• Kruistocht In Spijkerbroek

    Een vriendengroep gaat met school op bezoek naar een wetenschappelijk centrum. Als ze zich vervelen door het gezeur van hun leerkracht, besluiten ze zelf even op onderzoek te gaan. Ze sluipen weg en neuzen rond. Plots stuiten ze op een tijdmachine. Voor de grap beginnen ze op knoppen te drukken en drukt een jongen 1-2-1-2 in. Op dat moment stond de rest van de groep toevallig in de machine en voor hij het goed en wel beseft, waren ze weg. Terug naar 1212. Daar komen de jongeren terecht in een Kinderkruistocht. Ze moeten zich aanpassen en samenwerken om terug naar huis te geraken. Maar... wat als er geen weg terug is?

    Vriendengroep:
    Meisjes:

    – 1,1 - Rachel Ariana Gilles - LostMagic |stiefzus Thomas|
    – 1;4 - Hazel Aaron Hawthorne - Tolkien
    – 1;7 - Aislynn Mitchell - Seaver
    – 1,14 - Eden Celeste Lightwood - Gamgee
    -

    Jongens:
    – 1;7 - Ace Keegan Ross - Seaver
    – 1;4 -Jack Frederick Frayn Hayes - Tolkien
    – 1,7 - Thomas Finnegan Puckett - Ollivander |Stiefbroer Rachel|
    – 1,13 - Logan Garcia - WillNotLearn
    – 1;15 - James Johnsen - Shelob

    Kinderen uit kruistocht: (hebben geen achternaam)
    Meisjes:

    - 1,4 - Yarah - Firebolt |zus Norabel|
    - 1;2 - Norabel - Brookie |zus Yarah|
    - 1,3 - Yuniper - Jaimes
    - 1;4 - Katarina - Boira
    -

    Jongens:
    - 1,1 - Benjamin - LostMagic
    - 1,14 - William - Gamgee
    - 1,19 - James - WillNotLearn
    -
    -

    Rijke lieden:
    Volwassenen
    - 1,20 - Philip Robbert Boleyn - Ceremonials
    Kinderen
    - 1,4 - Amilia Megan Moore - LexLover

    Profeet: -1,19- Albert - Ollivander


    Regels
    - OOC tussen () [] {}
    - Geen oneliners
    - 16+ is toegestaan
    - Ik alleen maak de topics aan, als ik weg ben, vraag ik het wel iemand
    - Het RPG start als ze plotseling in 1212 zijn.
    - max 1 meisje per speler

    Praattopic
    RollenTopic

    [ bericht aangepast op 7 feb 2013 - 20:49 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Jack niet naar Eden laten gaan D:

    Philip gaat haar al lastig vallen xd]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Kay. (:]


    help

    [Als je wil, mag je wel Jack naar Yuniper sturen? c:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Kay, dat doe ik morgen. Kay?]


    help

    [Is goed hoor ^^ Geduld zat c:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Dafuq?



    No. Just. No. Don't screw up this amazing song.

    Ik ga slapen. Slaapwel. (:

    [ bericht aangepast op 22 feb 2013 - 22:28 ]


    help

    Jack Frederick Frayn Hayes || Vriendengroep.
    Het ene meisje stelde nogal veel vragen, waarmee de oudere man instemde. Jack besteedde niet veel aandacht aan de conversatie die daarop volgde, maar zag uiteindelijk de jongeman weggaan, met de melding dat de kruistocht spoedig weer verder zou gaan. Eden vroeg of ze even met Thomas kon spreken en de kleine James en het meisje dat Yuniper heette bleven staan.
    Jack staarde even onwennig om zich heen. Hij wist niet echt wat hij moest doen, aangezien hij niet wilde dat hij iets verschrikkelijk stoms zou doen dat hun hele situatie zou kunnen verpesten.
    Jack liet zijn blik op Yuniper rustten en bestudeerde haar even. Ze was maar een klein stukje kleiner dan Jack was en had lang, bruin haar dat in krullen over haar schouders viel. Ze was nogal mager, waaruit Jack vermoedde dat ze iemand was die haar eigen eten afstond aan de kleinsten, aangezien ze dit blijkbaar ook bij de kleine James had gedaan.
    Jack durfde haar niet echt te beoordelen. Ze was niet echt lelijk, maar ze had nogal vuile kleren aan en er zaten vegen vuil op haar huid. Doordat ze nogal mager was, had ze redelijk scherpe jukbeenderen. Een redelijk scherp uiterlijk in het geheel, eigenlijk, maar dit werd verhuld door haar te grote kleren.
    Het duurde een tijdje voor hij door had dat hij het meisje aanstaarde. Hij sloeg zijn blik neer. "Sorry," mompelde hij een beetje gegeneerd. Jack voelde zich vreemd. Hij voelde zich rustiger dan daarnet, waar hij alles en iedereen aan het uitschelden was. Hij voelde geen paniek, wat vreemd was in deze situatie.


