• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten. Ze mogen maar twee uur per dag buiten zijn in verband met boodschappen, maar ook gewoon om wat te doen om elkaar beter te leren kennen.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Rossi
    Liam Payne - songwriter - Little
    Louis Tomlinson - songwriter - Jolene
    Niall Horan - songwriter - MissStoran
    Zayn Malik - songwriter - Zaynieboo
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Jolene

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Als het moet, minimaal twee regels.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 16:52 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie L. Arretez

    Ik pufte even en keek hem fronsend aan. ''Ik neem heus wel op en laad 'm gewoon op hoor.'' zei ik en haalde mijn schouders op. ''Internet, natuurlijk. Maar dat is jou eigen verantwoordelijkheid.'' zei ik en knikte. Dat was dan alles, dacht ik tenminste. Ik keek naar Liam en haalde opnieuw mijn schouders op. ''Ik weet niet of het de waterdichte plan ooit is, maar ja. Valt te proberen.'' grinnikte ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Ik weet het niet. Misschien is het een goed plan, maar ik ben er niet zeker van. We zullen het maar gewoon proberen, is dat goed, Zayn?' vroeg ik hem. Ik draaide mijn hoofd naar Mackenzie en glimlachte. 'Goed plan' mimede ik naar haar, waarna ik een kus op haar hoofd drukte. Het kon helpen, maar Zayn kon zo weer zonder enig probleem gaan roken. Toch snapte ik er niks van, waarom mensen überhaupt rookten.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik grinnikte en glimlachte breed. "Mijn vader rookt en ik heb er een hekel aan." verklaarde ik. De lucht was dan ook vreselijk, hij rookte ook nog binnen wat het nog erger maakte. Ik begon zacht een liedje van Jordin Sparks en schommelde wat heen en weer op de bank. Het was nog steeds vaag dat er duizenden mensen meekeken, zuchtend stond ik weer op en sloeg mijn arm over Liam's schouder. Verveling.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    Met een grinnik keek ik toe hoe Mackenzie maar wat aan het hangen was. 'Jij verveelt je, niet waar? Helaas heb ik zelf ook geen idee wat ik kan doen' zuchtte ik. Normaal zou ik nu wel in de studio staan, maar néé, we moesten hier aan meedoen. Oké, ik heb er wel heel veel goede dingen aan overgehouden maar je verveelde je zo snel, hier. De meeste films hadden we al gekeken, voor het eerst in mijn leven had ik geen zin om te sporten en zwemmen was ook niks nieuws.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik knikte, ik verveelde me inderdaad en niet zo'n beetje. " Dit keer is er echt niets te doen." zuchtte ik en keek Liam aan. "Verveling heerst hier heel erg ook." zuchtte ik. "Weet jij iets om mij of ons bezig te houden?" mompelde ik. "Desnoods kan ik naar mijn vriendin gaan en als jij meewilt.. Beter dan niks."


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zayn Malik

    'Best' mompelde ik met een doodse blik. Ik gooide mijn telefoon op tafel en kreeg een idee. Zonder dat iemand het kon zien maakte ik mijn telefoon open, haalde de simkaart eruit en maakte hem weer dicht. Probleem opgelost! Snel stopte ik de simkaart in mijn broekzak en keek naar Liam en Mackenzie. 'Ik heb misschien een idee' twijfelend keek ik ze aan. 'Misschien kunnen jullie me leren zwemmen?' mompelde ik en ik keek naar de grond.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik grinnikte even op Zayn's voorstel en knikte. ''Natuurlijk, als jij dat wilt.'' glimlachte ik breed en keek vragend naar Liam. ''Jij dan? Wat vind jij, Liam?'' grinnikte ik. Opeens was alles zo grappig, geen idee waarom. Ik was gewoon zo op zulke momenten, dan moest ik letterlijk om alles lachen. Het was dan ook zo nu en dan voor mensen om me heen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Wat heb ik gemist?]

    [Niet veel geloof ik. Aangezien wij de enigsten zijn die nog leven.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Waar kan Louis bijvallen? Hij komt namelijk net het huis binnen dus staat in de gang ;3]

    [Umh, Zayn wil leren zwemmen en Mackenzie en Liam gaan m helpen. Lou kan er ook bij^^]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    Verbaasd keek ik naar Zayn. Normaal zat hij er niet mee dat ie niet kon zwemmen. 'Ik vind het goed. Dan kan Zayn eindelijk leren zwemmen' glimlachte ik. Hoe moeilijk kon het zijn? Hij wilde het, dus dan zal ie het ook wel snel leren. Buiten was het perfect weer. Ik keek naar Mackenzie die moest grinnikte. Soms vroeg ik me echt af wat er allemaal in dat hoofd van haar om ging.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Hij kan bij de zwemles kijken?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis Tomlinson

    Ik hang mijn jas en muts op aan de kapstok voor ik de woonkamer inloop. Van buiten hoor ik verschillende stemmen. Ik herken direct dat het om Mackenzie, Liam en Zayn gaat. Ik loop de keuken in voor een flesje vitamine water voor ik de tuin in loop. In de deur opening blijf ik eventjes staan kijken voor ik het mezelf gemakkelijk maak in een van de tuinstoelen bij het zwembad. Ik kijk glimlachend naar hoe mijn vrienden met elkaar overleggen. Ik pak mijn telefoon. #LouisTomlinson is zo te zien aan het trenden op twitter. Ik bekijk een paar van de tweets die voornamelijk gaan over wat er toch aan de hand is. Ik maak een foto van het zwembad en besluit die op twitter te gooien. Chilling near the pool.. Ik retweet een paar fans en leg mijn telefoon dan weg.

    [Zoiets?]

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik knikte en keek naar mijn kleren. ''Ik ga mijn bikini aan doen, ik denk dat ik niet mee kan doen vanwege mijn wond.'' zei ik en snelde de trap op en ging de slaapkamer binnen. Zo snel als ik kon pakte ik mijn bikini en deed die aan. Het was mooi weer en het was nogal ongezellig als je bij het zwembad was met je gewone kleren.. Ik pakte nog gelijk een handdoek en rende naar beneden. ''Ben er weer.'' glimlachte ik breed. Ik liep naar het zwembad en zag Louis liggen op een tuinstoel. ''Hoi.'' zei ik en ging in een tuinstoel liggen naast hem.


    I don't want you to die, I want you to suffer.