• Kruistocht In Spijkerbroek

    Een vriendengroep gaat met school op bezoek naar een wetenschappelijk centrum. Als ze zich vervelen door het gezeur van hun leerkracht, besluiten ze zelf even op onderzoek te gaan. Ze sluipen weg en neuzen rond. Plots stuiten ze op een tijdmachine. Voor de grap beginnen ze op knoppen te drukken en drukt een jongen 1-2-1-2 in. Op dat moment stond de rest van de groep toevallig in de machine en voor hij het goed en wel beseft, waren ze weg. Terug naar 1212. Daar komen de jongeren terecht in een Kinderkruistocht. Ze moeten zich aanpassen en samenwerken om terug naar huis te geraken. Maar... wat als er geen weg terug is?

    Vriendengroep:
    Meisjes:

    – 1,1 - Rachel Ariana Gilles - LostMagic |stiefzus Thomas|
    – 1;4 - Hazel Aaron Hawthorne - Tolkien
    – 1;7 - Aislynn Mitchell - Seaver
    – 1,14 - Eden Celeste Lightwood - Gamgee
    -

    Jongens:
    – 1;7 - Ace Keegan Ross - Seaver
    – 1;4 -Jack Frederick Frayn Hayes - Tolkien
    – 1,7 - Thomas Finnegan Puckett - Ollivander |Stiefbroer Rachel|
    – 1,13 - Logan Garcia - WillNotLearn
    – 1;15 - James Johnsen - Shelob

    Kinderen uit kruistocht: (hebben geen achternaam)
    Meisjes:

    - 1,4 - Yarah - Firebolt |zus Norabel|
    - 1;2 - Norabel - Brookie |zus Yarah|
    - 1,3 - Yuniper - Jaimes
    - 1;4 - Katarina - Boira
    -

    Jongens:
    - 1,1 - Benjamin - LostMagic
    - 1,14 - William - Gamgee
    - 1,19 - James - WillNotLearn
    -
    -

    Rijke lieden:
    Volwassenen
    - 1,20 - Philip Robbert Boleyn - Ceremonials
    Kinderen
    - 1,4 - Amilia Megan Moore - LexLover

    Profeet: -1,19- Albert - Ollivander


    Regels
    - OOC tussen () [] {}
    - Geen oneliners
    - 16+ is toegestaan
    - Ik alleen maak de topics aan, als ik weg ben, vraag ik het wel iemand
    - Het RPG start als ze plotseling in 1212 zijn.
    - max 1 meisje per speler

    Praattopic
    RollenTopic

    [ bericht aangepast op 7 feb 2013 - 20:49 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Eden Celeste Lightwood
    'Volgens mij ben je iemand als ik sowieso liever kwijt dan rijk,' antwoordt Jack zacht. Ik schud gelijk mijn hoofd. 'Jackie, je weet heus wel dat ik je niet kwijt wil, niet zulk soort rare dingen zeggen,' zeg ik, ook op een zachte toon. Ik pak zijn hand vast, knijp daar even in. Vervolgens zeg ik dat hij gelijk heeft en dat Rachel het heus niet meende. 'Maak dat jezelf maar wijs. Ze meent het. Iedereen die dat zegt meent het.' Ik zucht zacht. 'Dat komt omdat ze je niet echt kennen,' mompel ik. Hier hurk ik neer bij het kleine jongetje, om wiens naam ik vraag, terwijl Jack nog een stukje van zijn appel afsnijdt en die aan het jongetje geeft. Het jongetje neemt een hap er van en kijkt met grote, nieuwsgierige ogen naar Jack en mij. Even denk ik dat hij me niet verstaan heeft en wil ik al in het Duits, of in een andere taal, om zijn naam vragen, maar dan geeft hij antwoord. 'James.' Ik glimlach vriendelijk naar hem. 'Hoi James. Ik ben Eden,' stel ik mezelf voor. 'En dit is Jack.' Ik werp een korte blik op Jack en kijk dan weer naar het jongetje. 'Waar zijn jullie naar op weg?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Moet er nog iemand anders hierna posten, of mag ik al?


