• Kruistocht In Spijkerbroek

    Een vriendengroep gaat met school op bezoek naar een wetenschappelijk centrum. Als ze zich vervelen door het gezeur van hun leerkracht, besluiten ze zelf even op onderzoek te gaan. Ze sluipen weg en neuzen rond. Plots stuiten ze op een tijdmachine. Voor de grap beginnen ze op knoppen te drukken en drukt een jongen 1-2-1-2 in. Op dat moment stond de rest van de groep toevallig in de machine en voor hij het goed en wel beseft, waren ze weg. Terug naar 1212. Daar komen de jongeren terecht in een Kinderkruistocht. Ze moeten zich aanpassen en samenwerken om terug naar huis te geraken. Maar... wat als er geen weg terug is?

    Vriendengroep:
    Meisjes:

    – 1,1 - Rachel Ariana Gilles - LostMagic |stiefzus Thomas|
    – 1;4 - Hazel Aaron Hawthorne - Tolkien
    – 1;7 - Aislynn Mitchell - Seaver
    – 1,14 - Eden Celeste Lightwood - Gamgee
    -

    Jongens:
    – 1;7 - Ace Keegan Ross - Seaver
    – 1;4 -Jack Frederick Frayn Hayes - Tolkien
    – 1,7 - Thomas Finnegan Puckett - Ollivander |Stiefbroer Rachel|
    – 1,13 - Logan Garcia - WillNotLearn
    – 1;15 - James Johnsen - Shelob

    Kinderen uit kruistocht: (hebben geen achternaam)
    Meisjes:

    - 1,4 - Yarah - Firebolt |zus Norabel|
    - 1;2 - Norabel - Brookie |zus Yarah|
    - 1,3 - Yuniper - Jaimes
    - 1;4 - Katarina - Boira
    -

    Jongens:
    - 1,1 - Benjamin - LostMagic
    - 1,14 - William - Gamgee
    - 1,19 - James - WillNotLearn
    -
    -

    Rijke lieden:
    Volwassenen
    - 1,20 - Philip Robbert Boleyn - Ceremonials
    Kinderen
    - 1,4 - Amilia Megan Moore - LexLover

    Profeet: -1,19- Albert - Ollivander


    Regels
    - OOC tussen () [] {}
    - Geen oneliners
    - 16+ is toegestaan
    - Ik alleen maak de topics aan, als ik weg ben, vraag ik het wel iemand
    - Het RPG start als ze plotseling in 1212 zijn.
    - max 1 meisje per speler

    Praattopic
    RollenTopic

    [ bericht aangepast op 7 feb 2013 - 20:49 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MAIN TOPICS :3


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    MAIN TOPICS :3


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    WillNotLearn schreef:
    MAIN TOPICS :3


    I hate you -.-


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    (...)

    I hate you -.-


    [ bericht aangepast op 2 feb 2013 - 17:08 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)



    Manipuleer me niet! D: hij is te sexy :9~

    En nu ga ik weg hier, te offtopic. Ik ga reacties zoeken o 3o


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    (...)



    Oke, negeer mij nu maar helemaal gewoon enzo, maar wie is hij? :9~


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ian Somerhalder, vampire dairies xd


