• School, Voetbal, Meisjes en Seks. is niet een al te beste combinatie.
    Op het Asheville College speelt het voetbalteam de overhand. Iedereen kent de knappe koppen van het team en het gerucht dat ze met zich meedragen.
    Elk jaar weer komt heel het team bijeen in de kleedkamers nog voordat het voetbalseizoen begint en komt het grote geheime boek tevoorschijn.
    Iedereen krijgt 1 meisje toegewezen en er voor zorgen dat ze met haar naar bed zijn geweest voordat het seizoen is afgelopen.
    Charmes worden in de strijd gegooid en de jongens doen er alles aan om de namen op de lijst te kunnen afstrepen.
    Het enige probleem is, dat bijna heel de school van het boek weet, omdat het al een eeuwen oude traditie is.
    De meiden hoeven er alleen achter te komen of ze opeens zoveel aandacht krijgen, omdat ze op de lijst staan of omdat het echte liefde is.
    Ze gaan opzoek naar het boek en besluiten de jongens terug te pakken.
    Alleen de jongens hebben zelf al genoeg problemen. Echte relaties komen opstand en misschien komen er zelfs een paar uit de kast.
    Wat een leuke grap moest worden, net als elk jaar, valt nu in het water.




    Jongens.
    -Harry Edward Styles Mufinn
    -Louis William Tomlinson Rossi
    -Zayn Jawaad Malik [GEZOCHT]
    - Liam James Payne quin98
    - Niall James Horan. Brookie
    - Tyler Jay Lopez. Malino
    - Leroy Evan McAdams Besar


    Meisjes.
    - Alice Green Morissette
    - Chyra Ambriah GrayLeave
    - Sonny Mabel Puckerman Mufinn
    - Addison Hedwig Wright Sicam
    - Julia Rebecca Lewis Eyes
    - Rae Jade Parker HurtedHeart
    - Chayenne "Chay" Kyra Montoya. Malino

    koppels
    Harry - Addison
    Louis - Chyra
    Zayn - Sonny
    Liam - Rae
    Niall - Chayenne
    Tyler - Alice
    Leroy - Julia

    Rules.
    - Een tekst schrijven van vijf regels is verplicht.
    - Geen perfecte personages.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - 16+ is toegestaan.
    - Twee rollen per persoon is het maximum.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    -Enkel je eigen personage besturen.
    -iedereen mag een nieuw topic open. Onder voorwaarde dat hij er precies zo uitziet als deze en mijn naam vemeld word.

    Begin
    Het schooljaar is net begonnen en iedereen komt aan op school.
    De jongens kennen elkaar al van de voetbal en iedereen kent de jongens, alleen de jongens kennen niet iedereen, vanwege hun populariteit.
    de jongens komen na school bij een in de kleedkamer en dan word het grote boek besproken.

    verzorging is bezig.

    IEDEREEN HEEFT EEN SMS VAN ANTHONY, -LEIDER VOETBALTEAM EN BROER SONNY, GEKREGEN, DAT DE AVOND VAN DE RPG EEN FEEST IS BIJ HUN THUIS

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 17:44 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rae Jade Parker
    'Beautysalon Hollywood, klinkt gay maar het is echt leuk. En het verdient goed' Zegt hij grinnikend. 'En jij?' Zegt hij waarna hij op het aanrecht leunt met zijn hoofd op zijn hand. 'Waar werk jij?' vraagt hij. 'Ik werk bij de Starbucks voor nu 2 maanden. Betaalt niet slecht dat zeker niet.' Zeg ik vriendelijk. 'En een beautysalon klinkt helemaal niet zo gay ofzoiets hoor. Een neef van mij werkt ook bij een beautysalon of Kapper. Eigenlijk beide.' Het laagte zeg ik omdat ik eigenlijk even hardop denk. Deed ik wel vaker. Behalve over gevoelige onderwerpen dan hield ik mezelf gesloten. Daarom hield ik me ook zo in praatte ik van mezelf ook heel zacht ook gewoon omdat ik geen grote Mond had. Nee helemaal niet. Ik vroeg me eigenlijk af of hij het zou merken van mij.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Tyler Jay Lopez

