• Heei lieve Q mensjes!
    Ik ga met hemelvaart met school naar Parijs, maar ik heb nog geen idee wat de leukste plekken zijn en wat ik echt moet zien. Het is nog vroeg, ik weet het, maar ik heb met een vriend afgesproken dat we van te voren alvast een beetje rond gaan vragen, omdat het er anders niet meer van komt (misschien herken je dit :P). Suggesties zijn dus heel erg gewaardeerd! :D
    Groetjes, GreyTardis.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 15:01 ]


    When we hit our lowest point, we are open to the greatest change.

    De Eiffeltoren, l'Arc de Triomphe, Panthéon, Champs-Élysées, Notre-Dame, Sacré-Cœur, le Louvre en Disneyland Parijs (dit ligt overigens niet in Parijs zelf).


    There is nothing more badass than being yourself

    Starbucks.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 15:08 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    De Disney Store op de Champs Elysees


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Montmatre!


    "I shut my eyes in order to see.'

    Zit je heel toevallig op 't Han Fortmann college? (cat)
    En ik mag aannemen dat als je met school naar Parijs gaat, de school wel wat geregeld heeft?


    i put the fun in funeral

    Idd, heeft je school dat niet geregeld? Ik heb nog nooit gehoord dat je zelf mag kiezen (; xx.


    London is always a good idea.

    Het Louvre is sowieso mijn favoriete plek van Parijs. Het is een mooi museum en er zit ook een shopping centre in. Ook buiten - als de zon schijnt - is het een leuke, gezellige maar vooral ook mooie plek!
    Veel plezier alvast (:


    what doesn't kill me might make me kill you

    DarrenCriss schreef:
    De Eiffeltoren, l'Arc de Triomphe, Panthéon, Champs-Élysées, Notre-Dame, Sacré-Cœur, le Louvre en Disneyland Parijs (dit ligt overigens niet in Parijs zelf).


    Ik ben zelf niet bij de Sacré-Coeur geweest maar de rest is wel super. Verder zou ik veel gaan shoppen alleen de Champs-Élysées is nog al duur xD
    xx

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 15:34 ]


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Maar heeft je school dan niks gepland?

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 15:33 ]


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Backfire schreef:
    Zit je heel toevallig op 't Han Fortmann college? (cat)
    En ik mag aannemen dat als je met school naar Parijs gaat, de school wel wat geregeld heeft?


    1DParadise schreef:
    Idd, heeft je school dat niet geregeld? Ik heb nog nooit gehoord dat je zelf mag kiezen (; xx.


    Ik denk inderdaad dat mijn school wel iets heeft geregeld, maar dat zal de vijf dagen dat we gaan denk ik niet volledig vullen. ;) Vorig jaar ging ik naar Cambridge voor één dag, toen hadden we in de ochtend een paar activiteiten en mochten we in de middag vrij rondlopen. Dus ik neem aan dat dat hier ook het geval is, en anders is het zeer jammer. (A)

    Heel erg bedankt nog voor iedereen die gereageerd heeft! (K)


    When we hit our lowest point, we are open to the greatest change.

    Geloof me; Ze zullen alles vol gepland hebben en je hoogstwaarschijnlijk een uur of vijf / vier vrij geven om te doen wat je zelf wilt (winkelen bijvoorbeeld). Was bij ons ook zo in Londen en wij gingen vijf dagen.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 15:39 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Zelf ben ik een liefhebber van hedendaagse/moderne kunst, dan is het Pompidou wel echt een must-see.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Everdeen schreef:
    Geloof me; Ze zullen alles vol gepland hebben en je hoogstwaarschijnlijk een uur of vijf / vier vrij geven om te doen wat je zelf wilt (winkelen bijvoorbeeld). Was bij ons ook zo in Londen en wij gingen vijf dagen.


    Dan neem ik aan dat we in elk geval wel naar een paar van bovengenoemde plaatsen gaan, maar we zullen wel zien; het is nog vroeg. :Y)
    En anders sneak ik 's nachts weg ehehehe


    When we hit our lowest point, we are open to the greatest change.

    GreyTardis schreef:
    (...)

    Dan neem ik aan dat we in elk geval wel naar een paar van bovengenoemde plaatsen gaan, maar we zullen wel zien; het is nog vroeg. :Y)
    En anders sneak ik 's nachts weg ehehehe

    Eh ja tuurlijk, ze gaan je zo veel mogelijk proberen te laten zien. Sowieso de Eiffeltoren, waarschijnlijk ook wel een museum. En dat laatste zou ik maar niet doen, hahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    (...)
    Eh ja tuurlijk, ze gaan je zo veel mogelijk proberen te laten zien. Sowieso de Eiffeltoren, waarschijnlijk ook wel een museum. En dat laatste zou ik maar niet doen, hahaha.


    nou ja, ze zeggen wel dat de Eiffeltoren er mooi uitziet 's nachts.. (A)


    When we hit our lowest point, we are open to the greatest change.