• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    FAMILIES

    [ bericht aangepast op 17 feb 2013 - 13:25 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij kreunt en ik druk mijn lippen dan in zijn nek. Ik bijt daar zachtjes en probeer hem zo goed mogelijk te bevredigen. Ik glimlach eventjes tegen de huid in zijn hals. Zelf kan ik ook niet voorkomen dat ik af en toe zachtjes kreun, want Nate streelt mijn borsten, onderbuik en bovenbenen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik geniet terug volledig en laat dan mijn handen terug iets omhoog gaan. Ik dring direct met 2 vingers nu bij haar naar binnen en masseer ondertussen met mijn duim haar clitje. Een kreun rolt af en toe over mijn lippen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik voel ook weer echt genot bij mij komen als Nate mij bevredigt. Ik druk mijn lippen weer op die van hem, zodat onze kreunen gesmoord worden. Ik blijf hem aftrekken met 1 hand dan en masseer met mijn andere hand zijn ballen. Kom op, Nate, kom klaar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Na een tijdje voel ik mijn spieren samen trekken en kom met een luide kreun klaar. Ik hijg en blijf haar ondertussen vingeren omdat ze nu ook wel goed nat is. Ik ga zitten met mijn benen gewoon open en trek haar tussen mijn benen zodat ik haar makkelijk kan verwennen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Nate komt klaar en ik glimlach naar hem. Eigenlijk richt ik me nu pas op mijn eigen genot. Nate trekt me mee op de grond en ik zit tussen zijn benen in. Hij vingert me nog steeds en ik kreun zo door en voel mijn hoogtepunt dichterbij komen. Mijn ogen zijn gesloten en de stralen dwalen nog steeds over ons heen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik masseer haar borst ondertussen ook en druk kusjes in haar hals. Ik probeer het zo perfect mogelijk te doen.
    Ik doe er nog een vinger bij.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Op het moment dat Nate er nog een vinger bij stopt, kom ik klaar. Ik open mijn ogen en kijk dan Nate aan me een glimlachje. Ik druk een kus op zijn wang en zucht dan zachtjes, gelukkig. 'Dank je,' zeg ik. 'En nu heb ik geen zin meer om op te staan.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Ik draag je wel.' glimlach ik. Ik til haar op en zet de douche af. Ik laat ons opdrogen en draag haar naar de slaapkamer. Ik leg haar op het bed en laat wat kleren voor me verschijnen. Ik weet niet wat ze aan wil doen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Nate tilt me op en draagt me naar de kamer. Hij legt me neer op zijn bed en laat voor zichzelf kleren verschijnen. 'Wil je mij, de prinses, hier soms naakt laten liggen?' vraag ik met een kleine lach aan hem. Ik draai me op mijn buik en steun op mijn onderarmen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik grijns. 'Oke prinses.' en laat een fluo roze prinsessenkleed voor haar verschijnen met een bijhorende tiara en hakken. Ik kijk haar nog steeds grijnzend aan en doe ondertussen de knopen van mijn hemd dicht.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Nate laat een jurk verschijnen, fluor roze, met tiara en hakken. Ik moet er om lachen. 'En mijn ondergoed?' vraag ik dan grijnzend aan hem. 'Want ik ga niet zonder ondergoed die kleding in hoor!' Opzich, om het voor een keertje te dragen, is toch wel grappig?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik laat sexy ondergoed met kant verschijnen en ik grijns naar haar lichtjes. Dan ga ik op het bed zitten.
    'En nu prinses?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    Nick
    ‘Aha, en op wie ben je dan boos? Behalve jezelf? Het ligt namelijk helemaal aan jezelf, dat je boos bent. Altijd de sarcastische jongen, die amper wat zegt of sarcastisch is.’ Zegt ze dan en ik hoor haar bed kraken op het moment dat ze me van achteren aanvalt maar ben te laat om het tegen te houden, ze legde haar handen om mijn keel en kneep zo hard mogelijk maar blijkbaar kwam ze ook tot de ontdekking dat dat niet veel uithaalde en draaide ze ons om. Haar hand tegen op de zijkant van mijn hooft ‘Wil je dod?’ Vraagt ze me dan, ‘Ik ga er toch niet dood van, en ik denk niet dat jij een sterrenschot onder je kussen verstopt ofzo.’


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Hij laat sexy ondergoed verschijnen en ik lach dan weer. Ik trek het ondergoed aan en draai een rondje voor Nate. 'Goedgekeurd?' grijns ik. Ik trek dan de jurk aan, zet de tiara op en voor eens in mijn leven trek ik de hakken aan. Normaal gesproken zou ik ze echt omgeruild hebben voor sneakers. 'En?' vraag ik dan aan hem als ik klaar ben.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik kijk haar aan en mijn mond valt net niet open, ze ziet er echt als een prinses uit. Ik sta op zonder antwoord te geven en buig voor haar. Ik kijk dan met een glimlach op. 'Prachtig.' zeg ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'