• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 19:58 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Je dringt je helemaal niet op,' zeg ik zachtjes. Hij strijkt door mijn haar en ik glimlach eventjes als hij zegt dat ik een fantastische moeder word. 'Tot nu toe ben ik een slechte voor Katherine, dus dat betwijfel ik,'zucht ik. 'En wil je bij me blijven totdat ik in slaap val?' vraag ik zachtjes. 'Maar dan wel op mijn eigen bed, dit is Lily's bed.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik til haar op en leg haar in haar bed. Ik kruip naast haar en trek haar weer tegen me aan. 'En dat komt gewoon door wat de laatste tijd gebeurt is daar kan jij niets aan doen.' zeg ik zachtjes. 'Slaap maar, ik blijf bij je.' Ik streel zachtjes over haar rug.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    Daniël
    Ik moet lachen om wat ze zegt, en pak dan de appel uit haar hand en neem er een hap van, 'Nee, hij is niet giftig' Zeg ik dan, 'Hij is erg lekker' Voeg ik er dan aan toe en houd haar de appel voor. 'Probeer maar, hij is niet giftig, en als hij het wel zou zijn zou je er niet dood aan gaan.'


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky
    Daniël pakt de appel en neemt er een hap van. Hij vindt hem erg lekker en ik trek een wenkbrauw op. 'Ja, ik probeer het inderdaad zelf, volgens mij ben jij bevooroordeelt.' Ik pak de appel en eet er dan van.Tot mijn verbazing smaakt de appel inderdaad goed. 'Beginnersgeluk,' gooi ik het daarom op.

    Leslie Day
    Nate tilt me op, net zoals Jake vaak doet, en legt me neer in mijn eigen bed. Hij komt erbij liggen en trekt me tegen zich aan. Ik voel zijn warmte en voel geen kracht meer om tegen Nate in te gaan. 'We zien vanzelf wel,' mompel ik dan. Zijn volgende woorden doen gewoon echt iets voelen in mijn buik, zo lief klinkt het. 'Oke,' fluister ik slaperig. Ik sluit mijn ogen en al snel val ik in slaap. Dus in principe mag Nate nu weg, want ik vroeg hem om bij me te blijven tot ik sliep, maar ik zal het ook totaal niet erg vinden als hij blijft.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik trap mijn schoenen uit en maak het me iets gemakkelijk.
    Ik ben totaal niet moe maar zak dan toch ook in slaap.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Eeeetteeeennnnn, tosti's! <3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Sky
    Daniël pakt de appel en neemt er een hap van. Hij vindt hem erg lekker en ik trek een wenkbrauw op. 'Ja, ik probeer het inderdaad zelf, volgens mij ben jij bevooroordeelt.' Ik pak de appel en eet er dan van.Tot mijn verbazing smaakt de appel inderdaad goed. 'Beginnersgeluk,' gooi ik het daarom op.

    Leslie Day
    Nate tilt me op, net zoals Jake vaak doet, en legt me neer in mijn eigen bed. Hij komt erbij liggen en trekt me tegen zich aan. Ik voel zijn warmte en voel geen kracht meer om tegen Nate in te gaan. 'We zien vanzelf wel,' mompel ik dan. Zijn volgende woorden doen gewoon echt iets voelen in mijn buik, zo lief klinkt het. 'Oke,' fluister ik slaperig. Ik sluit mijn ogen en al snel val ik in slaap. Dus in principe mag Nate nu weg, want ik vroeg hem om bij me te blijven tot ik sliep, maar ik zal het ook totaal niet erg vinden als hij blijft.


    Daniël
    'Hmm.. Daar kunnen we wel achter komen, probeer eens iets groters.. Een bal ofzo' Opper ik en neem een hap van mijn eigen appel, volgens mij was ze er gewoon goed in, en was het geen beginners geluk.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Mijn droom is een regelrechte nachtmerrie.
    Aan de ene kant van de klif zie ik Jake staan en aan de andere kant Nate. Ze kijken beiden naar me, hebben tranen in hun ogen en zeggen dat ik een keuze moet maken. Ik heb een baby in mijn armen, maar van wie is die? 'Wil je dat ik de vader ben en dat ik blijf leven?' vraagt Jake aan me en ik kijk op naar hem. 'Of wil je dat ik blijf leven en de vader ben?' hoor ik vanaf de andere kant. Ik kijk de andere kant op en zie Nate. Ze staan beiden klaar om te springen, als dat nodig is. 'Maar ik wil dat jullie beiden blijven leven!' zeg ik wanhopig. 'Je kunt niet van twee walletjes eten, Les,' zegt Jake tegen me. 'Je moet een keuze maken.'

