• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten. Ze mogen maar twee uur per dag buiten zijn in verband met boodschappen, maar ook gewoon om wat te doen om elkaar beter te leren kennen.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Rossi
    Liam Payne - songwriter - Little
    Louis Tomlinson - songwriter - Jolene
    Niall Horan - songwriter - MissStoran
    Zayn Malik - songwriter - Zaynieboo
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Jolene

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Als het moet, minimaal twee regels.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 16:52 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zayn Malik

    Ik trok Liam aan zijn arm mee naar boven en pakte een paar zwembroeken. Ik kon dan niet zwemmen maar ik wilde er natuurlijk altijd fantastisch uitzien. Mompelend gooide ik door de kamer allemaal zwembroeken. 'Die niet, die ook niet' mompelde ik en ik kwam uit bij witte zwembroek. 'Perfect' glimlachte ik en ik kleedde me om.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Liam James Payne

    Lachend liet ik me meesleuren door Zayn en kreeg een zwembroek in mijn gezicht. Lekker. Met een glimlach pakte ik zelf mijn donkerblauwe zwembroek. Ik trok mijn kleren uit en trok mijn zwembroek aan. Dit keer trok ik Zayn mee en sleurde hem letterlijk van de trap af, waarna ik hem naar buiten duwde. 'In het zwembad, jij' grinnikte ik en zelf dook ik in het zwembad.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Douglas? :$:$]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik keek lachend naar het stel en twijfelde even of ik toch het zwembad in ging. Na een lange ja en nee discussie met mijzelf sprong ik het zwembad in. "Hoi!" lachte ik en schudde Liam's haar door elkaar. 'Zayn. Erin..." zei ik en wreef ik in mijn ogen. "Ben ik een panda?" zuchtte ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zayn Malik

    Met een klagende zucht liet ik me in het zwembad zakken. Mijn waterangst was verdwenen, maar zwemmen kon ik niet. 'Dus, hoe moet het?' mompelde ik. In paniek haalde ik een hand door mijn haar, waarbij mijn kuif door het water wat inzakte. Helemaal hysterisch greep ik naar mijn haar en deed een hopeloze poging het goed te doen.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Liam James Payne

    Ik keek naar Mackenzie en moest lachen. 'Ahw, een nieuw soort panda' grijnsde ik. Ik veegde met mijn duimen de make-up weg, tenminste dat probeerde ik hoewel het maar voor de helft lukte. Een grinnik verliet mijn mond. Mijn hoofd draaide zich naar Zayn die een poging deed om zijn haar goed te doen. 'Dat gaat je niet lukken, Zayn' zuchtte ik. Ik ging naar hem toe staan en dacht even na. 'Waarmee zullen we beginnen?' vroeg ik aan Mackenzie.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik trok een pruillipje en zuchtte weer. Dat moest precies mij overkomen.. Ik keek op naar Liam en Zayn. Hij was het zwembad al ingegaan. "Umh, op zijn rug drijven?" stelde ik voor en haalde mijn schouders op. "Of iets anders waar ik op dit moment niet opkom." glimlachte ik breed. Ik streek mijn haar goed en keek om heen. Eigenlijk was ik wel benieuwd naar alle camera's waar die allemaal zaten. Zo kon ik er eentje kapotmaken bij de... Slaapkamer of zo.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2013 - 23:19 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Louis Tomlinson

    Vanuit mijn tuinstoel kijk ik toe hoe Zayn zwemles krijgt van Liam en Mackenzie. Ik haal een hand door mijn haar en zucht zacht. Ik had behoefte aan warmte, niet van een deken of douche maar van Harry. Ik pak mijn telefoon en open mijn whatsapp gesprek met Harry. 'Come down and hug me' schrijf ik en druk op verzenden. Nu nog wachten tot hij er is. 'ik geloof in je Zayn je kan het!' moedig ik hem vanaf de kant aan en klap uitbundig in mijn handen. Het leek erg lang geleden dat ik zo blij deed.

    Zayn Malik

    'Zink ik dan niet? Willen jullie me vermoorden?' piepte ik. Ik besloot maar het te overwegen en ging liggen op mijn rug, met mijn adem ingehouden. Mijn ogen schoten open en blij keek ik naar de heldere lucht waar geen wolkje te zien was. 'Ik drijf! Liam, ik drijf! Louis, ik drijf! Mackenzie!' riep ik uit. Hoe kon ik gewoon blijven drijven?


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik grinnikte en keek Zayn vol met bewondering aan. ''Het is je gelukt! Probeer is te trappelen met je voeten..'' zei ik. Ik keek schouderophalend naar Liam en keek weer toen naar Zayn. ''Of we gaan je helpen natuurlijk. We verzekeren je dat je niet dood gaat door verdrinking of zoiets..'' zei ik en glimlachte breed. Mensen helpen was altijd wel leuk voor me geweest en je kon er nieuwe ervaring mee opdoen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Zoeken jullie nog een Niall???]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Jup]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Mag ik?? Zo ja kun je me een samenvatting sturen want ja=)]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Jahoor. Ik zet je erbij. Ik stuur wel even een samenvatting]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [oke.. klopt het dat ik nog niets heb?? lol.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan