• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Justin Drew Bieber || Schreeuwt dingen - Brookie
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Sylvesti

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    Kamerindeling:

    1. Niall Horan
    2. Cristiano Ronaldo en Nathan Sykes
    3. Doutzen Kroes en Cher Lloyd
    4. JJ Hamblett en Beau Brooks
    5. Mackenzie Foy en Selena Gomez
    6. Justin Bieber en Grant Gustin

    [ bericht aangepast op 17 feb 2013 - 14:03 ]


    El Diablo.

    Niall Horan

    Ik hoor Cher en Justin naar ms toe komen en ik krimp ineen. Ik probeerde wat te zeggen maar er keam er niets uit. Pijnlijk kokhals ik weer en den beetje bloed kwam in mijn mond. Ik heb me nooit zo ellendig gevoeld. Dat is gelogen toen ik hoorde dat Zayn overleed was het erger maar toen had ik geen lichamelijke pijn alleen maar geestelijk.

    Ik reageer morgen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall Horan

    Ik hoor Cher en Justin naar ms toe komen en ik krimp ineen. Ik probeerde wat te zeggen maar er keam er niets uit. Pijnlijk kokhals ik weer en den beetje bloed kwam in mijn mond. Ik heb me nooit zo ellendig gevoeld. Dat is gelogen toen ik hoorde dat Zayn overleed was het erger maar toen had ik geen lichamelijke pijn alleen maar geestelijk.

    Ik reageer morgen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall Horan

    Ik hoor Cher en Justin naar ms toe komen en ik krimp ineen. Ik probeerde wat te zeggen maar er keam er niets uit. Pijnlijk kokhals ik weer en den beetje bloed kwam in mijn mond. Ik heb me nooit zo ellendig gevoeld. Dat is gelogen toen ik hoorde dat Zayn overleed was het erger maar toen had ik geen lichamelijke pijn alleen maar geestelijk.

    Ik reageer morgen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ehm vierdubbelpost bwdankt mpboel

    [ bericht aangepast op 16 feb 2013 - 8:35 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Begeleider

    Ik kniel voor de jongen neer en open gelijk de ehbo-tas.
    Ik veeg het bloed weg, en laat hem pijnstillers innemen.
    Ik doe nog snel wat verband bij hem om en kijk hem aan.
    'Je hoeft je geen zorgen te maken, Cris word tijdelijk voor een paar maanden naar Californië gestuurd.' glimlach ik.
    Ik knik nog even en loop dan de kamer weer uit...


    El Diablo.

    [lololol....

    Niall Horan.
    Een begeleider knielde zich bij me neer en veegde het bloed weg. Ik slik even moeizaam als ik een pijnstiller krijg.
    Hij doet snel wat verband om mijn arm die bloedde van Cris zijn trappen "Je hoeft je geen zorgen te maken, cris wordt tijdelijk voor een paar maanden naar Californië gestuurd" glimlacht hij en ik zucht zacht maar opgelucht. Hij knikt even en loopt de kamer uit. Nog steeds was ik aan het huilen,. ik wou dat mijn ouders hier waren of Greg. Ik maak van mezelf weer een balletje en kreun even zacht door mijn buik.

    Irina Ronaldo.
    Ik was net klaar met dweilien toen de telefoon afging.Andrew was tv aan het kijken en ik neem op. "Met Irina Ronaldo" zeg ik en hoor een vrouwen stem. Snel legt ze me wat uit en ik zucht even. Waarom hield hij zich nou niet gewoon eens in! Hij zou het proberen, voor mij, voor Andrew maar nee het lukte blijkbaar niet. De vrouw zegt dat ik tien minuten met Cris mag praten en ik glimlach. "Lieverd" zeg ik zacht.

    [lol nu kan ik weer niks met nialler. wanneer komt je ander perso????


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cristiano Ronaldo

    Ik neem de telefoon aan en slik even. "Lieverd" hoor ik Irina zacht zeggen.
    'Hee' zeg ik en sta op. Ik begin in de kamer rond te lopen en wacht af.
    Wat zou ze zeggen, zou ze boos zijn?


    El Diablo.