    help

    Heey, ik schrijf me uit voor deze RPG. De afgelopen maanden ben ik ziek geweest, zonder dat ik dat zelf wist en dat eist nu al een paar weken zijn tol. Daarom lijkt het me beter als jullie me uit de lijst halen. Ik hben wel online geweest maar dat was grotendeels om mijn niet actieve story bij te werken. sorry voor het ongemak.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Yuniper || Kruistocht
    Albert zegt dat ik gelijk heb, maar geeft de personenn toch het voordeel van de twijfel. En daar twijfel ik weer aan, hoewel ik eigenlijk niet mag twijfelen aan God. Sorry God, denk ik in gedachten. De jongen, Jack, richt zijn blik dan op mij en niet voor even, maar echt een hele tijd. Niet dat ik me hierdoor ongemakkelijk voel, juist niet. Het enige wat ik doe, is terug kijken naar de jongen. Toch begon zijn blik op een gegeven moment wel erg lang te duren, haast alsof hij staarde. Even krab ik aan mijn hoofd en hij heeft het dan zelf ook door. Hij slaat zijn blik neer. 'Sorry,' kan ik nog net onderscheiden, aangezien hij mompelt.
    Rustig haal ik mijn schouders op. 'Geeft niets,' zeg ik dan. 'Mag ik die muziekdoos eens zien?' ik zet een stap in de richting van Jack. Nu kijk ik ook echt naar Jack. Hij heeft blond haar wat redelijk door de war zit. Als ik hem dan echt aan kijk, zie ik een mooie, maar vooral aparte, kleur groen. Het is het groen, dat onbeschrijfelijk is. 'Je hebt mooie ogen,' zeg ik ongegeneerd. Ik heb niet echt iets van schaamte, aangezien dat nergens voor nodig is.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jack Frederick Frayn Hayes || Vriendengroep.
    Het meisje leek zich niet ongemakkelijk te voelen onder Jacks blik, maar na een tijdje krabde ze aan haar hoofd, waarop Jack opschrok en zijn blik neersloeg. "Sorry," mompelde hij amper hoorbaar.
    Yuniper haalde haar schouders op. "Geeft niets," zei ze dan. "Mag ik die muziekdoos eens zien?" Ze was in ieder geval erg direct en niet echt gegeneerd. Jack twijfelde even. Wanneer Yuniper een stap in zijn richting zette, deed hij zelf instinctief een stapje achteruit.
    Nu leek het Yunipers beurt om hem te bestuderen. Ze keek hem recht aan.
    Jack liet zijn hand in zijn broekzak glijden. Zijn vingers sloten zich om de iPhone. Zou het tonen van een gsm aan één meisje impact kunnen hebben op de toekomst? Of was het sowieso zo gebeurd in het verleden die nu het heden was? Jack besloot om er niet al te veel over na te denken en haalde het ding uiteindelijk uit zijn zak.
    "Je hebt mooie ogen," zei Yuniper dan. Er zat echt helemaal niets van schaamte in haar stem. Onbewust krulden Jacks mondhoeken zich naar boven. Dit was ergens vreemd voor hem. Sommige meisjes die dachten dat ze hem konden krijgen, staarden hem schaamteloos aan maar begonnen dan tegen hem te praten met veel te foute openingszinnen.
    Het probleem was alleen: haast iedereen in de buurt waar Jack woonde kende hem. En de meeste meisjes waren bang van hem. Hij kwam het niet vaak tegen dat iemand hem vertelde dat hij mooie ogen had, de ogen van zijn moeder. Ergens leek dit hem op te luchten, om te weten dat er ook nog mensen buiten zijn eigen wereld waren die... Waren zoals Yuniper.
    "Bedankt, denk ik?" zei Jack een beetje sceptisch. Hij fronste zijn wenkbrauwen en kwam toen toch aarzelend, met de gsm in zijn hand dichterbij. Het toestelletje leek vreemd in deze tijd. Alsof Jack het zelf nooit had gezien.


