• Kruistocht In Spijkerbroek

    Een vriendengroep gaat met school op bezoek naar een wetenschappelijk centrum. Als ze zich vervelen door het gezeur van hun leerkracht, besluiten ze zelf even op onderzoek te gaan. Ze sluipen weg en neuzen rond. Plots stuiten ze op een tijdmachine. Voor de grap beginnen ze op knoppen te drukken en drukt een jongen 1-2-1-2 in. Op dat moment stond de rest van de groep toevallig in de machine en voor hij het goed en wel beseft, waren ze weg. Terug naar 1212. Daar komen de jongeren terecht in een Kinderkruistocht. Ze moeten zich aanpassen en samenwerken om terug naar huis te geraken. Maar... wat als er geen weg terug is?

    Vriendengroep:
    Meisjes:

    – 1,1 - Rachel Ariana Gilles - LostMagic |stiefzus Thomas|
    – 1;4 - Hazel Aaron Hawthorne - Tolkien
    – 1;7 - Aislynn Mitchell - Seaver
    – 1,14 - Eden Celeste Lightwood - Gamgee
    -

    Jongens:
    – 1;7 - Ace Keegan Ross - Seaver
    – 1;4 -Jack Frederick Frayn Hayes - Tolkien
    – 1,7 - Thomas Finnegan Puckett - Ollivander |Stiefbroer Rachel|
    – 1,13 - Logan Garcia - WillNotLearn
    – 1;15 - James Johnsen - Shelob

    Kinderen uit kruistocht: (hebben geen achternaam)
    Meisjes:

    - 1,4 - Yarah - Firebolt |zus Norabel|
    - 1;2 - Norabel - Brookie |zus Yarah|
    - 1,3 - Yuniper - Jaimes
    - 1;4 - Katarina - Boira
    -

    Jongens:
    - 1,1 - Benjamin - LostMagic
    - 1,14 - William - Gamgee
    - 1,19 - James - WillNotLearn
    -
    -

    Rijke lieden:
    Volwassenen
    - 1,20 - Philip Robbert Boleyn - Ceremonials
    Kinderen
    - 1,4 - Amilia Megan Moore - LexLover

    Profeet: -1,19- Albert - Ollivander


    Regels
    - OOC tussen () [] {}
    - Geen oneliners
    - 16+ is toegestaan
    - Ik alleen maak de topics aan, als ik weg ben, vraag ik het wel iemand
    - Het RPG start als ze plotseling in 1212 zijn.
    - max 1 meisje per speler

    Praattopic
    RollenTopic

    [ bericht aangepast op 7 feb 2013 - 20:49 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Join the club, ik ook. xd Maar vreemd genoeg ben ik helemaal niet emotioneel.


    kindness is never a burden.

    Thomas Finnegan Puckett • Vriendengroep.
    Toen Thomas een blik geworpen had op de wonde op James' hoofd kwam hij tot de conclusie dat het niet ernstig was. Toen Tom zijn beanie had afgetrokken en die aan James gegeven had om het bloed te deppen, stak Thomas zijn hand uit naar zijn vriend en zei: "Kom op, man. Je overleefd het wel. Het is maar een kleine wonde. Die hecht vanzelf." En Thomas kon het weten. Zijn vader was dokter en Thomas hoorde de dokters praten over Alexanders ongeval en zijn ongevaarlijke hoofdwonde. Thomas' broer stierf in zijn coma. "Hier." Hij haalde een flesje water uit zijn rugzak en gaf die aan James. "Drink, je zal je wel beter voelen." Toen keek Tom om zich heen, op zoek naar de anderen. Niet veel later kwam Rachel aangelopen, met een meisje met blonde haren achter haar aan. "Je bent te laat, schat. Het is helemaal niet erg." zei Thomas sarcastisch tegen zijn stiefzus. "Heb je trouwens Eden of Jack gezien?"


    kindness is never a burden.

    HAH. HAH. HAH. HAH.

    Het is zo awesome om te lezen dat iedereen Jack gelijk geeft. :Y)


    help

    Tolkien schreef:
    HAH. HAH. HAH. HAH.

    Het is zo awesome om te lezen dat iedereen Jack gelijk geeft. :Y)


    |Ik vind het gewoon wat onwaarschijnlijk. :x |


    kindness is never a burden.

    ( eigenlijk zou ik hem voor de grap moeten laten doodgaan zodat jullie ongelijk hebben(baby))


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    |No.... ): |


    kindness is never a burden.

    Rachel Ariana Giles
    Ik schud mijn hoofd en kijk nog naar James. 'Moeten we hem niet dragen of zo er is een kamp 10 minuten lopen van hier. Zij komt daar vandaan.' zeg ik en gebaar even naar haar. Ik zucht. Ik wikkel mijn trui terug om James zijn hoofd. De sjaal was ik zo wel uit. Ik kijk om me heen en zie plots iets glinsteren in het zonlicht. Ik sta recht en loop er naar toe, iets behoedzaam. Het is een doosje... van ijzer... Ik open het en zie een 30 tal kleine flesjes met pillen in zitten en een briefje. Ik vouw het briefje open. Kinderen, als jullie dit lezen, ten eerste : Hoe kunnen jullie zo dom zijn om aan die machine te knoeien!!!! Maar oke dat is gebeurt en kan niet terug gedraaid worden. Elke 24 uur moeten jullie een pil innemen die bij dit briefje zitten. Je lichaam kan met behulp van die pillen zich aanpassen aan de tijd waar jullie nu zitten. Er zijn 30 tubes met in elke tube 10 pillen. Voor ieder zijn er 3 tubes. Na een maand zouden jullie het alleen moeten kunnen stellen. Om terug te komen? Op 23 maart, dat is binnen precies 36 dagen, opent er zich een portaal op de trappen van de Basiliek in Rome. Dit om precies 10 uur in de avond, missen jullie deze.... dan spijt het me dat ik dit moet vertellen... deze portaal opent zich maar één keer in de vier jaar. Ik wens jullie al het geluk toe, die zullen jullie wel nodig hebben... Ik lees het met grote ogen. 'T-Thomas.' zeg ik lichtjes trillend.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2013 - 19:55 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    ( haha, doe ik ook niet hoor, nig niet... )


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Shelob schreef:
    ( eigenlijk zou ik hem voor de grap moeten laten doodgaan zodat jullie ongelijk hebben(baby))


    Dat kan nieeet! Dat is chirurgisch gezien gewoon onmogelijk!

    Ik ga in de douche en dan naar bed. (:

    Byeeee!


    help

    Ik reageer morgen


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    -

    [ bericht aangepast op 6 feb 2013 - 20:32 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James Johnsen

    Thomas helpt mij overeind en drukt water in mijn hand. Nadat ik het gulzig gedronken heb, voel ik me al wel iets beter. Ik zie dat Rachel en een meisje eraan komen. Thomas zegt dat het te laat is en dat het niet erg is. 'Moeten we hem niet dragen of zo er is een kamp 10 minuten lopen van hier. Katherina komt daar vandaan.' Zegt Rachel en ze wijst naar het meisje. Ik schud voorzichtig mijn hoofd. 'Ik probeer het zelf wel.' Zeg ik schor. Rachel loopt naar een doosje en leest een briefje ofzo. 'T-Thomas?' Zegt ze trillend en ik kijk verbaast van Rachel naar Thomas en probeer op te staan. 'Wat is dat?' Vraag ik aan haar.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    @lostmagic, vriendelijk dat je even op me wacht.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [moest even die post doen voor ik het vergat sorry, was belangrijk]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ik vind dit niet erg leuk van je.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."