• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    FAMILIES

    [ bericht aangepast op 17 feb 2013 - 13:25 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes schreef:
    Luna Day
    Vlak nadat ik Nick een klootzak heb genoemd, gaat de pijn weg en ik adem gejaagd in en uit. De pijn deed zelfs dat moeilijk maken. Ineens lig ik op mijn bed en kom dan overeind. 'Aha, en op wie ben je dan boos? Behalve jezelf? Het ligt namelijk helemaal aan jezelf, dat je boos bent. Altijd de sarcastische jongen, die amper wat zegt of sarcastisch is.' Ja, mijn woorden zijn hard en het maakt me niet uit dat ik daarstraks een gigantische pijn heb gevoeld, hier gaat hij voor boeten. Ik spring op van het bed en val hem van achteren aan. Ik leg mijn handen om zijn keel en knijp zo hard mogelijk. Ik weet dat dat geen effect heeft, dus draai ik ons zo, dat ik achter hem sta. Mijn hand staat op de zijkant van zijn hoofd. 'Wil je dood?' vraag ik hem dan, want ik kan zo zijn nek breken.



    Leslie Day
    Ik kijk Nate met een scheve lach aan, maar die verandert in een pruillip als Nate de zeep van me afpakt. 'Hé!' Zeg ik dan. 'Wat ga je nu dan doen? Nu jij de zeep in handen hebt?' Ik duw hem zachtjes achteruit, zodat hij lekker tegen de koude muur aan staat.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik doe alsof ik nadenk en grijns maar het grijnzen vergaat me als ze me tegen de koude muur drukt. Ik open de zeep doe er wat op mijn hand en streel zachtjes met mijn hand over haar lichaam. Zo zeep ik haar verder in. 'Goed mevrouw?' glimlach ik en houd de fles nog steeds buiten haar bereik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    ‘Aha, en op wie ben je dan boos? Behalve jezelf? Het ligt namelijk helemaal aan jezelf, dat je boos bent. Altijd de sarcastische jongen, die amper wat zegt of sarcastisch is.’ Zegt ze dan en ik hoor haar bed kraken op het moment dat ze me van achteren aanvalt maar ben te laat om het tegen te houden, ze legde haar handen om mijn keel en kneep zo hard mogelijk maar blijkbaar kwam ze ook tot de ontdekking dat dat niet veel uithaalde en draaide ze ons om. Haar hand tegen op de zijkant van mijn hooft ‘Wil je dod?’ Vraagt ze me dan, ‘Ik ga er toch niet dood van, en ik denk niet dat jij een sterrenschot onder je kussen verstopt ofzo.’


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    De grijns verdwijnt van zijn gezicht als hij de koude muur voelt en daarom verschijnt er juist eentje op mijn gezicht. Nate streelt me zachtjes met de zeep in, waardoor ik eigenlijk juist weer opgewonden raak. 'Nee, eigenlijk is het helemaal niet goed. Ik wilde jou juist inzepen.' Ik probeer bij de fles te komen en tegelijkertijd niet aan de opgewondenheid te denken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Pech dan.' grijns ik terug en ga verder met haar zo al strelend in te zepen. Mijn arm moet iets moe maar ik houd vol.
    Ze is toch al bijna helemaal ingezeept


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Dat is gemeen,' zeg ik beschuldigend. 'Geef me de zeep,' pruil ik. Nate streelt nog steeds verder. 'Er zit een verschil tussen inzepen en iemand opgewonden maken.' Ja, ik geef gewoon toe dat ik er opgewonden van raak. Gewoon Nate's aanrakingen...


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik kijk haar iets verrast aan en grijns dan nog breder. 'Zo dus je word opgewonden van ingezeept te worden?' zeg ik iets lachend en doe dan gewoon verder terwijl ik haar pesterig aankijk.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Nate's grijns wordt zo mogelijk nog breder. 'Nee,' corrigeer ik hem, 'ik word opgewonden van jouw strelingen. Niet van ingezeept worden.' Ik bijt op mijn lip en zet dan gewoon een stap bij hem vandaan, zodat hij niet meer goed aan mijn lichaam kan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Leuk om te weten.' grijns ik nog steeds en begin mezelf dan maar in te zepen aangezien ik niet aan haar lichaam meer kan.
    Ik zet dan een stap naar haar toe om een kus op haar lippen te drukken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik geef Nate een stomp tegen zijn schouder, omdat hij nog steeds grijnst. 'Je doet pesterig,' zeg ik tegen hem. Hij drukt dan een kus op mijn lippen en ik kus hem zachtjes terug. Dan breng ik ongemerkt mijn hand iets omhoog en streel over zijn lid. Paybacktime.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik voel haar hand bij mijn lip en laat de fles vallen. 'Nee nee nee.' zeg ik protesterend en pak haar hand vast zodat ze het niet meer kan doen. Ik druk mijn lippen terug zacht op de hare.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lid, niet lip :P

    Leslie Day
    Ik hoor hoe de fles valt en ik grijns tegen zijn lippen aan. Hij pakt dan mijn hand vast en ik grom zachtjes. Ik breng mijn andere hand ernaar toe. 'Ja ja ja,' fluister ik terug en kus hem weer door.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik pak haar andere hand ook vast en bijt zachtjes op haar lip. 'Nee nee nee.' fluister ik opnieuw maar nu tegen haar lippen aan. Ik trek haar dichter zodat ik haar lichaam tegen het mijne voel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ook mijn andere hand wordt dan vastgepakt en ik weet dat ik het toch niet win op kracht. Dus dan maar op slimheid. Nate geeft al de aanzet als hij me dichter tegen zich aantrekt. Ik schuur zachtjes met mijn lichaam langs dat van hem en laat het ook warmer worden rond zijn lid, zodat het eigenlijk niet zozeer opvalt dat ik het doe. 'Ja ja ja,' fluister ik weer pesterig.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Nee nee nee. Hoelang blijven we deze discussie houden?' grinnik ik en mijn lippen zoeken de hare al terug.
    Ik lik langs haar onderlip.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'