• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 19:58 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie White
    Daniël vraagt waar ik aan denk en ik kijk hem aan. 'Hm, niets speciaals, we hadden het er al vanochtend over. Dingen laten verschijnen.' Daniël laat in zijn eigen hand een appel verschijnen. 'Dat bedoel ik dus, dat is toch handig.' Ik glimlach naar Daniël en neem dan gauw een hapje van zijn appel.

    Leslie Day
    Opeens lig ik languit op het bed, maar Nate slaat zijn armen al om mij heen, waardoor het vertrouwd voelt. Hij probeert me te troosten, maar ik denk niet dat het hem zal lukken. Dit zijn namelijk deels zwangerschapstranen. Dat kan ik gewoon niet onder controle houden, zonder die pillen. 'Bijna niets is oké,' fluister ik met een schorre stem. Ik heb mijn ogen gesloten, maar ik weet toch dat mijn tranen op Nate's shirt vallen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Denk dan aan de dingen die wel oke zijn.' fluister ik zachtjes. 'Je hebt mensen die van je houden.'
    Ik wrijf over haar rug verder. 'Denk aan die perfecte wereld waar we naar proberen te streven.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes schreef:
    Sky Leslie White
    Daniël vraagt waar ik aan denk en ik kijk hem aan. 'Hm, niets speciaals, we hadden het er al vanochtend over. Dingen laten verschijnen.' Daniël laat in zijn eigen hand een appel verschijnen. 'Dat bedoel ik dus, dat is toch handig.' Ik glimlach naar Daniël en neem dan gauw een hapje van zijn appel.



    Daniël
    'Niet als jij mijn eten opeet, dan blijft er niets meer voor mij over' Zeg ik met een lach en neem zelf een hap van mijn appel, 'Ik wil je het nu wel leren, het begin in iedergeval. Hoe snel iemand het kan en grote dingen kan laten verschijnen hangt af van degene die het doet.'

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 16:16 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Nate krijgt me zowaar echt rustiger door de woorden die hij fluistert en de streling over mijn rug. Ik haal een paar keer bibberig adem. Ik kijk met betraande ogen op naar Nate en bijt op mijn lip dan. Beschaamd sla ik mijn ogen weer neer. Huilen door hormonen, hoe verschrikkelijk is dat wel niet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Je hoeft je niet te schamen, het is normaal dat je emotioneler bent door de hormonen.' zeg ik zachtjes en ik glimlach eventjes. Ik trek haar iets hoger zodat ze met haar gezicht op gelijke hoogte met die van mij licht en ik haar makkelijker kan aankijken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky
    Ik lach om wat Daniël zegt. 'Ja, maar jij kan zo weer een nieuwe appel laten verschijnen.' Daniël zegt dan dat hij het me nu wel wil leren. 'Oké, maar is het lastig? Misschien wel.. Ik zal het niet gelijk kunnen, denk ik.'

    Leslie Day
    'Het is stom,' mompel ik dan. 'En al helemaal wanneer ik ineens tegen je uitval, want dat kan ook makkelijk gebeuren.' Toch glimlacht Nate eventjes en hij zorgt ervoor dat we op ooghoogte liggen van elkaar. Ik kijk hem aan. 'Als ik tegen Jake uitval, zegt Jake altijd dat ik niet zo moet beginnen, omdat hij er ook niets aan kan doen. Dat hij het niet verdiend heeft.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Soms is het beter mensen uit te laten razen en gewoon niets te zeggen want als je iets terugzegt zoals dat, worden ze nog kwader.' glimlach ik en druk een kusje op haar lippen. Ik kijk haar geruststellend aan. 'Dus je mag uitvallen tegen mij zo vaak je wilt, over wie dan ook .'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniël
    'Hmm.. Valt op zich wel mee, maar dat ik mijn mening' Antwoord ik en pak met mijn ene hand die van haar vast. 'Laten we beginnen met een appel' Zeg ik dan, 'Sluit je ogen en haal het beeld van een appel voor je, hoe het ruikt, hoe het eruit zien, hoe het proeft. Alles.' Zeg ik dan, 'En stel dan voor dat hij op je hand ligt'


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Waarom snapt Nate het wel, maar Jake niet? Soms dan heb ik het gevoel alsof Jake en ik gewoon niet overeen komen. Jake ziet het haast nooit als ik verdriet heb, of ergens mee zit. Nick wel. En nu dit, Jake begrijpt me hier gewoon niet in, maar Nate wel. Misschien ligt het aan de letter N. 'Ik wil niet tegen jou uitvallen,' zeg ik dan met een waterige glimlach. Ik breng een hand omhoog en veeg mijn nutteloze tranen weg.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sky
    Hij pakt mijn hand beet en ik knik. Ik luister naar zijn instructies en concentreer me dan. Ik sluit mijn ogen en doe alles wat hij zegt. Ik probeer het me te visualiseren en op een gegeven moment voel ik, dat mijn hand zwaarder is en er ook daadwerkelijk iets in ligt. Zou het me nu al gelukt zijn? Om een perfecte appel in mijn hand te laten verschijnen. 'Is het me gelukt?' vraag ik aan Daniël.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël
    Ze sluit haar ogen en concentreert zich, en al na een tijdje ligt er een appel in haar hand, 'Is het me gelukt?' vraagt ze dan aan mijn, 'Kijk zelf maar' Antwoord ik met een glimlach, het was haar wel degelijk gelukt, de eerste keer dat ze het probeerde al lag er een perfecte appel in haar hand.


    Don't be like the rest of them, darling

    Nate
    Ik glimlach en streel even over haar wang. 'Ben je moe? Dan ga ik wel weg anders?' zeg ik zachtjes. Ze heeft haar slaap nodig nu ze zwanger is. Ik moet me er maar bij neerleggen dat ik mijn kind nooit echt te zien zal krijgen en vader ervan zijn. Iets dat moeilijk te accepteren is maar wel nodig.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky
    Daniël antwoordt dat ik zelf maar moet kijken, dus dat doe ik dan ook maar. Ik open mijn ogen en in mijn hand ligt een perfect ogende appel. Ik frons even. 'Misschien is hij wel giftig,' zeg ik dan, aangezien het gewoon niet zo kan zijn dat ik in één keer iets kan laten verschijnen.

    Leslie Day
    Nate streelt over mijn wang, wat ook weer een geruststellend gebaar is. 'Ik ben wel moe ja,' zeg ik zachtjes. Ik besef dat ik weer eens veel te weinig gegeten heb, maar het maakt me allemaal niets uit. Met deze emoties, heb ik niet eens trek. 'En je hoeft niet weg te gaan, maar ik ga wel slapen..' Ik moet immers aan de baby denken. Zou Nate daar nu ook aan denken? Ik weet het niet. Ik weet niets.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Ik blijf enkel als je wil dat ik blijf, ik wil me niet opdringen.' zeg ik zachtjes en strijk door haar haar. 'Je word vast een fantastische moeder.' zeg ik zachtjes tegen haar. En ik hoop maar voor Jake dat hij een goede vader word anders wil ik niet dat mijn kind daar blijft. Als het mijn kind is.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniël
    Ik moet lachen om wat ze zegt, en pak dan de appel uit haar hand en neem er een hap van, 'Nee, hij is niet giftig' Zeg ik dan, 'Hij is erg lekker' Voeg ik er dan aan toe en houd haar de appel voor. 'Probeer maar, hij is niet giftig, en als hij het wel zou zijn zou je er niet dood aan gaan.'


    Don't be like the rest of them, darling