• 8 jongeren zijn bereid om hun gave te versterken. Dit doen ze door middel door zich in te schrijven op een internaat.
    Alle 8 hebben ze verschillende gaves, allemaal zijn ze bereid deze meer te ontwikkelen.
    4 meiden, 4 jongens die zich de komende tijd bezig houden met hetzelfde ding.
    Ze zullen veel tijd erin steken, maar dingen zoals liefde, ruzie, weddenschappen en de dood zullen ook plaats vinden.
    They all have magical powers.

4 meiden:
    - Kayleigh Sarah Sue> dingen besturen en laten verdwijnen. || Bieberen
    - Mikayla Fay Wilson> besturen van vuurstenen|| xTWIloverx
    - Milou Miller> besturen van water en lucht. || xSkinnyGirl
    - Anna Sharp > helderziend. || Patholoog

4 jongens:
    - Ruben Sabastian Martens> psychometrie. || lilangel
    - Thomas Elliot Flow > hypnose. || Nyan
    - Ethan Jacob Turner > heeft een soul, een grizzly beertje. || Nyan
    - Gregory McEwan > kan mensen volledig verlammen. || MissAlice

MissAlice{Gregory} reageert soms, vanwege schoolexamens..

Docenten:
    - Alexis Smith > helpt bij versterken krachten + onder controle houden. Ze geeft ook muziek les, daarnaast is ze het vertrouwenspersoon van het internaat || Bieberen
    - Katherine Sharp > Ze geeft (magische) psychologie en is het afdelingshoofd. || Patholoog

Regels:
    1. De normale Quizlet regels gelden óók hier.
    2. De dood; dit zal kunnen voorkomen bij buitenstaanders, vrijwilligers die de jongeren helpen. Dit geldt dus niet voor de 8 jongeren zelf en docenten.
    3. Minimaal 3 regels schrijven per post, dit is makkelijk te halen denk ik zo.
    4. Discussies die over de verhaallijn gaan, of andere mededelingen plaats je tussen de volgende dingen: [] {} () ** <> ||
    5. Dingen zoals smileys en andere afkortingen gelieve niet gebruiken. Tenzij het een smsje is of iets anders zoals dat.
    6. Nieuwe topics mogen alleen aangemaakt worden door Bieberen.

7. Afwezigheid word gemeld, zodat we hier rekening mee kunnen houden.

Rollen verdeling topic. Speeltopic 1.

[ bericht aangepast op 30 maart 2013 - 14:41 ]

Nyan schreef:
    (of een soort van opnieuw beginnen,maar dat de anderen dan daar al een jaartje zitten en de nieuwe ,nieuwelingen zijn fozo? Het is maar een ideetje ^^)

is een idee ja haha, dat zou dan een tijdsprong zijn van een jaar. Ik heb eventjes gereageerd op het rollentopic voor die 2 mensen die mee wouden doen, nu hopen dat ze reageren. Dan gaan er die tijdsprong van een jaar doen, dus dan beginnen we "opnieuw" zeg maar. Tenzij mensen willen stoppen, en/of er genoeg enthousiasme is om verder te gaan.

TIJDSPRONG: 1 JAAR LATER.
    3 mensen hebben het internaat verlaten door geheimzinnige redenen, daarvoor komen 3 nieuwe mensen in de plek. 2 meisjes, en één jongen.

de rollen worden ingevuld, één meisjes rol is er, de ander word ingevuld/is gereserveerd, alleen nog een jongen dan.

Mikayla Fay Wilson

Met mijn spullen in mijn handen ga ik het gebouw binnen. Snel kijk ik even naar het plannetje en loop dan naar de kamer. Niemand is er zo te zien. Het is een mooie, ruime groepskamer. Snel drop ik mijn spullen. Het uitpakken ervan doe ik wel later. Eerst moet ik ene mevrouw Sharp zoeken. Welke kant op? Mijn plan! Snel ga ik de kamer weer binnen en zoek het. Meteen ga ik op weg naar haar kantoor. Ik ben al te laat. Normaal moest ik al vijf minuten geleden bij haar zjn. Het is gelukkkig niet moeilijk om te vinden. Ik klop op de deur en wacht tot er open wordt gedaan.

Happiness can be found even in the darkest of times if one only remembers to turn on the light ~ Albus Dumbledore

Ter informatie xTWIloverx, we posten de laatste dagen niet veel. Ik denk dat t is vanwege school, privé, drukte etc. X

Ik denk dat het ook met Quizlet zelf te maken geeft... Gisteren heb ik me zelfs niet eens kunnen afmelden. Als er af en toe gepost wordt is het ook goed :)

Happiness can be found even in the darkest of times if one only remembers to turn on the light ~ Albus Dumbledore

Kayleigh Sarah Sue
    Een jaar voorbij, een leuk jaar. Ondanks dat in het begin Valerie, Jack en Emilie snel weg waren vanwege een vage reden, is het toch een leuk jaar geworden. Mijn kracht had ik meer onder controle, dus die zelfbeheersing was makkelijk geworden. Ergens deze week zouden er 3 nieuwe mensen komen, waarvan 2 meisjes en één jongen. Het was ondertussen al 10 uur 's morgens, zaterdag. Ik was vroeg wakker, gewoon omdat het kon en ik niet meer kon slapen. Over liefde gesproken, ik ben nog steeds single, dus dat word nog wat dit 2e jaar.
    Ik legde mijn tijdschrift op de tafel en stond van de bank op. Ik haalde mijn hand door mijn lange, bruine krullen en strekte me uit. Ik opende de deur die naar de tuin leidde, en zag dat de zon zich al weergaf. Het was vrij warm, maar niet dat ik dood ging van de warmte. Ik liep naar het zwembad en knielde neer, stak mijn hand in het water en glimlachte.
    De regels waren veranderd vergeleken met vorig jaar; we mochten nu de tuin in wanneer we wilden en overal komen zolang we maar niks kapot maakten en/of mensen lastig vielen. Die regels waren écht fijn.

Anna Sharp - Helderziende.

Ik keek Gregory in de ogen. We stonden op een afstand van twee meter tegenover elkaar. Hij was daarnet mijn kamer binnen gekomen. Het was de eerste keer sinds twee weken. Tijdens de vakantie hadden we ontzettend vaak afgesproken, maar de laatste twee weken was ik op vakantie geweest met mijn familie. Vandaar dat ik hem niet gezien had. Het bleef een korte tijd stil en we staarden elkaar aan, alsof we van elkaar vervreemd waren. Een kleine glimlach krulde mijn lippen. 'Gregory,' fluisterde ik en ik vloog hem om de hals. Ik drukte hem stevig tegen me aan en liet hem toen weer los, waarna ik zijn gezicht in mijn handen pakte en hem diep in de ogen keek. 'Ik heb je gemist,' fluisterde ik. Ik sloot mijn ogen, en leunde naar voren, waarna ik hem voorzichtig een kus gaf.

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Milou Miller

Ik loop het terrein op, en ik hoor de hekken zich met een knal sluiten. "ehm hallo?" Vroeg ik, en keek om me heen. Niets te zien. Het was warm buiten, maar toch ril ik. Ik ben bang dat het een grap was. Een grap van mijn ouders. Op goed geluk open ik een deur. Het komt uit op een lange gang, met een paar deuren. "hallo? Kan iemand me vertellen waar ik heen moet?" Dit doet md denken aan een film. Een horror film. Zo'n eentje waar je perongeluk op terecht komt tijdens het zoeken van een programma op tv, en die nog maandenlang door je hoofd blijft spoken. Ik kijk boven me, om te kijken of daar niet een dood meisje hangt,ofzo, maar nee. Ik hoor gebonk van voedstappen, en ik word nu toch wel erg bang. "astjeblieft?" fluistet ik.

Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

Katherine Sharp - Manipulatieve wil en sirene.

Er werd op mijn deur geklopt. Voor mij had ik alle papieren liggen van de nieuwe leerlingen. Dat was waar ook ze zouden bij mij langs komen voor informatie etc. Ik keek op mijn horloge. Ik zag dat zelfs de eerste al te laat is. De papieren stapelden ik netjes op een hoop en pakte ze op. Ik liep naar de deur waarna ik de eerste nieuwkomer binnen liet. Er was alleen een deur naar mijn werkkantoor, dus begeleidde ik haar naar mijn kantoor ernaast. Ik zette me achter het bureau en wees op de stoel voor het bureau als uitnodig voor het meisje om te gaan zitten. Ik opende het eerste dossier en zag dat dat het juiste dossier was. "Mikayla Fay Wilson" stond er geschreven bovenaan. De foto aan de binnenkant van de kaft bevestigde dat het haar inderdaad was. 'Mikayla Fay Wilson,' las ik hardop. 'Welkom op deze school.' Ik vouwde mijn handen overeen en keek haar met een kleine lach aan. 'Het maakt geen goede indruk dat je al direct vijf minuten te laat binnenkomt. Maar goed, ik was ook bezig, dus voor nu is het niet erg. In mijn lessen daarentegen is het wel erger. Ik hoop dat je geen laatkomer bent, want ik ben niet terughoudend wat betreft straf. Vandaar dat ik ben afdelingshoofd, dus voor praktische zaken kom je naar mij. Als er emotionele zaken zijn of iets dergelijks, mevrouw Smith is vertrouwenspersoon, schroom daarom niet langs te gaan bij haar, ook niet als je problemen met mij zou mogen hebben.' Ik haalde een pagina uit haar dossier en reikte haar die. 'Hierop staan de algemene regels en het rooster van de lessen. Zijn er verder nog vragen?'

