• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 19:58 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij pakt de gitaar over en noemt me juffrouw. Ik lach naar hem. Hij vraagt wat hij moet doen. 'Het belangrijkste is, je gitaar stemmen, want als je een valse gitaar hebt, klinkt het nergens naar.' Ik sla de snaren van mij gitaar een keer aan. 'Hoor je dat? Die van mij is zuiver, probeer maar of die van jou ook zuiver gestemd is.' Ik laat en plectrum voor hem verschijnen, zodat hij makkelijker de snaren kan aanslaan.

    Sky Leslie White
    Daniël zegt instemmend inderdaad als ik zeg dat het hier mooi is. 'Jij kent echt veel mooie plekjes,' zeg ik tegen hem. 'Kom mee!' Ik begin gewoon achter Boef aan te lopen die verdwenen is naar links. Ik zorg wel dat ik over het pad blijf lopen, zodat Daniël makkelijk kan volgen met de kinderwagen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik doe het eerst even gewoon met mijn vingers aangezien het toch een klassieke gitaar is. 'Goed?' vraag ik haar twijfelend.
    Ik kijk even naar de plectrum naast me.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniël
    'Na een tijdje gaat niet ouder worden je vervelen en ga je nieuwe plekken zoeken' Zeg ik, 'Dat zal nu wel minder zijn, aangezien ik nu niet meer alleen ben' zeg ik met een glimlach. In plaats van de kinderwagen te duwen haal ik Liz uit de kinderwagen en laat ik de kinderwagen verdwijnen, het was.. handiger dan die wagen steeds vooruit duwen. Ik ga naast Sky lopen en kijk naar Liz die geen problemen lijkt te hebben met het fijt dat ze in mijn armen ligt, ze lijkt het zich gemakkelijk te maken en dan weer om haar heen te kijken.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Nate slaat de snaren aan en ze klinken redelijk zuiver, maar net niet helemaal. 'Ja, je sloeg goed aan,' zeg ik tegen hem. 'Alleen er zit een valse snaar tussen.' Ik zet mijn gitaar neer naast me en ga iets dichter bij Nate zitten zodat ik aan de snaren kan. Ik sla de bovenste aan. 'Die klinkt zuiver' de volgende, 'die klinkt ook zuiver,' next, 'die is ook zuiver,' volgende, 'aha. Deze niet helemaal. Hoor je dat?' Ik sla de vierde snaar nog een keer aan. 'Die moet je dan stemmen.' Ik wijs met mijn vinger naar het witte draaistukje aan de rechterkant bovenaan. 'Deze is voor de vierde snaar. Je kan er aan draaien. Je moet dan gewoon de snaar een beetje draaien terwijl je de snaar aanslaat en zo gaan luisteren of die minder vals wordt. Als je het niet op gehoor kan de eerste keer, is dat niet erg, want dat kon ik zelf ook niet. En als het helemaal niet lukt, heb ik nog een stemkastje of kan ik het voor je doen.'

