• 8 jongeren zijn bereid om hun gave te versterken. Dit doen ze door middel door zich in te schrijven op een internaat.
    Alle 8 hebben ze verschillende gaves, allemaal zijn ze bereid deze meer te ontwikkelen.
    4 meiden, 4 jongens die zich de komende tijd bezig houden met hetzelfde ding.
    Ze zullen veel tijd erin steken, maar dingen zoals liefde, ruzie, weddenschappen en de dood zullen ook plaats vinden.
    They all have magical powers.

    4 meiden:
    - Kayleigh Sarah Sue> dingen besturen en laten verdwijnen. || Bieberen
    - Mikayla Fay Wilson> besturen van vuurstenen|| xTWIloverx
    - Milou Miller> besturen van water en lucht. || xSkinnyGirl
    - Anna Sharp > helderziend. || Patholoog


    4 jongens:
    - Ruben Sabastian Martens> psychometrie. || lilangel
    - Thomas Elliot Flow > hypnose. || Nyan
    - Ethan Jacob Turner > heeft een soul, een grizzly beertje. || Nyan
    - Gregory McEwan > kan mensen volledig verlammen. || MissAlice


    MissAlice{Gregory} reageert soms, vanwege schoolexamens..

    Docenten:
    - Alexis Smith > helpt bij versterken krachten + onder controle houden. Ze geeft ook muziek les, daarnaast is ze het vertrouwenspersoon van het internaat || Bieberen
    - Katherine Sharp > Ze geeft (magische) psychologie en is het afdelingshoofd. || Patholoog


    Regels:
    1. De normale Quizlet regels gelden óók hier.
    2. De dood; dit zal kunnen voorkomen bij buitenstaanders, vrijwilligers die de jongeren helpen. Dit geldt dus niet voor de 8 jongeren zelf en docenten.
    3. Minimaal 3 regels schrijven per post, dit is makkelijk te halen denk ik zo.
    4. Discussies die over de verhaallijn gaan, of andere mededelingen plaats je tussen de volgende dingen: [] {} () ** <> ||
    5. Dingen zoals smileys en andere afkortingen gelieve niet gebruiken. Tenzij het een smsje is of iets anders zoals dat.
    6. Nieuwe topics mogen alleen aangemaakt worden door Bieberen.

    7. Afwezigheid word gemeld, zodat we hier rekening mee kunnen houden.

    Rollen verdeling topic. Speeltopic 1.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2013 - 14:41 ]

    (Nee dat hoeft niet en macht denk ik ook niet ,het beste is gewoon in het rollentopict te schrijfen dat we nieuwe rollen nodig hebben )
    Thomas Elliot Flow
    Kay speelde de laatste noten en ik glimlachte lichtjes naar haar. "Welk nummer wil je straks voor de klas spelen?"vroeg ik haar dan terwijl ik even met mijn vingers speel. Aangezien ik daarnet het nummer gekozen heb ,mag zij dat nu ook doen.

    (sorry dat het zo'n kort stukje is)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Heb t op het rollentopic gezet, nu hopen dat mensen reageren zo snel mogelijk...

    Bieberen schreef:
    Heb t op het rollentopic gezet, nu hopen dat mensen reageren zo snel mogelijk...


    [Misschien kun je het ook duidelijk in de beginpost zetten?]

    Anna Sharp

    'Gaat het,' fluisterde ik naar hem. 'Ik weet dat het moeilijk is voor je, maar ooit moet je het eruit gooien.' Ik sloeg mijn arm om zijn schouder heen en streelde zijn wang. Ik voelde de hitte van zijn lichaam tegen mij aan en het voelde goed. Ik dacht terug aan mijn jeugd, hoe mijn moeder of tante of oma mijn zo getroost had. Ik drukte Gregory tegen mij aan om hem troost te bieden. 'Laat het er allemaal maar uitkomen, dan heb je dat gehad.'

    [ bericht aangepast op 9 maart 2013 - 17:20 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    -Gregory McEwan-
    "Het gaat wel. "fluisterde ik terug, meer wou ik niet zeggen, ik wou niemand lastig vallen hiermee, het was gewoon door dat liedje...
    Ik glimlachte toen ik me realiseerde dat zij ook heel erg veel om mij gaf. Ze wou me helpen.
    "Laat het er allemaal maar uitkomen, dan heb je dat gehad."
    Hierop schudde ik mijn hoofd, nee, ik had mijn verhaal verteld, het had me deugd gedaan.
    "Nee Anna, bedankt om te luisteren, je bent fantastisch, weet je dat? Ik heb alles verteld, ik kan het laten gaan nu." Ik glimlachte en veegde een traan weg.
    "Wil je straks mee een witte ballon oplaten om haar te gedenken?" Dat laatste kwam er ineens uitgefloept, maar ik wou het wel doen, samen met Anna...


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Anna Sharp

    'Ja,' antwoordde ik. 'Ja, als jij dat wilt, dan ga ik wel mee.' Ik pakte zijn hand en wist dat alles eruit was gekomen. Ik gaf hem een kusje op zijn wang en stond weer op. Het begon muffig te worden in het lokaal en ik zag dat het rooster niet openstond. Ik opende het rooster en ging tegenover Gregory aan de muziekstandaard staan. 'People help the people?' stelde ik voor om te zongen. 'Ken je daar de pianomuziek van? Want dat is echt een mooi liedje.'


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    -Greg McEwan-
    "Ja, ja, als jij dat wilt ga ik wel mee." Glimlachte ze, waarna ze een kusje op mijn wang gaf, ze opende het verluchtingsrooster, ik stond op en Anna kwam tegenover me staan.
    "People help the people?" stelde ze voor, en vroeg of ik de pianomuziek van kende, ze vond het een mooi liedje.
    "Ja, de muziek ken ik geloof ik wel, één probleem: Ik zie geen piano!" grinnikte ik . Waarna ik mijn gitaar pakte en me de akkoorden van het liedje probeerde te herrinneren, op gitaar was het natuurlijk ietwat anders, maar het zou moeten lukken.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 17:44 ]


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    (Héhé lekker doods hierzo ,niet dan)


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    [Even mededeling, ik heb toetsweek vanaf dinsdag. Ik blijf meedoen, maar reageer langzamer.]
    Anna Sharp

    Geen piano, ik keek rond en toen drong het tot me door dat ik in andere studio wel piano's had zien staan. 'We kunnen aan miss Smith vragen of we van een piano gebruik mogen maken, ik zag net dat er een studio vrij kwam, dus wellicht?' Afwezig haalde ik mijn handen door mijn haren en maakte me toch een beetje zorgen om de andere leerlingen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    (Is niet erg, veel succes!! )
    -Gregory McEwan-
    Bij Anna leek het besef nu ook te komen. Ze stelde voor aan Miss Smith te vragen of we in een andere studio mochten. Ik knikte en samen liepen we naar Miss Smith toe.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    [Ik heb het druk? dusja sorry. + we zoeken 3 nieuwe mensen voor rollen dusjaaaa.]

    (Haha I know, 't leek me gewoon stil. Ik ben net klaar met leren, zenuwachtig voor m'n eerste examen.... ENGELS! daar moet ik een klein beetje inhalen, niet dat ik een buis heb ... Hoe gaat het met de zoektocht?)


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Kayleigh Sarah Sue
    Ik eindigde de laatste noten, en keek tevreden naar Thomas die ook klaar was met zingen "je zingt best goed," zei ik glimlachend en giechelde erna. Ik haalde mijn hand door mijn haar, en likte snel mijn lippen af. Het was vrij koud in dit lokaal, ondanks dat de zon scheen.

    Alexis Smith
    Tijd was voorbij gegaan, en tijd om te presenteren zou het nu wel worden. Ik stond op en liep naar de studio waar Gregory en Anna zaten, "komen jullie?" Ik stak mijn hoofd door de deur en liet deze open staan en liep naar de kamer waar Thomas en Kayleigh zaten, "komen ook jullie?" Ik liep terug naar het lokaal en zette het een en ander neer.

    Thomas Elliot Flow
    "je zingt best goed," zei ze glimlachend en giechelde erna. Daarna ging ze met een hand door haar ,haar en likte snel haar lippen af.
    Ik beet even op mijn lip ,wat was dat hot.Ik schudde de gedachten weer uit mijn hoofd en glimlachte dan.
    "Dankje ,ik vind dat je ook erg goed kan zingen en je bent ook erg goed in piano spelen."zeg ik dan en glimlach lief naar haar.
    Ik werd best kwaad op mezelf vanbinnen ,ik was hier niet gekomen om naar meiden te zitten kwijlen.
    Toen Mv.Smith toekwam en vroeg of we kwamen was ik echt blij dat ze me uit deze situatie heeft gered. Ik knik en sta dan op om uit het muziek lokaaltje te gaan en ga dan weer op mijn plaats zitten in het les lokaal.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kayleigh Sarah Sue
    Ik lachde toen Thomas op zijn lip beet, waarna hij kort glimlachde. "Dankje, ik vind dat je ook erg goed kan zingen en je bent ook erg goed in piano spelen" zei hij en glimlachde naar me. "Dankje, denk ik?" mevrouw smith kwam binnen en riep dat we moesten komen, waarna Thomas snel opstond en weg liep. Ik stond zelf ook op, schoof het krukje aan en liep achter hem aan. Zachtjes sloot ik de deur en zag dat alleen Thomas en mevrouw Smith er zaten. Met een glimlach op mijn gezicht en mijn haren losjes over mijn schouder liep ik naar de tafel achter Thomas en ging daar tegen de muur zitten. Ik gooide mijn benen op de stoel naast me en opende mijn mond om wat te zeggen "waar is de rest?" Vroeg ik in het algemeen.

    Thomas Elliot Flow
    Kay komt achter me het lokaal binnen en gaat op de bank achter me zitten.
    "waar is de rest?" Vroeg ze dan en ik draaide me wat om zodat ik ook naar Kay kon kijken.Oh god dat klonk best fout.
    Ik haalde mijn schouders op en keek naar een van de deuren."Ik denk dat Greg en Anna daar nog zitten."zeg ik en wijs naar de deur van het gitaarlokaaltje.



    (sorry voor mijn erg korte reactie)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH