• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    FAMILIES

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 9:58 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    Plots fleurt de straat op en verschijnt Leslie met een baby'tje in haar armen. Ik zucht opgelucht en sla mijn armen om haar heen. We lopen samen naar een weiland met een riviertje en gaan samen mooi in het gras liggen.

    [zullen we dan doorspoelen tot hij wakker word?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Is goed]

    Les
    Jake lijkt inderdaad rustiger te worden en blijft dan vredig verder slapen. Vanaf dan staar ik gewoon weer voor me uit staren en bijt op mijn lip. Dit gaat nog een moeilijke tijd worden, ik zal zijn familie niet onder ogen durven te komen. Mila weet ervan en vast al wel zijn hele familie. Hoewel ik denk dat, zelfs als Mila het verzwijgt, ik het zélf niet kan verbergen. Er zou alleen maar schuld in mijn ogen staan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [later]

    Jake
    Ik word na een tijdje met kleine oogjes wakker en zie Leslie naast me liggen waardoor er direct een brede glimlach op mijn gezicht komt. 'Goedemorgen.' fluister ik hees. Dan kijk ik pas naar de klok. 'Of moet ik zeggen namiddag?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    haat. Frans...


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ik aan Duits..

    Leslie Day
    Jake wordt wakker en kijkt me dan aan, met een beetje slaperige ogen, en er staat een brede glimlach op zijn gezicht. Of hij heef goed gedroomd, of me spontaan vergeven. Dat laatste is onmogelijk, dus zal hij wel goed gedroomd hebben. 'Het is inderdaad al namiddag,' zeg ik tegen hem, 'maar dat geeft niets.' Ik kijk weer even naar het plafond. 'Lekker geslapen?' vraag ik dan aan hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik knik glimlachend en zucht. 'Komop glimlach Leslie we komen er wel uit. Of we praten nu alles uit ?' stel ik voor. Ik heb genoeg geslapen en praten als we zo liggen is gemakkelijker, niemand loopt weg en roept. Het bed is net een veilig nestje.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Vanuit mijn ooghoek zie ik Jake knikken, maar hij merkt dan op dat ik niet glimlach. 'Je wilt nu praten?' vraag ik aan hem. 'Oke is goed.' Toch blijf ik in eerste instantie wel voor me uit kijken, maar draai me uiteindelijk naar hem om, aangezien dat beleefder is. Mijn blik is op zijn borstkas gericht. Ik wil niet de teleurstelling in zijn ogen zien.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S
    Ik til haar kin op en kijk haar even warm aan zodat ze haar meer op haar gemak voelt. 'Wil je me vertellen? Hoe het gekomen is? Ik zal stil zijn en jouw laten uitpraten.' zeg ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Mijn kin wordt door Jake opgetild, zodat ik hem nu wel aan kijk. Zachtjes bijt ik op mijn lip als hij vraagt me te vertellen hoe het gekomen is. 'Oké,' fluister ik bijna onhoorbaar. Dan kuch ik een keer en wil Jake eigenlijk niet meer aankijken, maar ik doe het toch wel. 'Toen hij me daarheen ontvoert had, was hij eerst een vreselijk persoon. Hij intimideerde me, had me een babydoll aangetrokken, terwijl ik bewusteloos was. In eerste instantie dacht ik overigens nog dat dit een grapje van jou was, aangezien we die avond ervoor met alle speeltjes hadden gespeeld... Dat dit een nieuwe variant was. Overduidelijk niet dus. Hetgeen wat me als eerste in de war bracht, was dat Nate eerst heel gemeen en ruw deed, maar daarna teder en lief. Ik raakte erdoor in de war. Eigenlijk had Nate mij in zijn macht, ik deed alles voor hem zolang hij maar niet jou liet vermoorden. Weet je, Nate heeft demonenkagers in zijn bestand zitten. Hij zou je laten vermoorden, als ik niet deed wat hij zei.' Er lopen ondertussen tranen over mijn wangen, maar ik moet doorgaan. 'Dus ik deed wat hij zei, maar heb het mezelf makkelijker kunnen maken door zijn lieveling te worden. Hij deed toen gewoon lief tegen me, verzorgend, ik had geen seks meer met klanten... Of eigenlijk verkrachtingen.. Maar goed. Nate vertelde me, al zij het met een beetje omwegen soms en druk van mij, hoe het zo gekomen is. Dat hij is zoals hij is. En vanaf dat moment vond ik het zielig voor Nate.. Nate is geworden doordat Elena dood was.' Ik benadruk niet het feit dat Jake degene was die haar vermoord heeft. 'Toen wilde ik gewoon liever naar hem zijn, laten zien dat hij best wel iemand anders kan vinden, maar toen we er een keer op uit gingen, ben ik weggerend.. Nate wad, zoals zoveel mensen zo vaak in mij zijn, teleurgesteld. Ik kon me niet naar huis flitsen, ik had een behekste armband om waardoor ik net zo min was als een mens. Ik rende gewoon en rende, ik had het er voor over om met mensenkrachten verder te moeten leven, als ik dan bij jou was.' Ik houd heel even een pauze, zodat dit tot Jake kan doordringen. 'Ik kon alleen niet meer verder rennen. Er trokken allemaal elektrische schokken door me heen, dat kwam door de armband. Ik moest terug Nate zien te vinden. Hij liet me vrij, maar na wat er gebeurd was.. De vonk die van Nate naar mij oversloeg, maar niet echt terug. Ik was weer thuis bij jou en Nick. Alles leek weer prima te gaan, totdat ik weer een keer terug ging naar Nate. Om te vertellen dat ik zwanger was. Ik had met hem te doen. Hij vatte het niet goed op, dat jij alles hebt wat hij niet heeft. Omdat Elena dood is.' De tranen lopen nog steeds over mijn wangen. 'En toen ik wist dat ik hem het gevoel kon geven dat hij er wel toe deed, heb ik hem dat gevoel gegeven. Zodat ik zijn pijn kon verzachten. Ik ben er in verzeild geraakt en op een gegeven moment dacht ik ook wel van hem te houden. Ik wil Nate namelijk niet kwijt, maar het is op de manier waarop je iemand niet wil verliezen, omdat diegene zichzelf het leven ontneemt. Dan is er niets meer aan te doen en het gewoon over. Ik trok meer naar hem toe, toen jij er zo fel tegen was. Heel puberaal. Hoe meer iemand zegt dat je iets niet moet doen, des te meer wil je het wel doen. Ik denk dat ik ook zo dacht met de hormonen.' De woorden blijven eigenlijk uit mijn mond stromen. 'Dus ik ben naar hem toe gegaan, dat was toen hij zelfmoord wilde plegen en jij me niet wilde laten gaan. Ik kon het niet uitstaan, dat je zo deed. Toen was namelijk de enige reden dat ik naar Nate toe ging, om hem ervan te weerhouden dat hij domme dingen deed. Hoewel het ermee eindigt dat ik domme dingen deed en doe.' Jake zou me niet onderbreken, dus hier kan hij ook niet tegenin gaan. 'En zodra ik weer thuis was, bij jou, kwamen alle problemen weer tevoorschijn. De zwangerschap, de problemen met Nate. Alles. Maar ook de goede dingen. Alle goede dingen. Ik hou namelijk van jou, Jake. Het is niet door een tekortkoming van hier gekomen, dat ik naar Nate ben gegaan. Ondanks dat hij me wel gevoelens en echte liefde gaf, die hier ontbraken, door mij. Doordat ik telkens tegen je uitviel om onzin dingen. Flut hormonen. Maar die mag ik de schuld niet geven. Ondanks dat die hormonen me gek maken en niet meer laten weten wat ik doe, had ik moeten doorhebben hoe fout ik bezig was. Maar dat had ik niet. Nu wel, maar nu voelt het alsof het te laat is. Terwijl jij de enige ben die ik wil, Jake.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lol xd. Dat is helemaal op telefoon getypt ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    wow? op je gsm? Holy shit xd


