• Ten eerste: ha, dat rijmde bijna! (De titel)
    *glundert*
    (O-ké, misschien ook niet. Pff...)

    Goed. Jullie zullen we denken waarom ik dit topic precies heb aangemaakt. Uitleg komt, dum, dum, dum... nu:

    Ik lees best veel verhalen en je hebt wel eens van die verhalen, die iets met je doen vanbinnen. Bijvoorbeeld 'the fault in our stars' van John Green. Zulke verhalen knijpen je keel helemaal dicht en laten je in een hoekje huilen -en als je niet huilt, dan heb je toch zeker wel een brok in je keel, denk ik. Je hebt ook verhalen die een wereld van verschil maken in je leven. Misschien zijn het ook maar een paar woorden in het verhaal, maar ze zijn o zo krachtig.

    Mijn vraag aan jullie is:
    Hebben jullie verhalen op Quizlet gelezen die je zó erg hebben geraakt dat je ze niet meer zult vergeten?
    En dit betekent niet dat de verhalen veel drama moeten bevatten. Humor-verhalen kunnen net zo veel impact hebben alleen op een heel andere manier. En als het niet het hele verhaal is dat je raakt, misschien heb je dan een hoofdstuk, of een zin, die je heel erg geraakt heeft. Samengevat: als er een verhaal op Q is die een speciaal plekje in je hart heeft, laat het dan vooral weten.

    Dit topic is NIET bedoelt om verhalen te promoten (dus als het verkeerd staat, mag een mod het verplaatsen, maar ik wist niet waar ik dit anders moest posten). Ik ben gewoon benieuwd waar mensen mee komen en ik vind het altijd prachtig om te lezen.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 17:42 ]


    I wonder what it feels like to be a unicorn

    Nope. Niet echt.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 17:50 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik vind SA's altijd heel mooi om te lezen.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Ik vind SA's altijd heel mooi om te lezen.

    SA's inderdaad. Verder vind ik de verhalen van Capricious altijd ontzettend goed.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 18:00 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Er is een verhaal op Quizlet wat mij echt raakt.(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    ^Welk verhaal als ik vragen mag. En waarom raakt het je? =)


    I wonder what it feels like to be a unicorn

    Ik volg de laatste tijd nauwelijks nog iets op Q en ik kan zo snel geen specifiek voorbeeld verzinnen, maar ik heb wel eens dat soort verhalen gelezen, ja. Wiarda's aanleg voor het verzinnen van geniale plots en het om zeep helpen van hoofdpersonages heeft in ieder geval al vaker geresulteerd in dingen die nog behoorlijk lang in mijn hoofd bleven hangen. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Zommerhitte van Frodo.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik heb één keer gejankt om een verhaal op Q. Ik weet niet meer welke het was, maar ik was toen ook depressief en toen raakte zo'n beetje alles me.


    26 - 02 - '16

    Teenage Wasteland, alleen denk ik niet dat het hier nog op staat. Want dat. Ik weet het niet. Ik denk dat dat een van die verhalen was die zo bijzonder zijn dat je het niet eens meer onder woorden kunt brengen.
    En dit, omdat het zo walgelijk goed geschreven is dat het onderwerp opeens zo dichtbij komt and it's just brilliant.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Red book. Ik weet even niet van wie die is maar daar kreeg ik wel even een brok in mijn keel van (:


    I still think of the guitar bible.

    Melian schreef:
    ^Welk verhaal als ik vragen mag. En waarom raakt het je? =)

    Het verhaal van Frodo/Bes; Zomerhitte. Net zoals Souvenir hier boven al zei.(:
    Het raakte me omdat ze gewoon op een hele mooie manier kan schrijven. Ze weet alles zo echt te maken met enkel woorden en niet veel mensen kunnen dat goed. Voor mij zijn haar twee hoofdpersonages tot leven gekomen, en dat heb ik nooit bij een verhaal.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Op Quizlet? Nee, niet echt. ^^ Op een andere site heb ik ooit bij een verhaal gehuild, maar ik heb geen idee meer hoe het heette en waar het over ging. oO


    Take me to wonderland

    Het eerste verhaal dat in me opkomt is Teachers, Slytherins & other Criminals van Square. Een groot deel van haar verhalen zijn geniaal, maar deze raakte me denk ik toch het meest.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Niet een speciaal verhaal, maar er zijn hier wel behoorlijk goede schrijfsters, die hun verhaal op een leuke manier kunnen vertellen. Het is zeker de moeite om eens te kijken bij verhalen van Parachutes, Square, Wiarda, Frodo en Merrow.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel