• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten. Ze mogen maar twee uur per dag buiten zijn in verband met boodschappen, maar ook gewoon om wat te doen om elkaar beter te leren kennen.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Rossi
    Liam Payne - songwriter - Little
    Louis Tomlinson - songwriter - Jolene
    Niall Horan - songwriter - MissStoran
    Zayn Malik - songwriter - Zaynieboo
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Jolene

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Als het moet, minimaal twee regels.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 16:52 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [mijn telefoon is kapot dus ik kan niet elke dag op quizlet komen, ik heb nu ook nog maar 3% batterij op mijn laptop..]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik luisterde zonder het zelf echt te weten naar het gesprek tussen Liam en Zayn, ik besefte me eens goed dat ik Liam's carrière had verpest. Goed gedaan, Mackenzie. Ik zuchtte diep en haalde een hand door mijn blonde haren. Misschien moest ik gewoon iets ondernemen, zo ja dan wist ik niet wat. Er zouden sowieso haters komen, wie had er nou een bandlid met een kind? Ja, dat was gewoon vaag eigenlijk. Mompelend liep ik naar binnen en plofte neer op de bank. Net op het punt om in huilen uit te barsten.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zayn Malik

    'Ik wil niet afwachten' zuchtte ik met een teleurgestelde toon. Toen pas zag ik dat Mackenzie weg was gegaan en liep ik haar achterna. 'Mackenzie? Sorry, ik had dat niet moeten zeggen. 'We zijn erg blij voor jullie, en ik weet dat Liam ook heel erg blij is. Vader wilde ie altijd al zijn en nu heeft hij zijn ware gevonden. Ik overdreef nogal' jammerde ik. Het was wel de waarheid. 'Misschien kunnen we zo regelen dat de tour eerder is. En bij alle andere tours kunnen jullie' Bij jullie wierp ik met een glimlach een blik op Mackenzie's buik. 'Gewoon skypen, chatten, what's appen en dat soort dingen. Trouwens, misschien kunnen we je soms naar een land overvliegen zodat je daar een paar dagen kan blijven' zei ik zacht.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik glimlachte zwakjes en zuchtte kort. ''Ik weet dat er duizenden oplossingen zijn, maar ik weet nog geen eens of ik heen en weer wil vliegen. Ik wil natuurlijk het liefst de hele tijd bij Liam zijn.'' Ik slikte even kort toen hij zei dat Liam de ware had gevonden en zuchtte nogmaals. ''Als je een kind van iemand hebt, is het nog niet per se je ware weet je. Al had het zo wel makkelijk gekund. Ik hoop natuurlijk van wel en ik hoop dat je me nog wel begrijpt...'' grinnikte ik kort. Ik beet op mijn lip en keek met een zwakke glimlach naar Zayn. ''Waarom moet ik altijd tussen zulke dilemma's zitten.'' mompelde ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zayn Malik

    'Heb je niet gezien hoe Liam naar je kijkt? Ik bedoel, hij riep altijd hoe geweldig Daniëlle was, dat ie zoveel van haar hield. Maar nog nooit heb ik Liam zo gelukkig gezien met iemand. En toen ie vertelde dat ie vader werd, leek hij wel de gelukkigste mens op aarde te zijn. Als je ziet hoe hij met je doet. Normaal neemt hij wel risico's, maar hij is bang om je kwijt te raken. Ik heb hem gezien, gisteravond. Hij was met zijn mobiel bezig op Twitter en keek naar alle tweets. Het doet Liam pijn om te zien hoe mensen over jou denken. Maar gelukkig zijn er steeds meer positieve reacties. Meer dan de helft steunt jullie, accepteert jullie nu. Nog nooit heb ik twee mensen zo gelukkig zien. En ik wil Louis en Harry niet afkraken maar zelfs hun heb ik nog nooit zo gelukkig als jullie gezien' sprak ik.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik glimlachte dankbaar naar Zayn. ''Dank je, voor alles. Ik ben zelf ook erg gelukkig, meer dan ik ooit was. Als Ed, Eddie hoe je hem ook kan noemen, hier nog was. Dan was het nog moeilijker. Maar het is hard om het te zeggen, toch ben ik blij dat het gebeurd is. Anders kreeg ik nooit een kind. Tenminste, niet op mijn negentiende.'' grinnikte ik. Ik slikte even en ging weer verder met praten. ''Het is moeilijk om een relatie te hebben met een beroemd iemand, toch hou ik van hem. Van mijn part ga ik gewoon zijn mobiel afpakken als hij blijft kijken. Ik wil hem niet zo zien.'' zei ik resoluut en klopte op de bank, als teken dat hij hier moest zitten.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zayn Malik

    'Dan moet je voortaan maar elke nacht doen, om elke nacht om twee uur 's nachts of zoiets kijkt ie wel. Volgensmij reageert ie ook nog op sommigen tweets. Eigenlijk zou je hem eens moeten betrappen' grinnikte ik. 'Ben benieuwd wat ie gaat antwoorden. Als ie liegt, gewoon zijn telefoon afpakken en zelf kijken. Als ik het doe wordt ie kwaad, maar als jij het doet zal ie denk ik wel de waarheid vertellen' zuchtte ik. Liam voelde zich schuldig als ie het las, dat was te zien.

    [Van Brook heb ik toestemming om het te zeggen etc. Ik ben momenteel ook in Parijs, blijkt het dat ik en Brook in het zelfde hotel zitten]


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik grinnikte kort en knikte. ''Dat ga ik maar doen denk ik. Hij moet zichzelf niet mentaal pijn doen, dan doet het ook pijn voor mij.'' zei ik. Zuchtend keek ik Zayn aan. Op sommige momenten was ik gewoon hopeloos. Ik zuchtte diep en dacht weer na. ''Misschien wel ja. Ik hoop dan ook dat hij niet boos op mij word.'' grinnikte ik en ging wat onderuit zitten. Ik speelde wat met mijn haar.

    [Grappig, veel plezier later nog!]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zayn Malik

    'Denk het niet' glimlachte ik. Ik stond op en pakte uit mijn zak mijn sigarettendoosje, waar ik de aansteker uitpakte en een sigaret. Nee, ik wilde dit niet maar ik kon gewoon niet stoppen. 'Oh ja, niet binnen roken. Right' zuchtte ik en ik legde verslagen het doosje samen met de sigaret en de aansteker op tafel. Spijtig keek ik naar Mackenzie. 'Sorry, ik kan er niks aan doen. Eigenlijk wel, maar ik kan gewoon niet stoppen' fluisterde ik en ik moest moeite doen om het huis niet uit te stormen om te roken.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik stopte het sigarettendoosje in mijn zak en glimachte kort. ''Ik pas wel op voor dit. En je moet zo snel mogelijk al je doosjes inleveren bij mij. Dan ga ik ze op een plek verstoppen waar jij nooit gaat kijken.'' beloofde ik. Ik pakte ook gelijk zijn aansteker af en stopte die in mijn kontzak, al mijn andere zakken waren al vol. ''Ik ga je helpen, oké? Als het moet ook de anderen, want ik heb niet graag dat mensen roken. En het is ook voor jou belang.''


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zayn Malik

    Met een pruillipje keek ik Mackenzie aan. 'Waarom doe je dat nou? Je weet toch wel dat ik zo een vriend van me kan bellen en dat ie een hele lading meeneemt?' mompelde ik en ik greep naar mijn telefoon. 'Trouwens, ik ben nog geen twee uur naar buiten geweest. Ik kan zelf ook nog kopen' vertelde ik en ik keek Mackenzie schuldig aan. 'En zelfs als ik stop, kan ik over veertig jaar nog steeds trek in een sigaret hebben' zei ik.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik schudde lachend mijn hoofd en keek Zayn doodserieus aan. "Dan ga ik ervoor zorgen dat dat niet gebeurd." zei ik. Ik stond op en liep naar buiten om Liam naar binnen te slepen. "oké, wij gaan er gewoon voor zorgen dat Zayn stopt met roken. Deal?" zei ik en keek naar beide jongens.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Geloof me, dat hebben we al vaak genoeg geprobeerd. Verstoppen werkt niet, hij dwingt je letterlijk. Afpakken, dan komt hij je achterna en voor de rest is er geen één goede optie. Toch vind ik het een goed idee' grinnikte ik. 'Hoe gaan we 't doen?' vroeg ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    ik dacht even na en er begon een lichtje te branden. "Ideetje, we verbranden letterlijk al zijn sigarettendozen. Pakken dan zijn telefoon af om zijn contacten af te kapen. Als hij wilt bellen, vraagt hij het eerst." somde ik alles op. Ik grinnikte kort en knikte. "Persoonlijk vind ik het een idee hoor." grijnsde ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zayn Malik

    'Wat? Pardon? Hoe moet mijn familie me dan bereiken? Doniya heeft niet het nummer van één van de andere jongens, Safaa en Waliyha bellen altijd met Doniya's telefoon, of die van mijn moeder, en niet mijn hele familie heeft alle nummers. Ik woon alleen, dus ik moet maar naar buiten als ik wil bellen?' Mijn stem klonk beledigd. 'Trouwens, er bestaat ook nog iets zoals internet' mompelde ik.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5