• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

[ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 19:58 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Nate
    Ik open mijn ogen terug als de pijn verdwenen is. 'Litteken.' mompel ik zachtjes en kijk haar terug aan.
    'Gebeurt soms maar niets om je zorgen over te maken.'

Leslie Day
    Hij kijkt me aan en zegt dat het niets is om me zorgen over te maken. 'Je bent dat litteken voor mij opgelopen,' zeg ik zachtjes. 'Laat het me eens zien, trek je shirt uit.' De vorige keer heb ik er namelijk niet echt naar gekeken, aangezien het hem pijn deed toen ik eraan zat. En ook tijdens het zwemmen, heb ik er niet echt op gelet.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Nate
    Ik trek zuchtend mijn shirt uit en kijk weg. Vroeger schaamde ik me niet om mijn lichaam maar nu... met dat litteken? Wel iets.
    Ik kijk naar de muur.

Jaimes schreef:
    Sky Leslie White
    Daniël praat tegen Liz en laat dan de modder van mijn broek verdwijnen. 'Dank je,' zucht ik dan en ik kijk even bestraffend naar Boef. 'Niet opspringen als je zo vies bent,' zeg ik, maar hij rent alweer weg en zal het waarschijnlijk de volgende keer gewoon weer doen. Ik loop dan verder en kijk even achterom naar Daniël en Liz. Even glimlach ik en kijk dan weer voor me uit. Misschien moet ik ook maar een keer langs mijn ouders om te vertellen dat ik een kindje heb..

Daniël
    Ik loop met Sky mee en maak vervolgens mijn hand los van die van Liz en pak die van Sky vast, om haar mee te nemen naar een open plek een eindje van het pad af, wanneer we in het midden zijn van de open plek laat ik een kleed verschijnen en trek haar mee naar beneden als ik ga zitten. Ik fluit een keer op mijn vingers als ik Liz op mijn schoot heb neer gelegd en boef komt weer aanrennen, niet onder de modder dit keer. 'Heb je honger?' Vraag ik dan aan Sky.

Don't be like the rest of them, darling

Leslie Day
    Nate lijkt zich te schamen en ik ken dat gevoel, zelf heb ik ook littekens. Zijn shirt is uit en met mijn ogen bekijk ik goed het litteken. 'Laat me raden, ze hebben kruiden gebruikt?' Het litteken is dan wel dicht, erg goed is het nog steeds niet. Ik denk niet dat alle kruiden al weg zijn, dat het niet goed ontsmet is ofzo.

Sky
    Daniël pakt weer mijn hand beet en neemt me ergens mee heen. Ik laat me gewoon leiden, aangezien ik geen idee heb welke kant ik op moet. We komen op een open plek en Daniël laat een kleed verschijnen. We gaan erop zitten, of eigenlijk trekt Daniël me mee nar beneden. Boef komt aangerend en Liz ligt op Daniëls schoot. Hij vraagt of ik honger heb en ik knik. 'Ja, best wel eigenlijk,' zeg ik als ik merk dat ik erge honger heb.

Nate
    'Ja ze hebben het mes eerst daarin gedoopt en dan pas beginnen snijden.' zeg ik zachtjes. Het litteken gaat normaal nooit helemaal genezen. Ik kijk even naar haar 'Mag ik mijn shirt terug aandoen?' zeg ik iets beschaamt.

Leslie Day
    Er trekt een rilling door me heen als ik voorstel hoeveel pijn dat gedaan moet hebben. 'Sorry,' zeg ik zachtjes tegen hem. Hij vraagt of hij zijn shirt weer aan mag doen en ik knik. 'Ja, tuurlijk, maar je hoeft je er niet voor te schamen. Jij kon er niets aan doen...'

Nate
    Ik trek haar eerst even in een knuffel, voorzichtig zodat ze niet met haar hele gewicht op het litteken terecht komt want ookal weegt ze echt weinig, het zou wel pijn doen. 'Het is ook niet jouw schuld.' zeg ik zachtjes en kijk haar aan. 'Ik heb het vrijwillig ondergaan.'

Leslie Day
    Nate trekt me in een knuffel en ik voel mezelf verdrietiger worden, want het gevoel wordt door de hormonen versterkt. Het valt me nu pas op, dat in de tijd dat ik met Nate was, ik amper last had van de hormonen. Is hij het vrijwillig ondergaan? 'Hoe bedoel je vrijwillig?' vraag ik zachtjes. Er vormen zich tranen in mijn ogen.

Jaimes schreef:
    Sky
    Daniël pakt weer mijn hand beet en neemt me ergens mee heen. Ik laat me gewoon leiden, aangezien ik geen idee heb welke kant ik op moet. We komen op een open plek en Daniël laat een kleed verschijnen. We gaan erop zitten, of eigenlijk trekt Daniël me mee nar beneden. Boef komt aangerend en Liz ligt op Daniëls schoot. Hij vraagt of ik honger heb en ik knik. 'Ja, best wel eigenlijk,' zeg ik als ik merk dat ik erge honger heb.

Daniël
    Ik laat een soort stoeltje voor Liz verschijnen en leg/zet haar daar in om vervolgens wat dichter naar Sky te schuiven en mijn handen om haar heen sla, 'Mijn armen zijn weer vrij' Deel ik dan met een glimlach mee. 'Ja, best wel eigelijk' Andwoord ze op mijn vraag of ze honger had en ik laat een mand eten verschijnen, en aangezien ik liever niet heb dat Boef alles opeet laat ik een bot bij hem verschijnen.

Nate
    'Ik bedoel dat ik wist dat dat ging gebeuren. Ik deed het omdat het het juiste is en als ik het nog eens zou moeten doen om jouw veilig te krijgen zou ik het direct nog eens doen.' zeg ik zachtjes en wrijf over haar rug.

Sky Leslie White
    Daniël laat weer wat verschijnen voor Liz en ik bedenk me, dat het gewoon heel handig is, als ik dat soort dingen zelf zou kunnen laten verschijnen. Ik bedoel maar, Daniël kan niet de hele tijd bij me zijn. Daniëls armen liggen ineens om me heen en zegt dan met een glimlach dat zijn armen weer vrij zijn. 'Nu niet meer,' lach ik zachtjes. Er verschijnt eten en voor Boef een bot. Hij kluift er gelijk verlekkerd aan en ik kijk even in de mand. Hm, aardbeien. Ik pak die eruit en begin er van te eten.

Leslie Day
    Ik luister naar wat hij zegt en ik merk dat hij zijn shirt nog steeds niet heeft aangedaan. Ik pak dat en geef die dan aan hem. 'Hier, je shirt,' mompel ik zachtjes en kijk naar beneden. Mijn blik wordt wazig en ik begin zachtjes te huilen. Waarom kan ik niet voor een keertje mijn emoties onder controle houden?

Daniël
    'Waar denk je aan?' Vraag ik wanneer het lijkt alsof ze zich plots iets bedenkt wat nog niet eerder bij haar was opgekomen. 'Nu niet meer, ' Zegt ze zachtjes lachend, 'Daar heb ik geen probleem mee' Zeg ik met een glimlach en haal een hand die om haar heen ligt om haar heen los en laat daar een appel in verschijnen en neem er een hap van.

Nate
    Ik trek mijn shirt aan en trek haar naast me languit op het bed. Ik sla mijn armen om haar heen.
    'Shtt' sus ik haar zachtjes 'Alles is oke en als dat niet zo is dan word alles wel terug ok.'