    'Ik werk bij de Starbucks voor nu 2 maanden. Betaalt niet slecht dat zeker niet.' zegt ze vriendelijk. Ik knik en grijns even. 'Dan moet ik even naar starbucks gaan.' grinnik even. 'En een beautysalon klinkt helemaal niet zo gay ofzoiets hoor. Een neef van mij werkt ook bij een beautysalon of Kapper. Eigenlijk beide.' zei ze en ik knik. 'Bij ons doen we, haar, wax, nagels, massage, tanning, make up, zelfs sommige plastische chirurgie.' zeg ik lachend. Ik mocht wel eens botox doen, maar meestal doe ik de plastische chirurgie niet. Alleen als ik moet invallen ofzo. Ik leg mijn hoofd op tafel, 'wanneer is school over?' lach ik...


    El Diablo.

    [Little --> Sidestap]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    VERZRGING IS KLAAR, BLOKUUR WISKUNDE KOMT NU

    Rossi schreef:
    Louis Tomlinson.
    Ik glimlachte zwak. 'Het is al goed, volgens mij hadden we er beide niet meer zo'n zin in...' Ik loop achter Harry naar school, waar ik hoop dat de leraar niet op heeft gemerkt dat ook ik de les uit ben geslopen. Ik slaak een kreetje als Harry plotseling stil staat en kijk toe hoe hij met iemand belt. Als ik hem mijn naam hoor zeggen, knik ik. Ik zou wel tegen m'n moeder zeggen dat ik na moest blijven of so, ik was wel benieuwd aan wie Harry me voor wilde stellen. Grijnzend zetten ik een paar passen dichterbij om mijn oor tegen zijn telefoon aan te leggen en gewoon rustig mee te luisteren, Harry zou dat vast wel goed vinden.


    Harry Edward Styles
    De jongen aan de andere kant van de lijn, begon enthouiast te brabelen en ik glimlachten. Hij zou er over een half uur zijn, maar zou de stad wel ingaan, totdat wij klaar waren met school. En ons bezoekje aan de directeur. Ik hing op en keek glimlachend naar Louis, die plots wel heel dichtbij stond. Speels gaf ik hem een duwtje. 'Dylan.' Glimlachte ik onschuldig. Ik liet maar even achterwegen warom ik hem had gegvraagd om te komen en stak mijn handen in mijn zaken om verder te lopen.
    Maar we waren nog niet eens bij het lokaal of de bel ging al. Was ik even blij dat ik geen tas bij me had. want anders moesten we die ook eerst nog ophalen uit het lokaal. 'Wat hebben we nu?' vroeg ik. Misschien was het toch eens handig als ik het rooster wist.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    quin98 schreef:
    Liam James Payne

    Ik grinnik als ze een gilletje slaakt maar in mijn ooghoek zie ik de leraar een boze blik geven, ach die man moet is leren om lol te hebben of zo. Ik grinnik door wat ze zegt, 'Nou waarom ik maak je alleen maar schoon' zeg ik onschuldig en grinnik daarna weer. 'Ja maar jij kan het vast veel beter dus ga jij lekker helpen' zeg ik lachend en kijk naar hoe ze rondjes draait en zo het meel dus weer opstuift. 'Ja maar dat meel komt wel weer op de grond' zeg ik terwijl ik ondertussen door haar gedraaid wordt. Ik stop al snel met draaiend en kijk lachend toe hoe ze helemaal duizelig is. 'Toch niet zo handig hé' zeg ik lachend en duw wat spullen in haar hand. 'Nu mag je echt schoonmaken' zeg ik lachend.


