• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten. Ze mogen maar twee uur per dag buiten zijn in verband met boodschappen, maar ook gewoon om wat te doen om elkaar beter te leren kennen.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Rossi
    Liam Payne - songwriter - Little
    Louis Tomlinson - songwriter - Jolene
    Niall Horan - songwriter - MissStoran
    Zayn Malik - songwriter - Zaynieboo
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Jolene

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Als het moet, minimaal twee regels.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 16:52 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Liam James Payne

    Als versteend bleef ik staan. De klap van Zayn brandde eventjes, maar na een tijdje was de pijn weg. Het was goed dat ie mij sloeg, en niet Mackenzie. 'Nee, het spijt mij. Gelukkig deed ie jou niks aan' zuchtte ik en ik drukte een kus op haar mondhoek. 'En nu, ga ik achter Zayn aan' mompelde ik en ik rende dit keer als een idioot achter de debiele Zayn aan, die ik in de tuin aantrof.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis Tomlinson

    Al die tijd heb ik alleen maar naar ze kunnen kijken. Liam rent achter Zayn aan de tuin in. Ik hap zacht naar adem. Blijkbaar had ik die ingehouden. Ik loop vlug langs Mackenzie en pak mijn jas en sleutels. Auto rijden daar werd ik altijd rustig van. Ik tril en kan me biet goed concentreren. Toch stap ik in en rij weg.

    Zayn Malik

    'SORRY LIAM, IK MEENDE HET NIET!' schreeuwde ik en hysterisch begon ik rondjes te rennen. Al snel begon ik te hijgen. Als je rookte, had je de conditie van een baksteen. Ineens voelde ik niet meer waar ik liep en viel in het zwembad. Ik kon erin staan maar was zo druk dat ik de bodem niet raakte. Ik hapte naar adem en spartelde wild met mijn armen. Nog altijd kon ik niet zwemmen.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Liam James Payne

    Mompelend en scheldend rende ik achter Zayn aan. 'Dat kan me niks schelen, Malik!' schreeuwde ik terug. Hij rende wat langzamer waarbij ik mijn kans greep en sneller begon te sprinten. Ineens viel Zayn in het zwembad en ik twijfelde geen seconde waarbij ik hem achterna sprong en vastpakte. Snel trok ik hem mee naar de kant waar ik hem opduwde en er zelf ook uitklom. 'Zayn?' vroeg ik bezorgd.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Rustig liep ik naar de tuin en ging op een strandstoel zitten, kijkend naar wat Zayn en Liam deden. Ineens viel Zayn in het zwembad en fronste mijn wenkbrauwen. Liam hielp hem weer en trok hem uit het water, dat konden sommige mensen weer niet - eerst boos op iemand zijn, maar later bezorgd om hem zijn. Ik kon dat ook niet, meestal bleef ik diegene de hele dag negeren en schold hem dan uit. Niet mijn beste kant... Ik zuchtte even en ging op de strandstoel liggen en keek zo naar de helderblauwe lucht. Zo mooi en vredig, kon dat maar ook hier. Begreep me niet verkeerd, ik begon van deze plek te houden, maar sommige dingen bezorgden me de rillingen. Nare dingen dus. Ik ging weer rechtop zitten en keek naar de twee jongens in het zwembad.

    (Ik ga slapen, doei! X)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zayn Malik

    Ik hoestte even en glimlachte wat zwakjes naar Liam. 'Het gaat goed. Sorry dat ik die dingen zei en je sloeg, dat had ik niet moeten doen, Lee. Vergeef je me? Alsje-alsje-alsjeblieeeeft?' smeekte ik.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Liam James Payne

    'Ik weet het niet' mompelde ik. Even haalde ik mijn hand met een grijns door Zayn's haar, wetend dat ie het nog erger vond als zijn haar nat was. 'Oké dan. Alleen als je, je excuses aan Mackenzie aanbiedt en normaal doet. Oh, en ik wil een knuffel' glimlachte ik en ik strekte mijn zeiknatte armen uit. Lang boos blijven kon ik gewoon niet. Zo was ik niet.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2013 - 0:04 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zayn Malik

    Gelijk rende ik naar Mackenzie en hield mijn handen vóór mijn haar. 'Sorry! Het spijt me!' zei ik gemeend en ik rende naar Liam, om hem te bespringen en te knuffelen. 'Vas happenin' Liam!' zei ik en ik porde in zijn buik.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik keek lachend naar Zayn en schudde lachend mijn hoofd. ''Vergeven en vergeten.'' knikte ik. Ik probeerde dit keer niet de hele dag pissig te zijn, dat was niet goed voor mij en niet goed voor de anderen om me heen. Ik zuchtte even en keek wat rond.

