• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    FAMILIES

    [ bericht aangepast op 17 feb 2013 - 13:25 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Totdat ik die win,' zeg ik grijnzend. Ik blijf doorgaan met het schuren en ook het warmer maken rond zijn lid. Hij likt dan langs mijn onderlip en ik open mijn mond voor hem. Er ontstaat een passionele tongzoen en ik probeer zachtjes mijn handen los te trekken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik voel mijn lid terug stijver worden. 'Stop het.' zeg ik zachtjes als we even adempauze houden, en ga dan terug verder met de tongzoen. Mijn handen strelen zachtjes over de hare gewoon omdat ze dan iets te doen hebben.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik voel zijn lid stijver worden en hij zegt dan ook, 'stop het.' Ik blijf doorgaan met het warmer maken, maar stop wel met schuren. Zodat het niet aan mij lijkt te liggen. 'Oke,' fluister ik tegen zijn lippen. Ik tong dan weer verder met hem en verstrengel onze vingers met die van elkaar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ze stopt met schuren maar toch voel ik mijn stijve toch nog stijver worden. Ik zucht tegen haar lippen aan en maak een hand los en begin haar nu terug te strelen


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [moet even naar de winkel, moet koken vanavond voor mn zus en ouders, mexicaans :P]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ik had weer les o 3o vandaar dat ik ineens weg was :')]

    Leslie Day
    Hij krijgt nog meer een stijve en ik blijf het bij hem lekker warm houden. Hij streelt mij dan ook weer en aangezien mijn hand los is, streel ik hem ook weer over -nu- zijn stijve. Ik lach zachtjes tegen zijn lippen aan. 'Ja ja ja,' fluister ik. Ik bijt dan speels op zijn onderlip en druk mezelf iets dichter tegen hem aan, waardoor ik ook zijn erectie beter voel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik kreun lichtjes. 'Leslie.' zucht ik zachtjes en neem de moeite niet meer om nee nee nee te zeggen.
    Ze heeft het spel gewonnen dat is wel duidelijk aan mijn stijve te zien.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Wat is er?' vraag ik dan aan hem en kijk hem aan. 'Sommigen zijn nou eenmaal beter in het spelletje spelen.' Een lichte grijns staat op mijn lippen. Ik druk een kus op zijn lippen en laat de warmte weggaan bij zijn stijve. Waarschijnlijk zal hij daar nu wel het verschil in temperatuur merken. Ik kijk Nate onschuldig aan en glimlach nu, in plaats vsn grijzend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    eten :)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Okayy, ik ga even spullen bij elkaar pakken [:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Leslie Day
    'Wat is er?' vraag ik dan aan hem en kijk hem aan. 'Sommigen zijn nou eenmaal beter in het spelletje spelen.' Een lichte grijns staat op mijn lippen. Ik druk een kus op zijn lippen en laat de warmte weggaan bij zijn stijve. Waarschijnlijk zal hij daar nu wel het verschil in temperatuur merken. Ik kijk Nate onschuldig aan en glimlach nu, in plaats vsn grijzend.


    Nate
    Ik voel plots hoe het rond mijn lid kouder word en kijk haar met samengeknepen ogen aan. 'Je maakt me gek.' zeg ik dan zachtjes en kijk haar terug normaal aan. Mijn handen glijden terug over haar lichaam.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Nate heeft het door en ik lach dan zachtjes. 'Yes, I did,' zeg ik dan tegen hem. 'Moet ik je van het probleem afhelpen?' Ik kijk hem aan en kreun een keer zachtjes aangezien zijn handen weer over heel mijn lichaam gaan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Zou lief zijn.' zeg ik zachtjes en kus haar terug op de lippen. Mijn handen strelen nog steeds haar lichaam, nu zo opwindend mogelijk. Wat zij kan kan ik ook.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik voel me weer meer opgewonden worden, doordat Nate me nog steeds streelt. Ik kus hem zachtjes door en leg mijn handen om zijn stijve. Ik begin hem liefdevol af te trekken om hem van zijn genot te voorzien.

    [Aaaahhh ik kan een fucking boek niet vinden D:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik kreun als ik haar handen om mijn stijve voel en sluit mijn ogen even van genot terwijl ik door ga met haar te strelen. Nu begin ik me vooral op haar borsten, haar boven benen en haar onderbuik te concentreren.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'