• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten. Ze mogen maar twee uur per dag buiten zijn in verband met boodschappen, maar ook gewoon om wat te doen om elkaar beter te leren kennen.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Rossi
    Liam Payne - songwriter - Little
    Louis Tomlinson - songwriter - Jolene
    Niall Horan - songwriter - MissStoran
    Zayn Malik - songwriter - Zaynieboo
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Jolene

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Als het moet, minimaal twee regels.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 16:52 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zayn Malik

    'Nou, het is wel waar. En Louis is toch als familie voor ons? Bijvoorbeeld als Mackenzie is bevallen, dan is de baby toch even belangrijk voor je?' probeerde ik. God, waarom zei ik dit? Ik meende het geen eens. Natuurlijk was Liam's baby veel belangrijker voor hem.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2013 - 20:23 ]


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Liam James Payne

    'Nou, het is wel waar. En Louis is toch als familie voor ons? Bijvoorbeeld als Mackenzie is bevallen, dan is de baby toch even belangrijk voor je?' vroeg Zayn. Mijn kiezen klemde ik op elkaar en mijn handen balde ik op vuisten. Hoe durfde hij dat te zeggen? En nog wel waar Mackenzie bij was. 'Daar ga ik geen eens op antwoorden' gromde ik en ik keek fel naar Zayn.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Styles.
    Ik murmelde een genietend geluidje toen Louis' zijn arm rond mijn schouders sloeg. 'Hij heeft veel aan zijn hoofd.' Hoor ik hem uiteindelijk zachtjes mompel. Een zachte grommend geluid verlaat mijn mond. 'Nou en?! Voor een vriend maak je tijd.' Ik snoof en verborg mijn hoofd in Louis' nek toen ik beneden Liam en Zayn tegen elkaar hoorde schreeuwen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    'Nou en?! Voor een vriend maak je tijd.' Snoof Harry en verborg zijn gezicht in mijn nek. Beneden hoorde ik Zayn en Liam tegen elkaar schreeuwen en ik kromp kort ineen. 'Ik wil niet dat jullie allemaal ruzie gaan maken met elkaar, alleen maar door mij.' Zeg ik zacht. Ik haal een hand door mijn haar en sta abrupt op. 'Ik wil even alleen zijn Hazza, sorry.' Ik kus zijn voorhoofd en begin dan mijn schoenen aan te doen. Ik moest hier weg, al was het maar voor eventjes.

    Zayn Malik

    'Omdat je weet dat ik gelijk heb, Liam. Daddy Direction, is het niet? Waarom gedraag je je dan als een kind?' Lekker bezig, Zayn. Jij bent hier de enige die zich zo gedroeg. 'Jij bent altijd diegene die zegt dat wij op moeten passen. Maar kijk nu. Wie wordt er vader terwijl ie het druk heeft met de studio, tours, optredens, interviews enzovoort?!' schreeuwde ik naar hem, niet lettend op Mackenzie.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Louis.Tomlinson

    Ik hoor Harry zijn antwoord niet en loop de trap af naar beneden waar ik gelijk in een ruzie tussen Zayn en Liam val. Verbaast blijf ik staan. Waarom hadden ze ruzie? One Direction had nooit ruzie met elkaar. Ik kijk van Zayn naar Liam probeer te snappen waarom ze ruzie hebben.

    Liam James Payne

    'Omdat je weet dat ik gelijk heb, Liam. Daddy Direction, is het niet? Waarom gedraag je je dan als een kind?' zei Zayn. 'Dat doe jíj. Mijn familie en vrienden zijn dierbaar voor me, maar voor jou geldt schijnbaar niet hetzelfde' Met spleetoogjes keek ik hem aan. 'Jij bent altijd diegene die zegt dat wij op moeten passen. Maar kijk nu. Wie wordt er vader terwijl ie het druk heeft met de studio, tours, optredens, interviews enzovoort?!' schreeuwde Zayn. 'Weet je, Zayn. Daar heb ik helemaal geen spijt van' mompelde ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Styles.
    Ik slaakte een verontwaardig geluidje. 'Dan doen we helemaal niet, Lou, geef jezelf er niet de schuld van, alsjeblieft...' Ik smeekte het bijna, maar anders ging hij het zich echt aan trekken. Met een zucht maakte ik me los van hem en keek toe hoe hij de kamer uitliep, ik had geen zin om nog iets te zeggen. Ik draaide me op mijn zij, krulde me op tot een bolletje en volgens mij lag ik binnen vijf minuten weer te slapen, op Louis' kant van het bed.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik schreeuwde het uit van frustratie, jesus, hoe irritant kunnen mensen zijn? ''Jij, ja jij daar Zayn. Je hebt in ieder geval nog geluk dat er niemand van jou one night stands eraan komt lopen met een kind in haar handen!'' schreeuwde ik terug. Ik werd soms echt gek van mensen, nu zeker want ik was nogal pissig en chagrijnig. ''Je moet er maar aan wennen.'' siste ik. Ik keek kwaad naar Zayn en zuchtte, niemand verdiende dit eigenlijk. ''Klootzak, egoïst.'' mompelde ik, doelend naar Zayn.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Ik krijg vanavond met mijn klas een theater workshop^.^ Dus ik kan jammer genoeg niet reageren en de voice niet kijken want 3 jongetjes gaan One Thing zingen XD]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zayn Malik

    'Ik ben nog nooit vreemd gegaan toen ik Perrie had, Mackenzie. Zie je dit?' siste ik en ik hield mijn hand omhoog met het verband eromgewikkeld. 'Dit komt verdomme doordat ik tegen een muur heb aangeslagen vanwege dat er roddels zijn dat ik one night stands heb. Perrie heeft het uitgemaakt omdat ze die roddels hoorde. En ik zal jou hand ook breken als je zo doorgaat' dreigde ik.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Liam James Payne

    Ik voelde een steek van medelijden. Zayn had inderdaad tegen een muur aangeslagen, hetzelfde wat er bij mij was gebeurd toen ik het van Danielle hoorde. Maar bij Zayn was het drie keer zo erg. 'En ik zal jou hand ook breken als je zo doorgaat' zei Zayn tegen Mackenzie. En dat was de druppel. Zayn mocht dan een paar maanden ouder zijn, maar bij dit soort situaties maakte het fysiek én mentaal niks uit. Woedend stond ik op. 'Als jij haar met ook maar één vinger aanraakt of nog zoiets zegt dan heb je niet één, maar twee gebroken handen binnen de kortste keren' kefte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    ''Alsof ik voor jou bang ben.'' mompelde ik. Ik was echt niet bang voor Zayn, hoewel hij een jongen was. Alsnog was ik niet bang voor hem, hij deed maar alsof. Ik beet hard op mijn lip toen Liam het weer voor me opnam, het was zeker weer mijn fout. ''Ik ben toch niet bang voor, Malik.'' kefte ik weer terug en haalde mijn schouders op. ''Ja, ik ben een meisje en ben bijna een jaar jonger dan je, maar wie kan het wat schelen?'' zei ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zayn Malik

    Van woede balde ik mijn andere hand tot een vuist en beet op mijn lip. Dit er 24/7 opgenomen, maar dat boeide me nu niks. Alhoewel er nog meer roddels verschenen als ik Mackenzie zou slaan. Dus ik ging maar tegenover Liam staan en na een paar seconden belandde mijn vuist met een klap op zijn gezicht. Gelijk trok ik hem geschrokken terug. Liam had van alle vijf de beste conditie en was samen met Louis het sterkst. Nu pas kreeg ik door dat Louis naar ons stond te kijken. Als een debiel rende ik met moeite om adem te halen weg, en rende de tuin in. Shit, ik kon geen kant op.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik slaakte een korte gil van schrik en gelijk rende Zayn weg, een goeie zet. Gelijk rende ik naar Liam en pakte zijn handen vast terwijl ik zacht begon te vloeken. "Jesus, die klap was voor mij bedoeld, waarom deed hij het niet? Bang voor meisjes." Mompelde ik en zuchtte. "Doet het pijn?" Vroeg ik en keek bezorgd naar Liam. Waarom gaf hij mij geen klap in plaats van Liam? Dan zouden er waarschijnlijk meer roddels verschijnen, ach ja. "Het spijt me." Zuchtte ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.