    help

    Yuniper || Kruistocht
    Ze is eigenlijk best nieuwsgierig naar deze jongen, hij heeft iets en dan bedoelt ze niet qua spullen, maar gewoon een gevoel wat hij afgeeft. Hij schrikt op als ze aan haar hoofd krabt. Jack lijkt te twijfelen als ze hem vraagt naar de muziekdoos en hij zet zelfs een stap achteruit, wanneer zij een stap in zijn richting heeft gezet. Is hij soms bang voor haar? Of is hij bang voor iets anders? Alleszins vindt ze het apart, aangezien hij gestuurd is door God, dus niets heeft om bang voor te zijn. Het valt haar op, dat zijn hand in de richting van de muziekdoos glijdt. Even kijkt ze ernaar, maar richt dan haar blik weer op de jongen. Toch haalt hij het nog niet tevoorschijn. Waarom niet?
    Zoals altijd schieten er veel vragen door haar hoofd. Sinds de dood van haar ouders, is ze zich veel gaan afvragen. Waarom mensen dood gingen, waarom er ziekte was. Of haar ouders goede mensen waren, want waarom waren ze anders van haar ontnomen? Misschien waren ze wel ontnomen door iets wat Yuniper zelf gedaan had. Ze weet het niet, maar daarom wil ze achter dingen komen. Als ze iets weet, dan heeft ze daar controle over. Zo voelt ze het tenminste, iets wat ze graag voelt.
    Wanneer ze hem complimenteert over zijn ogen, gaan zijn mondhoeken een beetje omhoog, waardoor bij haarzelf ook een glimlachje op haar gezicht ontstaat. Het leven is gewoon zo simpel, als je maar in God gelooft en dat doet ze zeker. Het duurt even voor Jack antwoordt en Yuniper kijkt hem voor kort bedachtzaam aan, terwijl ze zijn toon probeert te plaatsen.
    'Het is niets,' zegt ze dan, 'gewoon een opmerking over je ogen.'
    Yuniper is een redelijk nuchter meisje, waardoor ze dit soort dingen ook met gemak zegt. Niet perse om mensen de mond open te breken, hoewel ze het ook leuk vindt om dat te doen, maar zo is ze gewoon. Ze is vrij direct, ook met haar vragen. Dan komt Jack met de muziekdoos in zijn hand, dichter naar me toe. Ik kijk er met bewonderende ogen naar.
    'Het ziet er mooi uit,' zegt ze zachtjes en kijkt dan op naar de jongen. 'Alleen van wat voor materiaal is het?' Hoewel mooie dingen verradelijk kunnen zijn. Vaak zijn ze dat ook. 'Ik heb zoiets nog nooit gezien. Was het een geschenk van God?' Ze zet nog een stapje dichterbij en wil het in eerste instantie aanraken, maar houdt zichzelf dan toch in. 'Sorry, ik ben nogal vies,' mompelt ze dan. Ze haalt een hand langs haar wang, alsof het dan ineens schoon is, maar de veeg blijft gewoon zitten. 'En als het van God is, ben ik waarschijnlijk te min om het aan te raken.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Argh you so good at this. ><

    Ik post vanmiddag, ergens rond 13u]


    help

    Graymark schreef:
    [Argh you so good at this. ><

    Ik post vanmiddag, ergens rond 13u]


    [Thanks ^^

    ...

    ....


    Goed in wat? :')

    En is goed hoor (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [In je in die situatie plaatsen als iemand uit de middeleeuwen die in God gelooft. :')

    Als ik dat doe is het veel en veel te onrealistisch.

    BUT I GOTTA GOOOOOO]


    help

    [O, nawh, dank je c: ik denk er eigenlijk niet echt bij na, met wat ik typ :')

    Veel succes op... Ik denk school? Aangezien jullie al vakantie hebben gehad c:

    Ik heb nu nog vakantie c:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.