• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 19:58 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes schreef:
    Sky
    'Ik heb soms weleens de neiging om mijn vleugels uit te slaan,' zeg ik tegen hem. 'Maar waarschijnlijk zal je me morgen nog een aantal keren moeten redden van het neerstorten.' Ik lach onschuldig naar hem. Daniël gaat de wagen duwen en ik open de voordeur. 'De kleur van de halsband is goed, ja,' zeg ik glimlachend. Boef trippelt naar buiten en begint als een gek rondjes te rennen.


    Daniël
    'Die neiging zul je wel vaker hebben, die heb ik ook vaak' Zeg ik met een glimlach, 'Zo slecht zul je niet zijn, en anders ben ik met plezier je reddende engel' Zeg ik met een grijns en duw de wagen door de deur en kijk naar boef die als een gek rondjes begint te rennen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Eigenlijk kan ik het wel waarderen dat hij het face to face vertelt en niet via sms of telefoon. Nate gaat op het bed van Lily zitten en ik ga op het bed zitten waar de gitaar ligt, mijn bed dus. Ik kijk hem aan en wacht een beetje gespannen af. Wat gaat hij doen? Zijn woorden verblijden me en ik glimlach dan opgelucht naar hem. 'Dat is goed om te horen,' zeg ik dan. Ik loop naar hem toe en knuffel hem dan. Ik ben echt blij met dit nieuws, hoewel ik niet denk dat Jake er blij mee is.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik trek haar iets dichter tegen me aan en snuif terug haar lichaamsgeur op.
    'Deze momenten zijn alles waart.' zeg ik zachtjes en laat haar dan terug zuchtend los.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Daniël
    'Die neiging zul je wel vaker hebben, die heb ik ook vaak' Zeg ik met een glimlach, 'Zo slecht zul je niet zijn, en anders ben ik met plezier je reddende engel' Zeg ik met een grijns en duw de wagen door de deur en kijk naar boef die als een gek rondjes begint te rennen.


    Sky Leslie White
    Ik knik als Daniël zegt dat ik die neiging wel vaker zal hebben. 'Handig om te weten, anders dan zou ik denken dat het aan mij ligt.' Daniël maakt dan een woordgrap en de grijns is echt lief. 'Ruik ik daar een flauwe, maar lieve, woordgrap?' zeg ik lachend. Daniël duwt Liz voort en ik sluit de deur af. Boef begint voor ons uit te lopen en ik kijk naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Nate trekt me iets dichter tegen zich aan en ik glimlach eventjes. Hij zegt zachtjes dat deze momenten alles waard zijn. Hij laat me los en ik kijk hem dan aan. 'Het komt wel goed, Nate, dit is al een goede stap.' Ik glimlach even scheef naar hem. 'Dat klonk trouwens wel erg lief.'

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 11:48 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik glimlach even en zucht. 'Dan ga ik maar weer zeker?' zeg ik zachtjes.
    Ofwel naar het huisje ofwel naar het werk, ik weet nog niet.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniël
    'Ruik ik daar een flauw, maar lieve, woordgrap?' Zegt ze lachend, 'Hangt er vanaf hoe goed je reukvermogen is. Maar aangezien ik dat ongeveer weet zou ik daar ja op antwoorden' Zeg ik met dezelfde grijns. Boef loopt vooruit, al betwijfel ik dat als hij weg is ook weg blijft, die hond blijft bij ons om een of andere reden.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Nate praat weer zachtjes en ik por hem even in zijn zij. 'Je mag best wat harder praten hoor,' zeg ik met een knipoog. 'En blijf, als je wilt, nog even?' Ik kijk hem afwachtend aan. Van mij mag hij namelijk best wel blijven.. Graag zelfs

    Sky Leslie White
    Er staat een stralende glimlach op mijn gezicht en ik kijk Daniël aan. 'Toevallig heb ik een zwak in flauwe, lieve woordgrappen,' vertel ik Daniël. 'Zullen we naar het bos gaan? Dan kan Boef lekker vrij lopen.' En ik houd zelfs ook heel erg van het bos. Altijd de eerste boom aanraken in het bos, voordat je het bos betreedt. Standaard.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Ik praat graag zachtjes.' grinnik ik dan en kijk haar glimlachend aan. 'En ik blijf hier graag.'
    Ik klop naast me zodat ze naast me komt zitten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij grinnikt en ik glimlach er om. 'Dat heb ik gemerkt ja,' grijns ik. Hij zegt dat hij graag blijft en klopt dan naast zich. Ik pak mijn gitaar van mijn eigen bed en kom dan naast hem zitten. 'Kan jij gitaar spelen?' vraag ik dan nieuwsgierig aan hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël
    'Toevallig heb ik een zwak voor flauw, lieve woordgrappen' Vertelt ze met een stralende glimlach, 'Als dat die mooie glimlach op je gezicht bezorgt zal ik er meer maken' Zeg ik met een glimlach en druk een kusje op haar lippen voordat ik boef roep en hem vervolgens optil, en Sky's hand en de kinderwagen vasthoud en ons vervolgens laat verdwijnen en verschijnen voor een bos. Zelf vond ik het een mooi bos, vooral door de bruggen en het water. Ik zet boef weer op de grond neer en maak de riem los maar laat de halsband om. Ik stop de riem weg en blijf Sky's hand vasthouden.


    Don't be like the rest of them, darling

    Nate
    'Nee.' zeg ik met een spijtige ondertoon. 'Ik wilde het graag leren maar jah.'
    Ik zucht zachtjes en kijk even naar de gitaar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie White
    Daniël maakt een onwijs lief grapje en zorgt er eigenlijk voor dat de glimlach op mijn gezicht alleen maar meer straalt. 'Dat is lief,' zeg ik tegen hem. Hij kust me even en Daniël laat ons dan verdwijnen en verschijnen in het bos. Ik raak de eerste boom die ik tegenkom even aan en snuif de heerlijke geur op. Daniël maakt Boef los en ruimt de riem op. Hij heeft mijn hand nog beet en ik verstrengel onze vingers. 'Het is hier echt mooi,' zeg ik als ik naar de omgeving kijk. Het ziet er mooi, vredig en licht uit.

    [Daniël is gewoon het perfecte vriendje <3]

    Leslie Day
    Zijn ondertoon is spijtig en ik glimlach dan breed. 'Als je wilt kan ik het je wel leren?' zeg ik dan tegen hem met een stralende glimlach. Ik word vrolijk van gitaar spelen. 'Het is vast nog niet te laat om te leren!' Ik laat nog een gitaar verschijnen en bied hem die aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik lach dankbaar naar haar en pak de gitaar over. 'Oke juffrouw.' zeg ik dan met een kinderlijk stemmetje en kijk haar aan.
    'Wat moet ik doen?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniël
    'Dat is lief' Zegt ze tegen me en wanneer we in het bos zijn raakt ze de eerste boom aan die ze tegen komt, 'Het is hier echt mooi,' Zegt ze wanneer ze om haar heen kijkt. 'Inderdaad' Zeg ik instemmend en kijk naar Liz die ook om zich heen kijkt en dezelfde glimlach als Sky op haar gezicht lijkt te hebben.

    {Indeed. It's going to be hard to find someone like him.}


    Don't be like the rest of them, darling