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Kayleigh Sarah Sue
    Ik hoor een meisjes stem uit de gang komen, vast een van die nieuwe! Ik sta op en loop naar de deur, die ik achter me sluit en snel mijn handen afklop aan mijn broek. Ik werp snel een blik in de spiegel om te zien of mijn outfit er nog een béétje normaal uit zag. Wat overigens wel was, mijn huid kwam goed uit met mijn kleding. Die 4 weken Spanje hebben me goed gedaan samen met mijn ouders, ik ben op en top fris, en kan er weer tegen aan dit jaar. Ik stap de gang binnen en zie het meisje bij de voordeur nog staan, met al haar koffers. ''Jij bent vast een van die nieuwe meiden?'' Ik loop naar haar toe, en steek mijn hand uit. ''Ik ben Kayleigh, maar zeg maar Kay. Ik neem aan dat je je spullen in de kamer wilt neer zetten, en dan naar Mevrouw Sharp moet?''

Even in t kort; als je iets wilt bespreken wat over de RPG gaat [op dit topic dan wel], zeg dan geen Bieberen als je me noemt ofzo haha, zeg maar Merel ^^

[ bericht aangepast op 29 maart 2013 - 14:41 ]

Milou Miller

Tot mijn enorm grote geweldige opluchting gaat er een deur open, en een zongebruind meisje loopt naar me toe. "jij bent vast een van die nieuwe meiden? Ik ben Kayleigh, maar noem me maar Kay. Ik neem aan dat je je spullen in de kamer wilt neerzetten, en dan naar mevrouw Sharp moet?" Rateld ze. "blijkbaar..?" Mompel ik, en ik schud haar hand. "ik ben Milou. Waar moet ik mijn troep dumpen? En waar ga ik slapen?" Ik moet dus zo naar mevrouw Sharp. wie zpu dat zijn? "wie is mevrouw Sharp? De directrice?" Vraag ik. Sharp, dat klinkt nuet erg aardig....

sorry dat ik geen 5 regels schrijf, is dat erg erg? Later gaat dat denk ik wel lukken hoor :3

Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

Kayleigh Sarah Sue
    ''Blijkbaar..?'' mompelde ze op mijn enthousiaste gepraat. Ja wat? Ik ben blij, het is éindelijk lekker weer hier! Ze schud mijn hand, "Ik ben Milou. Waar moet ik mijn troep dumpen? En waar ga ik slapen?" - ''Loop maar mee, dan laat ik t zien en wijs ik je bed en kast aan.'' ik liep naar de slaapkamer van ons, waar zoals gewoonlijk mijn en Anna's spullen al stonden. De eerste kast was van mij, de 2e kast van Anna en de 3e dus van Milou. Die laatste kast zou van het andere, nieuwe meisjes komen te zijn. Ik wachtte af tot ze de kamer in kwam, en zou dr dan precies vertellen waar ze sliep, en welke kast van haar was.

Geeft niet, soms komen korte stukken beter uit!
    P.s. Zoals je ziet [Manon en derest die er al eerder waren] zijn het andere kamers dan eerst, de indeling is t zelfde, alleen dan de nieuwe mensen erbij + nieuwe stijl qua kamers. ;d

[ bericht aangepast op 29 maart 2013 - 15:32 ]

-Gregory McEwan-
    "Ik heb je gemist!" fluisterde Anna, waarna ze me een kus gaf.
    Ik sloeg mij armen om haar heen en trok haar dicht tegen me aan.
    "Niet zoveel als ik jou cupcake!" grinnikte ik terug. En kuste haar terug.
    Anna en ik hadden elkaar veel gezien deze vakantie en gelukkig hadden mijn vader n haar moeder erg goed op ons gereageerd, mijn vader vond Anna fantastisch! EN zelf al had hij haar niet fantastisch gevonden , dan was ze het nog! Mijn mooie Anna....

You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

Anna Sharp

'Cupcake, hea,' lachte ik. 'Hoe kun je dat zeggen, McMuffin,' zei ik speels, maar mijn gevoel sloeg om toen ik hoorde dat er twee meisjes aankwamen. Kayleigh en nog een meisje kwamen binnen. 'Milou,' wist ik er uit te persen. 'Je bent Milou.' Het schoot me ineens te binnen, ik wist niet waarom. Ik liep naar voren en gaf haar een hand. Ik glimlachte kleintjes. 'Anna,' antwoordde ik. Ik vermoedde dat haar indruk van mij niet positief zou uitpakken als ze mijn achternaam hoorde. 'Ik zie dat Kay je al heeft rondgeleid. Dit is Greg, btw,' zei ik, terwijl ik Gregory voorstelde. 'Veel plezier hier,' wenste ik haar nog toe. Ik ging terug naar Gregory en nestelde zich in zijn warme armen.

-Gregory McEwan-
    "Cupcake dus hea?" lachte ze. " Hoe kun je dat nu zeggen Mcmuffin."vervolgde ze op speelse toon.
    Ik wou net iets terugzeggen over die Mcmuffin , maar Anna's houding veranderde helemaal toen Kay en een ander meisje binnenkwamen.
    "Milou, je bent Milou!" perste Anna er moeizaam uit. Hoe wist zij dat nou?
    Ze liep naar Milou toe en stelde zichzelf en ook mij voor. Daarna wenste ze Milou nog veel plezier toe en concentreerde ze zich weer op mij.
    "Mcmuffin? Really cupcake?" mompelde ik grijnzend tegen haar haren.
    "Cuz I like it!"

You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing