• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Justin Drew Bieber || Schreeuwt dingen - Brookie
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Sylvesti

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    Kamerindeling:

    1. Niall Horan
    2. Cristiano Ronaldo en Nathan Sykes
    3. Doutzen Kroes en Cher Lloyd
    4. JJ Hamblett en Beau Brooks
    5. Mackenzie Foy en Selena Gomez
    6. Justin Bieber en Grant Gustin

    [ bericht aangepast op 17 feb 2013 - 14:03 ]


    El Diablo.

    Niall Horan.
    Dankbaar pak ik het aan en knik. met behulp van de muur weet ik met pijn overeind te komen en drink een paar slokjes water.
    De rest zet ik in het bekertje naast het matras waar ik half op lag en bedenk me nog dat de dekens in Zayn zijn kamer lagen. Ik twijfelde zal ik het gewoon zelf halen of Justin wakker maken.... Na lang twijfelen besloot ik toch voor het laatste awnt ik kreeg weer last van steken in mijn buik. "Justin?" vraag ik zacht en afwachtend.

    Irina.
    Geschrokt sloeg ik een hand voor mijn mond en ik was blij dat ik het niet op de luidspreker meer had staan. "Wacht Zayn is dood. Maar wie zit daar dan ?" vraag ik verbaasd. Ik wist wel dat Zayn hem vaak kon kalmeren terwijl het neimand anders lukte.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Toen ik eindelijk in een goede slaap was gedommeld, was ik wakker geworden door Niall die mijn naam zei. Ik kon het hem niet kwalijk nemen om ik had gezegd dat hij me mocht wakker maken, en dat mocht nog steeds. 'Wat is er?' vroeg ik hem en ik glimlachte even naar hem. Toen pas snapte ik het. Niall's dekens waren nog steeds weg. 'Ik ga ze wel halen' zei ik en ik slofte naar de kamer van Zayn en Niall, pakte Niall's dekens en slofte terug. Daar legde ik de dekens voorzichtig en zacht neer. 'Niall? Zou ik morgen vragen of jij bij mij op de kamer mag slapen?' vroeg ik aan hem.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan.
    Ik glimlach zwak als hij het al merkt en al snel is hij terug met mijn eigen dekens. Misschien was het maar beter ook ik kijk hem even dankbaar aan en hij legd ze zacht over me heen. "Niall? Zou ik morgen vragen of jij bij mij op de kamer mag slapen?" vraagt hij aan me en langzaam knik ik mijn hoofd. "Heel erg graag al sje het niet erg vind" fluister ik zacht om de rest niet wakker te maken. "Hoe gaat het met Mackenzie?" vraag ik zacht. Ik had gewoon afleiding nodig, dan leek de pijn minder, het verdriet en mijn angst minder.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cristiano

    "Wacht Zayn is dood. Maar wie zit daar dan ?" vraagt ze verbaast.
    'Hoe bedoel je wie zit daar' zeg ik en zucht even.
    Ik plof op een bankje en kijk rond...


    El Diablo.

    Irina
    Ik zucht zacht "Degene die je in elkaar hebt geslagen, je zei dat die ook uit een gayband komt dus dan is het of Harry, Liam of Louis" zeg ik nadenkend.
    Nee Niall was daar geen onderdeel meer van nadat hij gestopt was dus hij zou dan neit in so'n inrichting terecht komen.
    "Andrew ga je je pyjama aandoen het is bijna bed tijd voor jou" roep ik richting de woonkamer en hoor een ja.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cristiano Ronaldo

    "Degene die je in elkaar hebt geslagen, je zei dat die ook uit een gayband komt dus dan is het of Harry, Liam of Louis" zegt ze.
    Ik zucht diep. 'Die Horan loser,' mompel ik.
    'Die in die gayband zat dan, maakt het wat uit' zeg ik..


    El Diablo.

    Justin Drew Bieber

    'Het gaat goed met haar' glimlachte ik. Ik ging in een kleermakerszit zitten en keek Niall aan. 'Natuurlijk vind ik het niet erg dat je bij mij op de kamer komt. Is juist veel gezelliger dan zo alleen' grinnikte ik. 'Wacht' seinde ik naar hem en ik knipte het licht aan van de lampjes die ik op had gehangen. 'Tada' grijnsde ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Irina.
    Ik grinnik even zacht 'komop Cris houdt je gewoon even in en dan kun je terug naar ons.' Andrew kwam naar me toe. 'mama mag ik even papa praten'hij kijkt me smekend aan en ik knik. 'andrew komt even' glimlach ik en geef de telefoon over. 'papa ik ga zo lekker slapen want ik ben moe. Kom je snel terug want mama kan niet voetballen' ik schiet in de lach.

    Niall Horan.
    Dankbaar kijk ik hem aan als hij zegt dat hij het leuk vind. Ik kijk even naar de lampjes en krijg een idee. "Justin wil je met me bidden voor Zayn?' vraag ik zacht en merk dat ik bloos. Ik was christelijk opgevoed maar ik bidde niet voor het eten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cristiano Ronaldo

    Opeens hoor ik Andrew en ik lach even.
    'papa ik ga zo lekker slapen want ik ben moe. Kom je snel terug want mama kan niet voetballen' zegt hij.
    Ik grinnik even, 'ja hoor, ik ben terug voor je het weet. Nou, slaap goed. Oké?' zeg ik met een glimlach....


    El Diablo.

    Irina

    Ik grinnik en gef hem een kus 'mama komt zo goed je tanden poetsen'hij knikt en geeft hem een kus. Ik glimlach 'ik laat hem altijd winnen 'lach ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Natuurlijk. Leid jij? Jij kent Zayn het beste' glimlachte ik en ik pakte Niall's hand vast. Even keek ik Niall onderzoekend aan, maar sloot toen mijn ogen. Het was fijn dat meerderen mensen hier geloofden. Hopelijk begrepen ze dat ik bij het eten ook wilde bidden. Anders ging ik gewoon op mijn kamer eten, als ze geen eens even de moeite namen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Cristiano Ronaldo

    Al snel is Andrew weer weg en ik lach nog even.
    'ik laat hem altijd winnen ' lacht Irina en ik knik even.
    'Zo lief ben je nou eenmaal babe' glimlach ik...


    El Diablo.

    Niall Horan.
    Ik glimlah en pak zijn hand vast. Ik sluit .ijn ogen en bgin zacht tepraten. 'lieve Zayn.'ik slik even. "ik hou zoveel van je"er ontstaat een brok inn mijn keel en ik baar dat Justin het moet overnemen

    Irina

    Ik grijns even en bloos. 'ik ben de liefste. Kun jre zorgen dat je over een maand thuis mag komen Andrew zou het echt fijn vinden'

    [ bericht aangepast op 16 feb 2013 - 20:01 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cristiano Ronaldo

    'Ik kan het proberen. Ik denk eerder dat het 2-3 maanden word' zeg ik.
    Ik zucht even en Alexia gebaart dat ik op moet hangen.
    'Maar ik moet hangen, ik bel je als ik weer mijn telefoon heb. Ik hou van je schatje' zeg ik...


    El Diablo.

    Irina.
    'kun je niet wat rehelen of wij komen naar jou. ANDREW mist je echt" ik zucht als hij zegt dat hij moet hangen.'ok lieverd ik hou van je. Ik gabragen coor de fitos probeer jij iets te regelen voor Andrew. I love ypu' veel te snel hanen we op en ik loop nqqr bovwn naar Andrew


    Change is for weirdos ~ Niall Horan