• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 19:58 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes schreef:
    Sky Leslie White
    Hm.. geen gewoon meisje? Eigenlijk ben ik wel een heel gewoon meisje, maar Daniël wil dat nooit inzien. 'Jij bent zeker geen gewone jongen,' zeg ik dan met een scheve glimlach, ik ga gewoon niet in op dat ik geen gewoon meisje ben. Daniël vraagt welke voorkeur ik zou hebben. 'Hm, ik twijfel eraan hoor, maar ik denk dan toch maar een kinderwagen.' Er staat een grijns op mijn gezicht, terwijl ik serieus probeer te kijken. Het mislukt gigantisch, maar dat maakt niets uit. Ik kijk naar de interactie tussen Daniël en Liz en moet glimlachen. Die twee hebben nu al een heel goede band.


    Daniël
    'Hm, ik twijfel eraan hoor, maar ik denk dan toch maar een kinderwagen.' Zegt ze en er staat een grijns op haar gezicht terwijl het lijkt alsof ze serieus probeert te kijken, 'Zoiets dacht ik al.. Erg convertabel in een kinderwagen, vooral de maat is dan perfect' Zeg ik met een lach, Liz houd mijn hand nu nog maar met een hand vast terwijl ze bij de andere hand haar vingertjes uitstrekt en tegen mijn hand houd.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Hij opent zijn mond een stukje en met mijn tong verken ik die helemaal. Na een tijdje heb ik echt ademtekort, maar gelukkig verbreekt Nate de kus al. Ik kom op adem en kijk hem aan. Eigenlijk ben ik zo heel gevaarlijk bezig. Ten eerste zet ik mijn relatie met Jake op het spel, ten tweede weet ik niet of ik echt van Nate houd, of alleen van zijn aandacht en ten derde, Jake kan ons ook zomaar betrappen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik streel zachtjes over haar heup en kijk nadenkend van haar weg.Dan kijk ik haar weer weg en glimlach.
    Het is even stil maar dan besluit ik gewoon een onderwerp aan te snijden. 'Hoe ging het bij Jake? Of ben je nog niet gegaan?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie White
    'Je kan een kinderwagen toch net zo groot laten verschijnen als je wilt?' breng ik er tegenin, want dan zou ik wel passen. Niet dat ik dat ook daadwerkelijk wil, want dan zou ik echt voor schut zitten. 'Doe dan toch maar liever in je armen... Helaas heeft iemand mijn plek al ingepikt.' Ik kijk zielig, maar kan dat niet lang volhouden als ik gewoon het onderzoekende bekkie zie van Liz. Ik fluit een keer dan op mijn vingers en Boef komt aangerend, helemaal onder de modder. 'O nee,' mompel ik. Hij rent recht op me af. 'Boef, niet opspring-' maar ik ben te laat. Hij springt tegen me op en mijn broek wordt helemaal vies. 'Boef!'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Zijn hand zorgt voor kippenvel op mijn zij en ik ril kort. Hij kijkt even weg, maar al snel weer terug en glimlacht dan. Hij verbaast me dan door te vragen hoe het bij Jake ging. 'Ruzie, toen kwetste ik hem en daarna wel oké? Ik heb gezegd dat ik gewoon even rust wil en niet zomaar terug het huis in kom, alleen omdat hij me niet meer wilde zien gisteravond.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik knik 'Ik begrijp het wel.' zeg ik zachtjes en trek haar nog iets dichter tegen me aan. 'Dit is zo fout.' zucht ik zachtjes en druk een kus op haar wang. Ik zucht en kijk haar dan aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij trekt me dichter tegen zich aan en zucht zachtjes dat het zo fout is. Ik sla mijn blik neer en kijk niet terug naar Nate als hij een kus op mijn wang drukt. 'Eigenlijk wel ja,' fluister ik terug. Ondanks dat het fout is, voelt het goed en kan ik niet over mijn lippen de tekst verkrijgen dat we er misschien mee moeten stoppen. 'Als Jake zo smst, wat best zo kan zijn, dan betekent het dat hij eraan komt. Dus dan..' Ik maak mijn zin niet af, omdat het eigenlijk best gemeen klinkt. Alsof ik Nate dan inruil voor Jake.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Ik moet dan oprotten.' maak ik haar zin af, het steekt me iets maar ik snap het best. Jake is haar vriendje, iets wat ik nooit zal worden. Ik druk nog een kus op haar wang. 'Wat wil je doen?' glimlach ik. Ik ken deze school niet dus geen idee of er hier iets interessants is of niet. Ik streel terug zachtjes over haar heupen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Oprotten klinkt grof,' mompel ik dan, maar ja, wel weggaan eigenlijk. Nate drukt weer een kus op mijn wang en vraagt dan met een glimlach wat ik wil doen. 'Mij maakt het niet zoveel uit. Hier op school is niet echt veel te doen, maar ja, we kunnen alles laten verschijnen wat we willen.' En ik kan niet zomaar gezien worden met Nate samen.. Dat zou sowieso roddels verspreiden, roddels die Jake ook te horen krijgt dan. Hij zal gelijk weten wat Nate en ik doen. 'Dus mij maakt het niet veel uit.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik zucht zachtjes en druk nu een kus op haar lippen. 'We kunnen gewoon hier binnen blijven en praten?' stel ik voor en kijk om me heen. 'Van wie zijn de andere 2 bedden eigenlijk?' vraag ik haar dan maar. Ik laat haar los en ga liggen. Ik ben zitten beu. Ik kijk naar haar op in afwachting voor een antwoord.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Eigenlijk klinkt dat best wel prima, gewoon binnen blijven en praten. 'De andere twee bedden zijn van Damon en Lily, twee demonen. Damon is een oude vriend van me. Alleen ze zijn al een tijdje geleden weer vertrokken, maar niemand is er voor in de plaats gekomen.' Nate is gaan liggen, maar ik ben blijven zitten. Tenzij Nate zou willen dat ik kwam liggen, maar anders vind ik zitten prima.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Sky Leslie White
    'Je kan een kinderwagen toch net zo groot laten verschijnen als je wilt?' breng ik er tegenin, want dan zou ik wel passen. Niet dat ik dat ook daadwerkelijk wil, want dan zou ik echt voor schut zitten. 'Doe dan toch maar liever in je armen... Helaas heeft iemand mijn plek al ingepikt.' Ik kijk zielig, maar kan dat niet lang volhouden als ik gewoon het onderzoekende bekkie zie van Liz. Ik fluit een keer dan op mijn vingers en Boef komt aangerend, helemaal onder de modder. 'O nee,' mompel ik. Hij rent recht op me af. 'Boef, niet opspring-' maar ik ben te laat. Hij springt tegen me op en mijn broek wordt helemaal vies. 'Boef!'