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    Ik luister zwijgend naar haar en veeg haar tranen van haar wangen. Als ze klaar is laat ik de woorden tot me doordringen en open een paar keer mijn mond om hem dan terug te sluiten. Ik druk een lief kusje op haar lippen. 'Dank je dat je het uitgelegd hebt.' zeg ik zachtjes met een glimlach weer. 'Nu we toch praten wil jij nog iets weten of zo?' We kunnen beter alles in één keer uitleggen aan elkaar en erover praten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Het maakt niet uit dat Jake de tranen wegveegt, want er komen nieuwe tranen voor in de plaats. Nadat ik klaar ben, heerst er een stilte. Hij drukt dan, in plaats van iets te zeggen, een kus op mijn lippen. Ik kan niet begrijpen waarom Jake glimlacht. Hij zou me moeten slaan, me verrot schelden, me het huis uitzetten voor wat ik gedaan heb. 'Ja, er is een ding dat ik wil weten,' zeg ik zachtjes. 'Kan je het me ooit vergeven?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik streel lichtjes over haar wang en knik. 'Misschien niet direct nu maar ik zou niet zonder je kunnen Leslie. Natuurlijk zal ik je kunnen vergeven. Ik kan dezelfde vraag stellen. Kan je mij ooit vergeven?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Kunnen is het ene, maar zal je me ook vergeven?' vraag ik dan, nog zachter. Ik ben bang voor zijn antwoord. 'En waarvoor moet ik jou vergeven? Ik ben hier degene die alles fout heeft gedaan.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.