    help

    Katarina komt eraan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Katarina

    “Dat was ik van plan, geen zin om op een brandstapel te belanden.”
    Ik haal mijn schouders op. Ervaringen met de brandstapel heb ik zelf niet. Het is niet mijn hobby om te zien hoe mensen andere mensen laten lijden, waarom dan ook. Misschien is dat ook wel de reden waarom ik me niet thuis voel in deze groep vol met Christenen. Zij laten iedereen lijden die niet christelijk is, gevaarlijk volk dus.
    “Ik heb een sjaal maar die zit nu onder het bloed, daarom die rivier.”
    Begrijpelijk knik ik.
    “Het bloed zal je er niet makkelijk uitkrijgen,” waarschuw ik haar voor de zekerheid. Als iets vies is, dan is het gewoon vies. Veel te wassen hebben we niet.
    “Nee, mijn vrienden en ik komen uit een ander land en ik denk dat we ons bij jullie wilden voegen maar het was donker en ik en James zijn gevallen. Hij op een steen, ik gewoon tegen een boom. Ik herinner me niet alles.”
    Wantrouwig trek ik één wenkbrauw op.
    “Beide gevallen,” herhaal ik zachtjes. Feitelijk zou het natuurlijk kunnen. Er zijn genoeg vervelende boomwortels waarover je, je nek kan breken. “Het is 1212.”
    “Waar kom je vandaan dan?” vraag ik uit een mengeling van nieuwsgierigheid en wantrouwen. “En met hoeveel zijn je vrienden dan? Zij weten toch wel welk jaar het is? En is in jouw land blauw haar normaal? Heeft iedereen dat?" Ik brand van alle vragen aan dit aparte meisje.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Tolkien schreef:
    Moet er nog iemand anders hierna posten, of mag ik al?


    Post jij maar hoor, mij maakt het niet zoveel uit. Waar zijn ze ookalweer naar opweg? (de mensen van de kruistocht?)


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Post jij maar hoor, mij maakt het niet zoveel uit. Waar zijn ze ookalweer naar opweg? (de mensen van de kruistocht?)


    Jeruzalem...


    help

    Rachel Ariana Gilles
    Ze luistert naar me en waarschuwt me voor het geval ik het bloed niet uit mijn sjaal krijg. 'Ah het is een zwarte, het valt dan toch niet zo erg op denk ik.' zeg ik. Ze zegt dat het 1212 is. Ik kijk haar aan en begin te tellen in mijn hoofd. Dan betekend dat van 801 jaar terug in de tijd zijn gereisd. Ik probeer mijn gezicht onder controle te houden. Dan begint ze terug vragen te stellen. Ze is wantrouwend wat ik ook wel snap aangezien ik haar ook niet helemaal vertrouw. Zeker niet nu we blijkbaar in 1212 blijken te zitten. 'Ik en James liepen voorop en vielen toen over zo'n wortel en toen ik terug bij bewust zijn was waren ze er niet en ik denk dat ze gewoon doorgelopen waren en ons niet zagen liggen. En nee niet iedereen heeft dat, ik ben de enige van mijn vrienden met blauw haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Tolkien schreef:
    (...)

    Jeruzalem...


    Okay.. Dat was heeel erg dom van mij.. x'D weer een bewijs dat ik moet opletten op school en niet moet zitten tekenen x'D


    Don't be like the rest of them, darling

    | wacht, wait... Ligt mijn James nou helemaal alleen in het bos terwijl hij bewusteloos is? ;O |


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [nee thomas is er nog bij toch? en Julia en Hazel]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Hazel is een beetje dood.

    Wanneer doe je dat stukje met die uitleg eigenlijk, Lize?


    help

    [als Rachel met Katherine bij James is en Katherine James aan het verzorgen is, dan vind ze die pillen en dat briefje wel Marthe :P]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Okay, then I'll go to bed now. xd


    help

    LostMagic schreef:
    [nee thomas is er nog bij toch? en Julia en Hazel]


    Oja:') hihi mijn geheugen lijkt op een zeef


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Slaapwel peeps. Yaaaaawn!


    help