    Sonny Mabel Puckerman
    Ik gromd even en gris een doekje uit Liam zijn handen. 'je wilt wel helpen toch?' vraag ik lief terwijl ik een paar keer overdreven met mijn ogen knipper, Ik had echt een hekel aan schoonmaken. Ik liet de wasbak vollopen met water en sop en dompelde mijn doekje erin, om er daarna het aanrecht mee schoon te maken. Bij elke veeg, was het doekje al hellemaal wit en mocht ik hem weer omspoelen. Ik was nog niet eens op de helft of de bel ging al. meteen liet ik het water wegspoelen, gooide ik het doekje weg en trok ik mijn short af. Was dat ding toch nog ergens goed voor, want het, had de meeste viezigheid weggehouden. 'Kom snel.' Piepten ik. Ik had geen zin om nog langer te moeten blijven om het verder schoon te maken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik slaakte een gilletje als Harry me een klein duwtje geeft, het is dat ik nu niets kan doen, maar anders... 'En Dylan is je zogenaamde vriendinnetje van je vakantie?' Een flauwe glimlach speelde rond mijn lippen. Ik tuitte kort mijn lippen en slaakte een zucht toen de bel ging, heel fijn. Ach, nog een geluk dat we nu niet terug naar het lokaal hoefde en de leraar onder ogen te komen. 'Erm, ja... Iets?' Een grinnik verliet mijn mond. 'Laten we maar een van de kinderen achter volgen die bij ons in de klas zitten, oke? Ik heb totaal geen idee, eigenlijk heb ik dat nooit.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam James Payne

    'Vooruit dan' zeg ik lachend waarna ik een doekje over het aanrecht heen haal. Ik grinnik als die helemaal wit is en net als ik hem wil omspoelen gaat de bel en ik grijns. Echt niet dat ik langer blijf om dit op te ruimen. Ik gris mijn tas van tafel en kijk Sonny grijnzend aan. Ik doe mijn schort nog gauw af en gooi hem over het aanrecht. 'Ja ja' zeg ik lachend waarna ik Sonny snel mee het lokaal uittrek 'Ik heb helemaal geen zin meer in les'mompel ik en bedenk even wat we hebben, blokuur wiskunde dacht ik, pff daar had ik nu dus echt geen zin in. Wiskunde vond ik dus echt niks aan, bovendien vond ik het makkelijk dus deed ik helemaal nisk in die lessen, niet da ik dat bij andere wel heel erg deed.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 20:21 ]

    Harry Edward Styles
    Ik eet even op mijn lip en haalde uiteindelijk nonchalant mijn schouders op. 'Eerder sexbuddie.' Ik kijk even naar Louis en glimlach. 'We waren namelijk beide al verliefd op iemand anders.' Gaf ik toe. Nee, ik had nooit gevoelens gehad voor Dylan. Je kon nog net niet zeggen dat ik zelfs aan Louis dacht terwijl we keiharde. Seks hadden. Ik ga met mijn handen door mijn krullen en kijk de gang rond. 'Zit hij niet bij ons?' Ik wees naar een lange jongen met zwart haar. Het enige waardoor ik hem herkende, was zijn rare uiterlijk. Ik herkende eigenlijk maar weinig mensen die bij ons in de klas zaten. Het was de taak aan hun, om mij te herkennen. Maar da kon natuurlijk niet anders. Ik kende eigenlijk alleen het voetbalteam en de meisjes waarmee ik naar bed was geweest. Al wist ik daar ook de helft al niet meer van. Best slecht eigenlijk. En niet te vergeten Louis. Maar dat was mijn beste vriend, -en nu meer. En zat ook in het voetbalteam.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [sonny komt zo. Even aankleden en shit vor school ;x]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Sorry dat ik zo lang niet meer heb gereageerd. Is het goed als ik pas iets met Niall schrijf zodra het feest is begonnen?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis Tomlinson.
    'Hm, spannend hoor. Maar ik kan je verzekeren dat je sowieso beter bent dan al die meisjes die ik in Griekenland gehad had.' En dat waren er niet bepaald weinig, ik kon me niet eens herinneren hoe het eerste meisje eruit zag waar ik seks mee gehad had. Een kleine grijns verschijnt rond mijn lippen na zijn andere woorden. 'Ja, dat weet ik. En dat is heel schattig.' Ik laat mijn ogen afglijden na een jongen die Harry aan wijst en haal mijn schouders op. 'Toevallig heb ik hem wel eens hier rond zien lopen, maar anders... Geen idee, we kunnen bij de receptie vragen of ze nog een extra rooster hebben voor ons?' Mijn rooster lag wel in mijn kluisje, als het goed was, maar ik had niet zoveel zin om eerst naar m'n kluisje te gaan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    is iedereen het er mee eens als we naar het feest gaan?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Ja is goed. Ik had het druk dus ik zal in ieder geval reageren na school :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [ik vindt het goed]

    [Mij best. ;3]


    stay safe because I like being alive at the same time as you