    Irina

    Ik hoor zijn stem en ik begin zacht te huilen. "Ik mis je" fluister ik zacht. "Het is hier zo stil zonder je en Andrew mist je hartstikke" Ik bijt even op mijn lip.
    Ik loop naar Andrew en ga naast hem zetten. "Je staat op luidspreker" zeg ik zacht en druk het knopje in en Andrew kijkt me blij aan "Papa?" vraagt hij blij en ik knik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cristiano Ronaldo

    Ik hoor dat ze zacht begint te huilen en ik zucht even. "Ik mis je" fluistert ze, "Het is hier zo stil zonder je en Andrew mist je hartstikke".
    'Ik mis jullie ook, maar binnen de kortste keren ben ik weer terug' zeg ik om haar wat op te vrolijken. "Je staat op luidspreker" zegt ze zacht.
    "Papa?" hoor ik opeens en een kleine glimlach ontstaat op mijn lippen. 'Hee miniboy' zeg ik....


    El Diablo.

    Justin Drew Bieber

    'Kom, Niall' zei ik zacht en ik hielp hem met opstaan. 'Het is maar goed dat Cristiano weg gaat. Ugh, nu snap ik waarom hier zit' mompelde ik. Aangezien Niall nog altijd aan het huilen was, tilde ik hem maar op en droeg hem naar mijn kamer waar ik hem op zijn matras legde. 'Good night' mompelde ik en ik zag dat Cher ook kwam aangelopen. 'Kan ik hier blijven slapen?' vroeg ze en ik knikte. Zelf ging ik op mijn eigen matras liggen en Cher kwam naast me liggen zodat er genoeg plaats was voor Mackenzie.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jihaaa astrax uitete...

    Irina
    Ik glimlach even. "vertel papa eens wat je gister gedaan hebt'ik zet de tv wat zacht. 'ik heb mijn a diploma'glunderd Andrew en ik ga even door zijnn haren. 'ik vraag of ik foto's kan sturen misschie wilt dat je helpen'stel ik vor.

    Niall Horan.
    Ik slik weer even en voel da Justin me optilt. CHer kwam er ook bij livgen en ik zag dat Mackenzie nog sliep.misschien was dat maar beter vior haR ook. 'ik klemde minn armen weer om mijn buik. Ik merkte dat ik weer misselijk werd en ik begin weer te kokhalzen waarna er bloed weer in mijn mond is. :mag ik wat water?'vraag ik zachtjes. Ik besloot dat ik weer ging proberen te eten,voor Zayn.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cristiano Ronaldo

    'ik heb mijn a diploma' zegt Andrew en ik glimlach onbewust.
    'ik vraag of ik foto's kan sturen misschie wilt dat je helpen' stelt Irina voor.
    Ik knik, maar dat kan ze niet zien. 'Ja, is goed' zeg ik en ik krab in mijn nek...


    El Diablo.

    Irina.
    Ik glimlach even "Volgende maand word hij alweer 5" zucht ik zacht. Het was gewoon balen dat hij al een halfjaar bijna weg was. Ik wist dat het beter was maarja.
    "Waarom moet je naar Californië vraag ik zacht aan hem. "zeg papa maar gedag lieverd" zeg ik tegen Andrew die dag zegt en zegt dat hij van papa houdt. Daarna doe ik hem van de luidspreken, dit hoefde Andrew niet te weten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Tuurlijk!' zei ik en ik stond op, om vervolgens een glas water te halen. Ik kwam terug en gaf het glas aan Niall. 'Niet meer weggaan. Als het echt niet gaat mag je me altijd wakker maken' glimlachte ik naar hem. Ik was nu echt doodop. Zuchten liet ik me neervallen en viel binnen twee minuten in slaap.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Cristiano Ronaldo

    "Volgende maand word hij alweer 5" zegt ze, 'ik weet het' zeg ik.
    "Waarom moet je naar Californië' vraagt ze zacht, ik wil net antwoorden als ik Andrew hoor.
    'Hou ook van jouw miniboy' zeg ik, en ik hoor dat Irina weg loopt.
    'Omdat ik een gay-boyband-jochie in elkaar heb geslagen. Hij heeft ervoor gezorgd dat Zayn dood is, hij was als een broertje voor me' sis ik kwaad...


    El Diablo.