    [Inspiloos...]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Mind to post something with Douglas? :$ ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Liam James Payne

    Lachend sloot ik mijn armen om Zayn heen. Dat joch was niet helemaal honderd procent maar dat maakte hem juist zo leuk. En toch was er altijd al iets aan Zayn geweest wat ik waardeerde, al weet ik niet wat.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Styles.
    Hoe lang ik geslapen had, daar had ik geen idee van, het enige wat ik wist was dat Louis nog steeds niet thuis gekomen was en onderhand begon ik me wel al erge zorgen te maken. Al hoe wel ik ook niet veel kon doen aangezien ik alleen wist dat hij met de auto weg was, frustrerend. Ik vouwde mijn handen samen en staarde naar het plafond, maar met elke minuut ik bleef liggen, hoe gefrustreerder ik me ging voelen. Dit werkte ook niet. Louis moest gewoon terug komen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik

    'Liam?' vroeg ik hem. 'Is het niet een idee om Mackenzie mee op tour te nemen? Dan ben jij bij de bevalling en kan jij bij Mackenzie zijn. Maar we moeten toch de hele tour afblazen als Mackenzie is bevallen? Of zijn we dan al terug? En wat nou als je geen tijd meer hebt voor One Direction. Wat nou als Louis dood gaat? En dan is Harry niet meer te troosten. Is het wel zeker dat Louis kanker heeft? Chemo slaat toch niet aan op iedereen? Ik wil niet dat One Direction stopt. Hoe zit het met de fans? Ik durf te wedden dan als jullie het kind hebben, dat er meer haters komen. Maar er kunnen toch positieve dingen zijn? Dat alles goed gaat en dat Louis toch geen kanker heeft? Dat je gewoon door kan gaan ook al ben je vader?' Alles floepte mijn mond uit zonder dat ik het door had. Oh God, laat alles goed komen.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Liam James Payne

    'Liam?' vroeg Zayn. 'Wat is er?' vroeg ik hem. 'Is het niet een idee om Mackenzie mee op tour te nemen? Dan ben jij bij de bevalling en kan jij bij Mackenzie zijn' zei hij. 'Nee, ik wil het niet hebben dat Mackenzie ook steeds heen en weer moet reizen. En dan hebben we de fans nog. Als ik haar ook maar één minuut alleen laat is er kans dat er fans opduiken' mompelde ik. 'Maar we moeten toch de hele tour afblazen als Mackenzie is bevallen? Of zijn we dan al terug? En wat nou als je geen tijd meer hebt voor One Direction. Wat nou als Louis dood gaat? En dan is Harry niet meer te troosten. Is het wel zeker dat Louis kanker heeft? Chemo slaat toch niet aan op iedereen? Ik wil niet dat One Direction stopt. Hoe zit het met de fans? Ik durf te wedden dan als jullie het kind hebben, dat er meer haters komen. Maar er kunnen toch positieve dingen zijn? Dat alles goed gaat en dat Louis toch geen kanker heeft? Dat je gewoon door kan gaan ook al ben je vader?' vroeg Zayn door. Ik fronste en schudde zacht mijn hoofd. 'Ik weet het niet, Zayn. We kunnen niks zelf beslissen. We zullen moeten afwachten' zuchtte ik.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2013 - 18:29 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis Tomlinson

    Ik weet niet hoelang ik rond gereden heb. Af en toe stopte ik en zat ik buiten zonder echt iets te doen op huilen na. Ik voel me net een kleinkind.. Daarom ga ik weg bij Harry als ik voel dat ik moet huilen. Voor hem moet ik sterk zijn en bovendien hoeven alle mensen die mee kijken dat ook niet te zien. Ik haal een hand door mijn haar en droog mijn tranen. Je kon amper zien dat ik gehuild had. Mijn ogen waren wat rood maar meer ook niet. Ik haal diep adem en stap uit de auto. Langzaam en met enige tegenzin open ik de deur en probeer zo zachtjes mogelijk te doen zodat niemand merkt dat ik er ben. Ik wil niet praten,.