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Mijn topics]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jack Frederick Frayn Hayes || Vriendengroep
    Jack rolde maar weer eens met zijn ogen om Rachels koppigheid en Superthomas'... supergedoe. Jack had altijd al geweten dat dit was hoe mensen hem zagen, zoals Rachel zich tegenover hem uitsprak. Maar Jack had ook gevoelens - al wilde hij die het liefst van al negeren.
    Terneergeslagen, maar nog steeds humeurig, volgde hij de rest richting waar de voetsporen leidden.
    Terwijl ze verder liepen, checkte Jack even zijn tas om te zien wat hij allemaal mee had dat nuttig kon zijn. Enkel zijn schetsblok, één enkel potlood, een klembord met informatie over het wetenschappelijk centrum, een balpen, zijn iPod, Samsung-gsm en zijn WESC koptelefoon. Dat was het. Oh ja, een fles water en een appel zaten er ook nog in.
    Hij haalde de appel eruit en beet er nijdig een stuk uit.
    Links van hen klonk een krakend geluid. In een reflex schoot Jacks gezicht naar de plek waar het vandaan kwam. Een meisje met blond haar en een mantel.
    "H- hallo?" vroeg Rachel aarzelend. "Kan je me helpen? Alsjeblieft, een vriend van me is ernstig gewond."
    "Ik heb je al gezegd dat het een doodnormale simpele wonde is. Jezus," zuchtte Jack. Hij sloeg niet veel acht op het antwoord van het meisje en kroop de struiken door die de weg voor hem verspilde. Daarachter bevond zich meer bedrijvigheid.
    Het was dus echt een kamp. Niet zomaar een kamp.
    "Een kinderkruistocht?" mompelde Jack bij zichzelf. De banieren met de christelijke tekens waren moeilijk te missen en er liepen maar enkele volwassenen rond. Jack nam nog een hap van zijn appel, maar de eetlust verging hem al snel, wanneer hij de uitgemergelde gezichten van de kleine kinderen zag.
    Er brak iets, in hem. Dat gezicht herinnerde hem aan zichzelf, wanneer zijn moeder vermist raakte. Hij had zichzelf haast uitgehongerd. Zijn gezicht had er uitgemergeld uitgezien en zijn ogen hol. Net zoals bij deze kinderen. Ze zagen er doodvermoeid uit.


    Soomwan foor Jek?


    help

    {I got James? Ik kan hem ziek laten zijn? (:}


    Don't be like the rest of them, darling

    Rachel Ariana Gilles
    Ik ril omdat James mijn trui nu heeft en knik. 'Ja ik heb hem al iets verbonden maar het heeft geen zin. De wond is te diep.' zeg ik en loop samen met haar naar James. Ik hoop echt dat hij niet is flauwgevallen. 'Is er toevallig een genezer of zo in de buurt?' vraag ik haar zachtjes. Ik weet niet of ze hier al van dokters gehoord hebben. Misschien bestaat enkel het geloof en kruidenvrouwen. 'En een rivier?' Ik wil mijn sjaal straks ook nog uitwassen maar James komt op de eerste plaats. Ik heb bijna het gevoel dat ik de enige ben die hem wil helpen. Thomas negeert me steeds, Jack is gewoon zijn irritante zelf, en zo verder. 'Welk jaar is het eigenlijk?' vraag ik zachtjes. Ik weet dat het veel vragen zijn maar jah, ik ben eenmaal nieuwsgierig en zo.


    One does not simply ask what year she or he is in. "--


    help

    WillNotLearn schreef:
    {I got James? Ik kan hem ziek laten zijn? (:}


    Ik had het eerder over de echt kleine kinderen, maar je mag hem sturen, anyway. xd


    help

    Rachel Ariana Gilles
    Ze lacht me half uit als ik vraag of er een genezer is waardoor ik beschaamt naar mijn schoenen kijk. Ze zegt dan dat ze er best naar kan kijken en ik kijk dankbaar op. Dan zegt ze iets over een rivier en dat ik mijn haar het best bedek. 'Dat was ik van plan, geen zin om op een brandstapel te belanden.' mompel ik zachtjes. 'Ik heb een sjaal maar die zit nu onder het bloed, daarom die rivier.' Ze kijkt me fronsend aan. Ik besluit haar niet de waarheid te zeggen, ik wil niets zeggen waardoor ze toch zou denken dat ik toch een heks ben. 'Nee mijn vrienden en ik komen uit een ander land en ik denk dat we ons bij jullie wilden voegen maar het was donker en ik en James zijn gevallen. Hij op een steen, ik gewoon tegen een boom. Ik herinner me niet alles.' zeg ik zachtjes. Ik ben een goede leugenaar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Don't really know what to do with Eden]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tolkien schreef:
    (...)

    Ik had het eerder over de echt kleine kinderen, maar je mag hem sturen, anyway. xd


    .. Hij is 8.. Maargoed.. Ik kijk even of ik een reden kan verzinnen waardoor hij naar hem toe zou gaan.


    Don't be like the rest of them, darling