    Daniël
    'Je kan een kinderwagen toch net zo groot laten verschijnen als je wilt?' Brengt ze er tegenin, 'Doe dan toch maar liever in je armen... Helaas heeft iemand mijn plek al ingepikt.' Zegt ze zielig kijken, al duurde de zielig kijkende blik niet lang. Ze floot op haar vingers en boef komt aangerend, van top tot teen onder de modder en springt -onder het protest van Sky- tegen haar op. Liz maakt een geluidje en ik kijk weer naar haar, 'Stoute hond he? Boef is een boefje' Zeg ik met een glimlach en ze glimlacht terug. Ik laat de modder van Sky's broek en boef verdwijnen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Nate
    Ik streel nog steeds over haar heup aangezien ik er nog aankan. 'Dus een kamer helemaal voor je alleen?' zeg ik en trek een wenkbrauw op. Ik probeer niet te denken aan het moment dat dit weekend voorbij is en ik terug naar de jongens moet en kil moet worden tegen anderen. Er trekt even een korte pijnsteek door me heen door het litteken die over mijn borst loopt en ik sluit even mijn ogen maar kijk haar dan terug aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie White
    Daniël praat tegen Liz en laat dan de modder van mijn broek verdwijnen. 'Dank je,' zucht ik dan en ik kijk even bestraffend naar Boef. 'Niet opspringen als je zo vies bent,' zeg ik, maar hij rent alweer weg en zal het waarschijnlijk de volgende keer gewoon weer doen. Ik loop dan verder en kijk even achterom naar Daniël en Liz. Even glimlach ik en kijk dan weer voor me uit. Misschien moet ik ook maar een keer langs mijn ouders om te vertellen dat ik een kindje heb..


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Nate streelt weer over mijn heup, of eigenlijk nog steeds, en merkt dus op dat ik een kamer helemaal alleen voor me heb. Ik knik. 'Jup, niemand die ons nu zal storen,' zeg ik glimlachend. 'Aangezien die twee niet terug zullen komen binnen 100 jaar ofzo.' Ik zie dan dat er iets mis gaat met Nate. 'Wat is er?' vraag ik dan aan hem en kijk onderzoekend naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.