasser helpen die nu aan zijn enkel in de lucht hangt' Zeg ik met een grijns en zag dat ze me aankeek om vervolgens -alweer- te zuchten.
    'Hoe was je vakantie?' Vroeg ik haar vervolgens toen de trein -eindelijk- vertrok.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 15:23 ]


    Don't be like the rest of them, darling