• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten. Ze mogen maar twee uur per dag buiten zijn in verband met boodschappen, maar ook gewoon om wat te doen om elkaar beter te leren kennen.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Rossi
    Liam Payne - songwriter - Little
    Louis Tomlinson - songwriter - Jolene
    Niall Horan - songwriter - MissStoran
    Zayn Malik - songwriter - Zaynieboo
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Jolene

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Als het moet, minimaal twee regels.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 16:52 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Styles.
    Ik word wakker als ik Louis heel erg voel woelen, af en toe krijg ik zelfs een hand in mijn gezicht. Ik open mijn ogen, kreun zacht en duw mezelf iets omhoog, om Louis daarna sussend tegen me aan te trekken. 'Sssh, Lou, het is oke. Je bent hier veilig.' Ik drukte een kusje op zijn voorhoofd, in de hoop dat hij wakker zou worden en zich niets meer van zijn nachtmerrie zou herinneren.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    Mijn hartslag is hoog en mijn ademhaling snel. Totaal in paniek schiet ok overeind zodra ik wakker ben en kijk met grote ogen naar Harry die mij probeerde te kalmeren. Ik blijf een paar secondes zo zitten voor ik ga liggen om op adem te komen. 'ik ben bang Harry' fluister ik hees. Ik gaf dit soort dingen nooit toe maar dit was niet om uit te houden.

    Harreehh schreef:
    Zayn Malik

    Met een zucht trok ik er. Shirt over mijn hoofd en hees mezelf in een spijkerbroek. Strompelend liep ik naar beneden waar ik niet echt vrolijke mensen tegenkwam. 'Wat is hier dan aan de hand?' vroeg ik. Ik had geen reden om depri te zijn. Dus pakte ik vrolijk een glas water en liep naar Liam. Liam had gehuild, hij huilde nooit. 'Liam, wat is er?' vroeg ik aan hem.


    Liam James Payne

    Na even rustig te hebben geprobeerd adem te halen, lukte het en sloot ik mijn ogen even. Daarna opende ik ze, en keek naar Zayn die vrolijk een glas water pakte en naar mij liep. 'Liam, wat is er?' vroeg Zayn. 'Louis' mompelde ik. 'Louis heeft leukemie' zuchtte ik zachtjes, zodat alleen Zayn het kon horen alhoewel het niet veel uitmaakte. Hopen was het enige wat we konden doen. En Louis was sterk, hij had al jaren er niks van gemerkt dus waarschijnlijk kunnen ze het weghalen. Maar wat nou als het terug komt, of niks helpt? Nee, het helpt heus wel. Mompelend ging ik recht op zitten en keek afwachtend naar Zayn.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Styles.
    Louis schiet in een keer wakker en vliegt rechtop in bed. Ik pak zijn armen vast, maar hij komt alweer terug liggen. Sussend streelde ik zijn haren, waarna ik een kusje op zijn kruin drukte. 'Je hoeft niet bang te zijn, Lou... Ik ben bij je.' Ik sloot mijn ogen omdat ik de tranen alweer op voelde komen, ik vond het vreselijk dat Louis zich zo voelde, dat de leukste jonen op aarde zoiets vreselijks mee moest maken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Nieuwe Niall gezocht


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis Tomlinson

    Ik kijk Harry met grote ogen aan en knik langzaam. De adrenaline giert door mijn lichaam en ik ben klaar wakker. 'ik ga even naar de badkamer' zeg ik zachtjes en sta op. Eenmaal in de badkamer aangekomen gooi ik een plens koud water in mijn gezicht om te kalmeren. Als ik in de spiegel kijk zie ik een bleke jongen met wallen onder zijn ogen die verwilderd terug kijkt. Ik wrijf in mijn gezicht alsof ik er zo meer kleur op zal krijgen. Na nog een glas water te hebben gedronken ga ik terug naar bed en ga stil naast Harry liggen.

    Zayn Malik

    'Wat?' vroeg ik verbaasd. Leukemie? Maar dat was kanker. Verstond ik nou Louis? Maar dat kon niet. Ik trok wit weg en ging op de grond zitten. Woede kwam als eerst in me op. 'En we mogen hier geen eens uit? We zitten hier verdomme al ondertussen een maand ofzo, en dan te bedenken dat we nog vijf maanden moeten. Louis heeft leukemie, Mackenzie is zwanger, wat moet er nog meer komen terwijl we hier niet uit mogen?' gromde ik. 'Moet Safaa, Waliyha of Doniya iets hebben?' zei ik bot.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Harry Styles.
    Ik knikte, zonder echt te weten wat Louis gezegd had, pas toen ik merkte dat hij niet meer tegen me aan lag en het water in de badkamer hoorde besefte ik dat hij daar was. Ik schudde even mijn hoofd toen ik hem weer terug de slaapkamer in zag komen. 'Niet teveel piekeren, hè, Lou...' Mompel ik zachtjes als hij zich weer stil tegen me aan drukt. Met mijn vingertoppen streel ik rustig over zijn bovenarm.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    'Niet teveel piekeren, hè, Lou...' Harry streeld zacht met zijn vingers over mijn bovenarm. Ik antwoord niet en kijk alleen naar het plafond boven me. Ik haal rustig en regelmatig adem om mezelf weer rustig te krijgen. Zou dood gaan pijn doen? Godverdomme Louis! Get it together! Je gaat niet dood! Ik sluit mijn ogen weer maar slaap niet echt. Ik denk na en soes wat weg. 'Nu wil ik écht iets leuks gaan doen met de groep.' Mompel ik.

    Harry Styles.
    Net op het moment dat ik denk dat Louis weer in slaap gaat vallen, mompelt hij iets van. 'Nu wil ik écht iets leuks gaan doen met de groep.' Waarna ik knik en een kusje op zijn kruin druk. 'Ik zal zorgen dat iedereen in de woonkamer is, oke? Wat voor leuks wil je doen, Lou?' Nu hij nog wat actiever is moest hij sowieso alles doen wat hij leuk vind, door die chemo's werd je steeds minder actief.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    'Ik zal zorgen dat iedereen in de woonkamer is, oke? Wat voor leuks wil je doen, Lou?' Ik haal mijn schouders op. 'Weet ik niet, iets.... vrolijks.' Zeg ik en draai me naar hem toe. 'Ik wil dat iedereen vrolijk is en dat we lol hebben.' Zeg ik. 'Meer niet.' zeg ik nadrukkelijk. Misschien als ik deed alsof er niets was dat het dan weg ging? Ik rek me uit en sta op. 'Ik kleed me eventjes om.' Zeg ik tegen Harry.

    Harry Styles.
    'Een karaoke!' Een grinnik verliet mijn mond en ik drukte gauw nog mijn lippen tegen die van Louis aan voordat hij het bed uitstapte om zich om te kleden. Ik stapte ook uit bed, sloeg grijnzend een keer tegen Louis' kont aan, waarna ik iets vrolijker naar beneden liep. Eenmaal in de woonkamer ging ik op de bank zitten. 'IEDEREEN NAAR DE WOONKAMER!' gilde ik, hopend dat ik niet nog een keer zou hoeven op te staan.
    [Ik weet niet of er al iemand is. :')]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    'Een karaoke!' Harry grinnikt en ik knik instemmend. Hij kust me nog een keer voor ik opsta. Als ik mijn shirt uit trek voel ik hoe hij speels op mijn kont slaat en ik lach. 'Styles!' Lach ik al wat vrolijker. Als ik in mijn boxer sta en bedenk wat ik zal dragen hoor ik Harry gillen. 'IEDEREEN NAAR DE WOONKAMER!' Ik lach zacht en schud mijn hoofd. Gek. Ik kleed me aan en besluit te gaan voor een rode broek met toms en mijn gestreepte t-shirt.

    [Liam en Zayn geloof ik?]

    Harry Styles.
    Ik slaakte een geluidje toen er helemaal niemand kwam, fijn, dan zou ik morgen ook nog schor zijn als ik zo door zou gaan. Maar voor Louis had ik alles over. 'ZIJN JULLIE DOOF OF ZO?' Gilde ik nog een keer, waarna ik mijn benen de bank op trok en gestrekt ging liggen, met mijn handen onder mijn hoofd. Louis moest ook maar gewoon even leuk komen.
    [Ik heb maar gedaan dat er niemand is. ^^]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam James Payne

    'Zayn, ze kunnen ons niets verbieden. Hoeveel contracten we ook hebben, hoeveel beloftes ook. We mogen vertrekken wanneer we willen, maar ik denk niet dat je daar ongestraft van af komt. Denk je dat de tour wordt afgeschaft? Nee. Waarschijnlijk zullen ze er alles aan doen bij Louis zodat we alsnog op tour kunnen' mompelde ik. Ineens merkte ik het gegil van Harry op en keek hem kwaad aan. 'Kan het ook wat zachter?' vroeg ik, nogal geïrriteerd en geërgerd.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."