• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    FAMILIES

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 9:58 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'O, en het is zeker heel volwassen om de hele tijd te zeggen; NEEE! Het is mijn schuld. Nee nee nee, het is mijn schuld.' Ik kijk Jake aan. 'En ga maar lekker slapen,' mompel ik dan. Ik slik een gemene opmerking in, namelijk dat hij het vannacht vast heel druk gehad heeft met anderen, maar zelf ben ik geen haar beter.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Ik wil niet dat je de schuld op je neemt, het was de schuld van ons beiden.' gaap ik terug en kijk haar aan. 'Blijf je bij me terwijl ik slaap?' vraag ik en draai me om.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Heb op Jumpers gereageerd trouwens


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'En ik ben het daar niet mee eens,' zeg ik gewoon simpel tegen hem. Hij vraagt dan of ik bij hem blijf terwijl hij slaapt. Ik haal mijn schouders op en sta dan ook op. 'Als jij dat wil,' mompel ik dan en loop naar hem toe, mee naar boven.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik voel me slecht door haar woorden. Blijkbaar wil zij niet bij me blijven.
    'Doe niets wat je niet wil.' zeg ik zachtjes en loop dan de trappen op naar de kamer. Ik kleed me uit en kruip onder de dekens.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake lijkt weer eens gekwetst en ik zucht als hij de kamer uit is. Dan volg ik alsnog, aangezien we dit samen gaan oplossen. Ik zie Jake al in bed liggen. 'Natuurlijk wil ik bij je blijven, maar ik weet gewoon niet wat je wel en niet wil.' Ik loop naar mijn kant van het bed en ik ga er dan ook in liggen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Geen seks gewoon samen liggen. De relatie terug sterk maken. Of ja sterker maken dan het was.' Als de relatie sterk geweest was zouden dit soort dingen nooit gebeurt zijn. Ik trek haar voorzichtig tegen me aan en sluit mijn ogen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Oke, dan weet ik waar de grens lig. Hij verbetert dan zichzelf dat de relatie sterker moet worden. 'Dat zal gebeuren,' fluister ik zachtjes. Hij trekt me voorzichtig tegen zich aan en sluit zijn ogen. 'Ik blijf bij je,' zeg ik dan zachtjes.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hb musicalles. Baaayy


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Dank je.' zucht ik zachtjes en dommel nu in. Ik kijk om me heen, het is leeg, iedereen is weg, mijn familie, Leslie, de baby, Axton, niemand is er nog. 'W-Waar zijn jullie?' roep ik zachtjes. Ik loop verder. Gebogen alsof er een last op me leunt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Spreekt hij hardop?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jas goed xd


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake valt snel in slaap, hij is geloof ik echt de hele nacht bezig geweest met de orgie.. Niet aan denken, Les, niet aan denken. Ondanks de dingen die ik gedaan heb met Nate, kan ik het niet uitstaan en moeilijk verdragen dat Jake met ik weet niet hoeveel meisjes gezoend en gevreëen heeft. Ik bijt op mijn lip en staar gewoon voor me uit. Dan hoor ik Jake dingen zeggen in zijn slaap. Zachtjes streel ik over zijn haar heen. 'Het is al goed,' zeg ik zachtjes. 'Wij zijn hier, ons kindje en ik.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik hoor een stem maar zie niemand. 'Blijf bij me... alsjeblief, laat me niet ook in de steek.' smeek ik en kijk zoekend om me heen. 'Waar ben je?' De straat is kil en grijs. 'Leslie?! Waar ben je?!'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake loopt te smeken en beweegt een beetje onrustig. 'Jake, ik ben bij je, ik blijf bij je en zal altijd bij je blijven,' zeg ik dan tegen hem. Ik houd hem vast en druk een kus op zijn wang. 'Ik ben hier Jake, het is maar een droom, rustig maar.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.