• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    FAMILIES

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 9:58 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes? :)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik luister met gesloten ogen, want eigenlijk ben ik bang voor het antwoord. Hij deed het uit wraak en jaloezie.. 'Zou je het weer doen? Nu nog?' vraag ik dan zacht aan hem. Mijn ogen zijn weer geopend en ik ga verder met de boterhammen. Ik heb eigenlijk spijt, dat ik deze vraag gesteld heb.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Ik ben nog steeds kwaad, teleurgesteld en jaloers maar... ik zou je het niet aan kunnen doen. Niet nu ik weet wat er bijna gebeurt was door mijn stomme fout. Ik hou echt van je Leslie, en ik geloof dat we dit kunnen rechtzetten. Omdat we van elkaar houden.' zeg ik zachtjes maar luid genoeg zodat ze het hoort.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [goeiemorgen xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    De kwaad en jaloers maken me niet zo veel uit, maar de teleurstelling, die doet pijn. Ik bijt op mijn lip en ik maak de boterhammen verder. Ik doe expres rustig aan, zodat ik nog even tijd heb voor mezelf in de keuken. 'Je moet echt stoppen met jezelf de hele tijd de schuld te geven,' zeg ik tegen Jake. 'Het is namelijk mijn schuld en het had beter geweest als het voorbij was... Trouwens, hoe hadden jullie me zo snel gevonden?' Het is niet een plek waar ik vaak heen ga, naar het graf van mijn ouders.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Nate wist dat je in gevaar was en ik heb me gewoon op jouw geconcentreerd.' zeg ik zachtjes. 'Ik wilde niet dat je wat overkwam en die wens was zo sterk dat het me lukte.' Ik dommel bijna in en schiet terug wakker.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Ik had die sms later moeten versturen,' mompel ik. 'En heb je dan mijn brief niet gelezen?' vraag ik dan, lichtelijk verbaasd. Ik heb hem namelijk een brief gestuurd.. Ik ben nu toch echt klaar met de broodjes. Dus loop ik ermee terug naar Jake. Ik ga in een stoel zitten en zet de broodjes op tafel. Zo kan hij het gewoon pakken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik schud mijn hoofd. 'Ik was bij Mila en Nate stuurde dat ik je moest helpen en ik dacht direct dat er iets goed mis was aangezien Nate nooit naar me zou sms'n.' Ik pak voorzichtig haar hand vast en knijp er zachtjes in.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Even frons ik. 'Ik dacht dat ik de brief bij jou had laten verschijnen,' mompel ik dan. Dan laat ik de brief hierheen terug verschijnen.

    Jake,

    Het spijt me. Alles wat ik ooit verkeerd gedaan heb. Ik dacht gewoon niet helder na, alles was een warboel in mijn hoofd en mijn gevoel vertelde me dat het wel kon. Ik heb je al eerder gezegd dat ik niet goed kan nadenken door de hormonen, dat ik dan gek word. En dat is gebeurd... Het spijt me, voor alles. Dit zal de laatste keer zijn, ooit, dat je, of wie dan ook, van me hoort. Ik kan je toch niets goeds geven. Geen goede toekomst, alleen maar pijn. Het spijt me. De dingen die ik heb gedaan... Zijn onvergeeflijk. Er is nog maar 1 ding wat ik kan doen om alles hopelijk goed te zetten.

    Ik hou van je,
    Tot in de eeuwigheid en zelfs daarna.


    Ik kijk even naar de brief en maak er dan een propje van in mijn hand. Het had gewoon moeten lukken, Jake is teleurgesteld in me. Dat doet pijn. 'Moet je niet wat eten?' vraag ik aan hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik knik en pak een boterham die ze gemaakt heeft. 'Dank je.' glimlach ik dankbaar en kijk haar aan. 'Jij zegt dat ik mezelf niet steeds dechuld moet geven maar dan moet jij dat ook nietdoen he? Jezelf de schuld gevrn.' Ik kijk haar bezorgd aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Zijn woorden doen niet echt iets bij me, halen niets uit. Ik haal gewoon mijn schouders op. 'Er zit een verschil tussen jou en mij. Ik bent echt degene die de schuld heeft, maar jij niet. Dus, daarom geef ik mezelf de schuld.' Ik heb geen honger, of eigenlijk heb ik geen zin om te eten om te voorkomen dat ik nog sneller dikker word.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik stop met eten als ik merk dat zij niet eet. 'Ik eet niet zolang jij ook niet eet.' zeg ik nu koppig. Ik trek haar stoel dichter naar me toe.
    'Leslie het is echt jouw schuld niet. Ik heb je te weinig aandacht gegeven.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake zegt dat als ik niet eet, hij ook niet eet. 'Waarom? Ik heb gewoon geen trek,' zeg ik dan tegen hem en glimlach dan eventjes. Hij trekt mijn stoel dan dichterbij, terwijl ik juist verder van hem af wilde zitten. Aangezien hij en ik het beiden rustig wilden doen. 'Jake, laat het zitten. Het is gebeurd, klaar.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Leslie als we hier niet over kunnen praten als volwassenen dan kunnen we dit ook niet goedmaken. Denk daar eens over na, ik ga even proberen te slapen.' gaap ik en sta recht om naar de kamer te lopen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'