    Sky Leslie White
    'Hm, dat kan ik wel begrijpen,' zeg ik. 'Alleen had ik wat anders verwacht bij een jongen, dat hij andere dingen zou doen.' Maar goed, dat is eigenlijk bevooroordeeld. Weer zegt Daniël iets liefs. 'We kunnen alsnog natuurlijk naar zulk soort plekken gaan zoeken, dat doe ik graag. Zolang het maar met jou is.' Ik zie dat Daniël Liz uit de kinderwagen heeft gehaald en haar nu draagt. 'Je verwent Liz veel te veel,' zeg ik plagend. 'Aangezien ze het veel fijner vindt in jouw armen dan in de kinderwagen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik knik en probeer er aan te draaien maar ik hoor nog steeds niet of het zuiver is of niet. 'Kan jij het niet doen?' vraag ik haar met een lachje en kijk haar aan. Ze zit nu echt dicht. Vanzelf glijd mijn blik naar haar lippen maar dan kijk ik terug naar haar ogen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniël
    'Hm, dat kan ik wel begrijpen, alleen had ik wat anders verwacht bij een jongen, dat hij andere dingen zou doen.' Zegt ze, 'Hmm.. Zou kunnen, maar ik ben niet een gewone jongen, en jij ook geen gewoon meisje' Zeg ik, 'We kunnen alsnog natuurlijk naar zulk soort plekken gaan zoeken, dat doe ik graag. Zolang het maar met jou is.' Zegt ze, 'Je verwent Liz veel te veel, aangezien ze het veel fijner vindt in jouw armen dan in de kinderwagen.' Zegt ze plagend, 'Hmm.. Welke van de twee zou jou voorkeur hebben?' zeg ik plagend en ga met mijn hand over Liz haar hooftje waarna de mijn hand vastpakt met beide haar kleine handjes.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Nate doet een goede poging, maar ik hoor ook nog dat het niet helemaal zuiver klinkt. Hij vraagt met een lachje of ik het niet kan doen en ik knik dan. 'Ik heb het zelf net aangeboden.' Ik pak de gitaar van hem over en stem de gitaar al snel helemaal zuiver. Als ik de snaren dan weer aansla klinkt het helemaal zuiver. 'Alsjeblieft,' zeg ik met een glimlach tegen hem. 'De volgende stap is de toonladder kennen. Dat is misschien saai, maar het is wel belangrijk.' Ik sla een A aan en toon ook hoe de vingerzetting moet. Welke snaar, welk vakje. Alles.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sky Leslie White
    Hm.. geen gewoon meisje? Eigenlijk ben ik wel een heel gewoon meisje, maar Daniël wil dat nooit inzien. 'Jij bent zeker geen gewone jongen,' zeg ik dan met een scheve glimlach, ik ga gewoon niet in op dat ik geen gewoon meisje ben. Daniël vraagt welke voorkeur ik zou hebben. 'Hm, ik twijfel eraan hoor, maar ik denk dan toch maar een kinderwagen.' Er staat een grijns op mijn gezicht, terwijl ik serieus probeer te kijken. Het mislukt gigantisch, maar dat maakt niets uit. Ik kijk naar de interactie tussen Daniël en Liz en moet glimlachen. Die twee hebben nu al een heel goede band.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik volg alles op maar na 10 minuten heb ik niet zo'n zin meer en leg de gitaar aan de kant.
    Ik kijk haar aarzelend aan. 'Leslie? Mag ik je kussen?' vraag ik haar zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Nate doet eerst gewoon goed mee, maar na zo'n 10 minuten legt hij de gitaar aan de kant. Hij kijkt me aan, maar ik merk de aarzeling in zijn ogen niet op.
    Als hij me vraagt of hij me mag kussen, mist mijn hart weer eens een slag. Even kijk ik hem ademloos aan, maar dan knik ik. 'Ja, dat mag,' zeg ik zachtjes terug en kijk hem aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik leg mijn hand terug op haar wang en glimlach even voor ik mijn ogen sluit en mijn lippen zachtjes op de hare druk.
    Mijn duim streelt zachtjes over haar wang.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Zijn hand is warm en ligt tegen mijn wang aan. Hij drukt zijn lippen zacht op die van mij en ik heb mijn ogen gesloten. Ik kus hem terug met een klein glimlachje op mijn lippen. Zijn duim streelt over mijn wang en ik leg voorzichtig mijn gitaar ondertussen weg. Mijn aandacht richt ik weer volledig op Nate, als ik mijn gitaar heb weggelegd.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik trek haar terug op mijn schoot en mijn andere hand ligt om haar middel. Ik ga helemaal op in de kus en vergeet alles dat slecht is. Ik weet dat dit nit kan maar het voelt veel te goed.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Al gauw zit ik weer op Nate's schoot en ligt zijn arm om mijn middel. De kus duurt voort en ik lik zachtjes en een beetje speels langs zijn onderlip. Heel even denk ik aan Jake en zijn woorden. Doe niet iets stoms... Waar ik mee bezig ben, is best wel stom, maar ik heb alleen maar tegen Jake gezegd dat ik voorzichtig zou zijn. En nu ben ik voorzichtig.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik open mijn mond een stukje zodat we terug in een tongzoen verwikkeld zijn en na een tijdje haal ik mijn lippen van de hare uit ademnood. Het lijkt wel of haar kussen een verslavend effect op me hebben want elke keer als de kus beëindigt is, verlang ik al naar de volgende


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'