• 8 jongeren zijn bereid om hun gave te versterken. Dit doen ze door middel door zich in te schrijven op een internaat.
    Alle 8 hebben ze verschillende gaves, allemaal zijn ze bereid deze meer te ontwikkelen.
    4 meiden, 4 jongens die zich de komende tijd bezig houden met hetzelfde ding.
    Ze zullen veel tijd erin steken, maar dingen zoals liefde, ruzie, weddenschappen en de dood zullen ook plaats vinden.
    They all have magical powers.

    4 meiden:
    - Kayleigh Sarah Sue> dingen besturen en laten verdwijnen. || Bieberen
    - Mikayla Fay Wilson> besturen van vuurstenen|| xTWIloverx
    - Milou Miller> besturen van water en lucht. || xSkinnyGirl
    - Anna Sharp > helderziend. || Patholoog


    4 jongens:
    - Ruben Sabastian Martens> psychometrie. || lilangel
    - Thomas Elliot Flow > hypnose. || Nyan
    - Ethan Jacob Turner > heeft een soul, een grizzly beertje. || Nyan
    - Gregory McEwan > kan mensen volledig verlammen. || MissAlice


    MissAlice{Gregory} reageert soms, vanwege schoolexamens..

    Docenten:
    - Alexis Smith > helpt bij versterken krachten + onder controle houden. Ze geeft ook muziek les, daarnaast is ze het vertrouwenspersoon van het internaat || Bieberen
    - Katherine Sharp > Ze geeft (magische) psychologie en is het afdelingshoofd. || Patholoog


    Regels:
    1. De normale Quizlet regels gelden óók hier.
    2. De dood; dit zal kunnen voorkomen bij buitenstaanders, vrijwilligers die de jongeren helpen. Dit geldt dus niet voor de 8 jongeren zelf en docenten.
    3. Minimaal 3 regels schrijven per post, dit is makkelijk te halen denk ik zo.
    4. Discussies die over de verhaallijn gaan, of andere mededelingen plaats je tussen de volgende dingen: [] {} () ** <> ||
    5. Dingen zoals smileys en andere afkortingen gelieve niet gebruiken. Tenzij het een smsje is of iets anders zoals dat.
    6. Nieuwe topics mogen alleen aangemaakt worden door Bieberen.

    7. Afwezigheid word gemeld, zodat we hier rekening mee kunnen houden.

    Rollen verdeling topic. Speeltopic 1.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2013 - 14:41 ]

    Kayleigh Sarah Sue
    "Ik denk dat Greg en Anna daar nog zitten." Thomas wees naar een andere ruimte, waar ze volgens mij ook zaten. verveeld speelde ik met mijn haar, iets beters had ik nie te doen. "het is bloed heet hier, mag het raam open?" ik stond op en liep naar een raam, zo'n 2 tafels achter de mijne. ik opende het raam en direct kwam de koude lucht me tegemoet. "zo, dat is beter." ik nam plek op een tafel die achter me stond, en wiebelde met mijn benen heen en weer wachtend tot Greg en Anna zouden komen.

    {ik ga denk ik zo slapen, hehe.}

    Anna Sharp

    Mevrouw Smith kwam ons roepen om te gaan presenteren nog voordat wij people help the people konden zingen. Ik keek Gregory even aan en liep toen richting het lokaal waar ik Kayleigh en Thomas al zag zitten. Ik mompelde een groet en leunde tegen een tafel, wachtend op mevrouw Smith en Greg om te beginnen met het presenteren. Ik was redelijk zenuwachtig. Ik had nog bijna nooit opgetreden voor publiek, hooguit voor een imaginair publiek, maar dat was het verste wat ik ooit gekomen was.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Gregory McEwan
    Nog voor Anna begon te zingen, want ik had eindelijk het juiste ritme te pakken. Kwam mevr. Smith ons roepen, we moeten presenteren...
    Ik liep het lokaal ook in en fluisterde in Anna 's oor :" hé schoonheid, welk liedje gaan we doen? "

    (AWW zo cute! Greg is tot over z 'n oortjes verliefd. ! Hihi)


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Anna Sharp

    'Up for a challenge, sexy,' fluisterde ik terug naar hem. 'Wat dacht je van een liedje wat we nog niet gezongen hebben in de afgelopen tijd?' Ik probeerde te wiebelen met mijn wenkbrauwen, maar ik vermoedde dat het er nogal hilarisch uit zou zien. Ik vlocht mijn hand onopvallend in zijn hand zodat miss Smith het niet zou opvallen en wachtte af.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    -Greg McEwan-
    "Up for a challenge sexy!" fluisterde ze terug" Wat dacht je van een liedje wat we nog niet gezongen hebben in de afgelopen tijd?" Ze probeerde te wiebelen met haar wenkbrauwen, dat lukte haar goed!
    Ze vlocht haar hand onopvallend voor de rest in de mijne en wachtte net als ik af, ik kneep zachtjes in haar hand en grinnikte.
    "It's a deal beautiful!" grinnikte ik terug


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Thomas Elliot Flow
    "het is bloed heet hier, mag het raam open?"vreog Kay en voor dat iemand antwoord kon geven opend ze al een raam.
    Anna en Greg komen dan ook het lokaal binnen en gaan ook ergens zitten.Ik keek even de klas rond en zag dan dat Anna en Greg elkaars hand vast hadden.
    Ik grijnsde even, aww we hadden al een koppeltje en school was nog maar 1 dag begonnen.
    Ik kijk evzen naar Kayleigh en knik dan onopvallend richting de tortelduifjes en grijns dan.
    Eigenlijk hadden we nog niet afgesproken welk lied we gingen presenteren.
    Ik draaide me om ricvhting Kay en keek haar toen glimlachend aan."Welk lied gaan we nu doen?"vroeg ik der dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ligt het aan mij, of is er geen inspiratie en enthousiasme meer om verder te gaan met de RPG? Ik zelf heb er niet veel zin meer in, en het word langdradig ._. Zelf zeg ik: we sluiten t. + er komen geen nieuwe rollen bij aangezien geen belangstelling..
    Just saying, zo denk ik er over.

    (hmm ,het is jammer genoeg zo gelopen ,ik vond het anders wel nog een leuke rpg op het begin ,maar het is inderdaad erg langdradig geworden)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    ( Mjah, ik vind het nou net leuk worden, jammeeeer! )


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    [Het is inderdaad vrij langdradig. Moet ik nu nog een stukje schriiven of hoeft dat niet.]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    (Héé , er zijn 2 mensen die de rollen van emilie en Valerie willen vervangen ! Check it out ! :D)


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    DOEN! Er zijn mensen die nog mee willen doen! Kijk naar het rollentopic :) Misschien gewoon zorgen dat die muziekles niet meer zolang duurt. Dan wordt het minder langdradig.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2013 - 14:43 ]


    Happiness can be found even in the darkest of times if one only remembers to turn on the light ~ Albus Dumbledore

    xTWIloverx schreef:
    DOEN! Er zijn mensen die nog mee willen doen! Kijk naar het rollentopic :) Misschien gewoon zorgen dat die muziekles niet meer zolang duurt. Dan wordt het minder langdradig.


    Inderdaad! Dat dacht ik ook! :D


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Het eerste topic was leuk, in t begin dus. Het begint té langdradig te worden. Her is jammer dag het zo gelopen is, maar het is niet zo leuk meer ._. En geen idee of t wat word met die nieuwe rollen, maarja.. Ik heb echt geen idee of ik t zal sluiten, of tijdsprong, of met de nieuwe rollen verder op dit moment zonder tijdsprong.....

    (of een soort van opnieuw beginnen,maar dat de anderen dan daar al een jaartje zitten en de nieuwe ,nieuwelingen zijn fozo? Het is maar een ideetje ^^)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH