• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten. Ze mogen maar twee uur per dag buiten zijn in verband met boodschappen, maar ook gewoon om wat te doen om elkaar beter te leren kennen.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Rossi
    Liam Payne - songwriter - Little
    Louis Tomlinson - songwriter - Jolene
    Niall Horan - songwriter - MissStoran
    Zayn Malik - songwriter - Zaynieboo
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Jolene

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Als het moet, minimaal twee regels.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 16:52 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Styles.
    Ik merk hoe Louis aan het trillen is, dus trek ik hem mee richting de trap, waar ik hem neerzet en zelf naast hem ga zitten, met mijn arm om zijn schouder heen, om hem te sussen. 'Niet in paniek raken, Lou, dan word het alleen maar erger...' Ik druk een klein kusje op zijn wang. 'G-ga je wel met me mee als ik die ch-chemo moet doen?' Stottert hij zachtjes, waarna ik direct hevig knik. 'Ja, natuurlijk, god, ik laat je echt niet alleen gaan. Ik blijf continu bij je, zelfs als het niet mag.' Maar het liefst wilde ik dat ik nu wakker werd uit een droom die me vertelde dat het allemaal gelogen was.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    Ik kijk hem dankbaar aan. 'ik hou van je Harry' fluister ik zacht en kruip dicht tegen hem aan. 'kunnen we in bed liggen ik wil niets doen' fluister ik en kijk op. Als hij knikt lopen we samen baar boven. Ik huil nog steeds maar dan zonder geluid. Ik blijf dezelfde mantra maar in mijn hoofd herhalen. 'ik moet dit overleven voor Harry, voor de jongen, voor mijn familie en voor de fans.' dit blijft rond spoken.

    [Lang niet gereageerd. Ga nu stukje schrijven]


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Harry Styles.
    'Ik hou ook van jou, Lou, zielsveel.' Ik druk een zacht kusje op zijn lippen en knik. 'Natuurlijk kunnen we dat.' Terwijl we naar boven lopen, leg ik mijn rechterhand op zijn onderrug en mijn linkerhand in zijn knieholtes, om hem daarna op te tillen. 'Jij doet vandaag helemaal niets meer, boo.' Een zwakke glimlach verscheen rond mijn lippen, totdat ik me iets herinnerde. De camera's... 'Lou, i-ik weet niet of je het hardop hebt gezegd, maar misschien weten je ouders het al, vanwege, nou ja, de camera's.' Ik bijt op mijn lip, loop met Louis onze slaapkamer in en leg hem op het bed neer, om zelf naast hem te kruipen en een deken over ons heen te gooien.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    Daar had Hardy een punt. 'ik heb het niet hardop gezegt jij, Liam of Mackanzie misschien wel?' ik kijk naar hem. Vermoeid trap ik mijn schoenen uit en kruip weg onder de dekens. 'we gaan morgen wel bij mijn ouders langs en misschien kan Liam het de andere uit het huis vertellen? Als hij dat tenminsten niet vervelend vind of iets in die richting.'

    Zayn Malik

    Met een zucht trok ik er. Shirt over mijn hoofd en hees mezelf in een spijkerbroek. Strompelend liep ik naar beneden waar ik niet echt vrolijke mensen tegenkwam. 'Wat is hier dan aan de hand?' vroeg ik. Ik had geen reden om depri te zijn. Dus pakte ik vrolijk een glas water en liep naar Liam. Liam had gehuild, hij huilde nooit. 'Liam, wat is er?' vroeg ik aan hem.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Harry Styles.
    'Ik heb alleen die brief in Liam's handen geduwd en het in mijn gedachten duizenden keren herhaald. Liam heeft het volgens mij alleen hardop tegen Mackenzie gezegd, maar dat is alles.' Lief streel ik een paar verdwaalde lokken haar uit Louis' gezicht, om daarna een kusje op zijn voorhoofd te drukken. Ik knikte langzaam. 'Moet je -je moeder eerst bellen? Of heb je liever dat ik dat voor je doe? Liam wil het vast wel voor je doen, Lou. En anders doe ik het gewoon...'

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 22:52 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    Ik knik naar Harry en pak mijn telefoon uit mijn zak. 'wil jij voor me bellen ik durf niet.' fluister ik zacht en geef hem de telefoon. 'als je het biet wilt snap ik het wel want straks gaat ze nog huilen.'  ik trek de deken over me heen en neem Harry zijn hand om hem naast me te trekken. Ik leg mijn hoofd op zijn borstkas en blijf Acht huilen. 

    Harry Styles.
    Ik pak Louis' telefoon aan en knik. 'Natuurlijk bel ik voor je, maar ik zeg alleen dat we morgen langs komen, ik zal nog niet zeggen... dat je leukemie hebt.' Ik bijt op mijn lip, knijp zachtjes in Louis' hand als hij die van mij vast pakt. Ik aai zacht over zijn haren heen, terwijl ik met mijn andere hand zijn telefoon ontgrendel, het nummer van Louis' moeder aanklik en op het groene hoorntje druk. Al vrij snel word er opgenomen. 'Jay? Met Harry, is het goed als we morgen even langs komen? Wij willen iets vertellen.' Ik hoorde gelijk aan haar dat ze al wist dat er iets aan de hand was, dus natuurlijk zei ze dat het goed was. 'Oke, tot morgen dan...' Ik klikte op het rode hoorntje, gooide de telefoon naast me neer en drukte een kusje op Louis' voorhoofd.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    Harry heeft een kort gesprek met mijn moeder en drukt een kus op mijn wang zodra hij ophangt. 'ik hou van je Harry' piep ik zacht en trek hem in mijn armen. 'zo zo veel' fluister ik er achter aan. 'en...' ik slik. 'het komt allemaal wel goed toch?' mompel ik en sluit mijn ogen tegen de tranen.


    (sorry beetje lort)

    Harry Styles.
    'Ik hou ook van jou, Lou, meer dan je ooit zelf zult weten...' Ik druk een kusje op zijn kaak en leun met mijn hoofd tegen zijn borstkas aan. 'Alles komt goed, daar zorg ik persoonlijk voor. Je gaat niet dood, echt niet.' Al was ik daar ook niet honderd procent zeker van, het mocht gewoon niet. Ik beet op mijn lip en sloot mijn ogen.
    [Mijne ook, mja, mijn ouders hebben de leuke nieuwe regel dat ik 's avonds mijn laptop moet inleveren -___-]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    Ik haal trillend en langzaam adem. Ik was moe. Misschien van mijn woede en verdriet of omdat het bij het ziek zijn hoorde weet ik niet. Ik verstrengel onze vingers met elkaar en glimlach kleintjes. 'ik ga maar eventjes slapen denk ik. ' ik fluister aangezien ik al half slaap en druk mijn lippen zacht in zijn nek. 'hou van je Hazza' weet ik nog te murmelen.

    (ohh my! The Horror!)

    Harry Styles.
    Ik draaide de rollen om, duwde mezelf iets omhoog en trok Louis in mijn armen en wreef sussend met mijn linkerhand over zijn haren heen, terwijl hij met zijn andere hand onze vingers verstrengelde. Ik drukte een kusje op zijn kruin en knikte. 'Slaap lekker, boo...' Ik hoorde hem nog iets zeggen, maar ik verstond het niet helemaal. Hetzelfde als Louis sloot ik ook opnieuw mijn ogen en ging iets gemakkelijker liggen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Kan je wat met Douglas schrijven? (: ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Louis Tomlinson

    'Slaap lekker, boo...' Is het laatste dat ik hoor voor ik in slaap val. Ik droom vreemd. Ik ben in het ziekenhuis en Harry mag volgens de dokter niet binnen komen omdat ik te ziek ben en misschien dood ga. Ik draai verwoed in mijn slaap en probeer wakker te worden. Ik ga niet dood! Ik ga niet dood! Roep ik naar de dokter terwijl ik hem weg probeer te duwen zodat ik de deur voor Harry en mijn familie kan openen,