    Sky Leslie White
    Iets groters te laten verschijnen? 'Wat voor materiaal?' grijns ik dan. 'Rubberen? Stenen? Plastic? Bowlingbal?' zo kan ik mezelf nog iets meer tijd geven, aangezien ik niet denk dat het me gaat lukken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël
    'Ehm.. Ik heb zo'n idee dat een bowlingbal of een stenen bal me pijn gaan bezorgen, doe maar rubber' Zeg ik met een grijns, 'Het lukt je wel' Zeg ik dan na nog een hap te hebben genomen van mijn appel.


    Don't be like the rest of them, darling

    ... En ze twijfelt niet tussen Nick en Jake? Of Nate, Jake en Nick?


    Don't be like the rest of them, darling

    Nate
    Ik droom niet, het is gewoon leegte.
    Misschien is het omdat haar aanwezigheid mij kalmeert maar het is de eerste keer in maanden dat ik droomloos slaap.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    ..... Eh nee, sorry dear, maar daar heeft ze al tussen getwijfeld o 3o en ze twijfel niet tussen Jake en Nate, want ze zal kiezen voor Jake, maar ze wil nate niet kwijt of dood..

    Sky
    'Is dat nou een belediging?' vraag ik achterdochtig aan hem. Ik concentreer me dan op een rubberen bal en laat die al snel verschijnen, zonder überhaupt mijn ogen dicht te doen. 'Alsjeblieft, een rubberen bal voor meneer.' Dan besef ik me dat ik het inderdaaad makkelijk kan laten verschijnen.

    Leslie Day
    'Hoe kun je überhaupt nog twijfelen?' vraagt Jake gekwetst en ik kijk schuldig naar hem. 'H-het spijt me, Jake, echt waar. Het is gewoon gebeurd!' Dan hoor ik Nate zeggen, 'doe niet alsof het voor jou niets betekende Leslie, je weet zelf best wel dat je iets voor me voelt.' Ik sluit gepijnigd mijn ogen en kan mijn gedachten niet meer uit elkaar houden. 'Als jullie normaal tegen elkaar zouden doen, was alles een stuk makkelijker geweest voor mij.' Ze worden beiden boos op me. 'Dus nu ligt het aan ons?! Jij bent hier degene die een hoer is,' zegt Jake berispend tegen me. 'Ik zou niet eens een kind met jou willen, zo slecht ben je,' zegt Nate bespottend. Ik voel me depressief worden, want eigenlijk hebben ze beiden gelijk.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Plots word ik ruw wakker gemaakt door een klap. Ik open mijn ogen en zie dat Leslie me uit bed geduwd heeft en nu aan het woelen is. Ik ga op het bed zitten en schud haar zachtjes wakker. 'Word wakker, het is alleen een droom.' zeg ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'


    Leslie Day
    'Hoe kun je überhaupt nog twijfelen?' vraagt Jake gekwetst en ik kijk schuldig naar hem. 'H-het spijt me, Jake, echt waar. Het is gewoon gebeurd!' Dan hoor ik Nate zeggen, 'doe niet alsof het voor jou niets betekende Leslie, je weet zelf best wel dat je iets voor me voelt.' Ik sluit gepijnigd mijn ogen en kan mijn gedachten niet meer uit elkaar houden. 'Als jullie normaal tegen elkaar zouden doen, was alles een stuk makkelijker geweest voor mij.' Ze worden beiden boos op me. 'Dus nu ligt het aan ons?! Jij bent hier degene die een hoer is,' zegt Jake berispend tegen me. 'Ik zou niet eens een kind met jou willen, zo slecht ben je,' zegt Nate bespottend. Ik voel me depressief worden, want eigenlijk hebben ze beiden gelijk.


    [Dat zouden ze nooit zeggen! :P]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Nee inderdaad :P maar dat verandert Leslie's droom niet :P]

    Leslie Day
    Ik word wakker gemaakt en schiet overeind, geschrokken en helemaal verdrietig, maar dat voel ik alleen vanbuiten, niet vanbinnen. Ik knipper een paar keer met mijn ogen en kijk dan naar Nate. Gewoon rustig doen. 'Sorry, heb ik je wakker gemaakt?' vraag ik dan zachtjes en zogenaamd slaperig aan hem, hoewel ik nu klaarwakker ben.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.