• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten. Ze mogen maar twee uur per dag buiten zijn in verband met boodschappen, maar ook gewoon om wat te doen om elkaar beter te leren kennen.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Rossi
    Liam Payne - songwriter - Little
    Louis Tomlinson - songwriter - Jolene
    Niall Horan - songwriter - MissStoran
    Zayn Malik - songwriter - Zaynieboo
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Jolene

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Als het moet, minimaal twee regels.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 16:52 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis Tomlinson

    Ik bijt woedend op mijn onderlip. Ik verfrommel de brief en gooi hem met alle kracht die ik heb op de grond. 'Nee!' Is het enige dat ik gil. Ik duw de jongens (harder dan bedoelt) aan de kant en storm de gang in. Ik kon dit niet. Dit mocht niet. Ik trek verwoed mijn jas aan en sla de deur achter me dicht. Mijn muts trek ik ver over mijn hoofd en stap in mijn auto. Ik huil de gehele rit maar blijf rijden. Niemand, zelfs Harry niet mocht me zien huilen. Ik parkeer wanneer ik het strand zie. Het geluid van de oceaan maakt me weer iets rustiger en de velle ruwe wind droogt mijn tranen.

    Liam James Payne

    Ik keek Mackenzie met betraande ogen aan en liet mijn hoofd weer hangen. Met mijn handen greep ik in mijn haar en steunde met mijn ellebogen op mijn knieën. Met moeite sprak ik de woorden uit, terwijl ik mijn ogen dicht sloeg. 'Louis heeft.. Louis heeft leukemie' piepte ik en ik opende mijn ogen. Ik wendde mijn blik af van de grond en keek Mackenzie aan. Toen Mackenzie glazen met water op de tafel neerzette bewoog ik nog niet. Geen dorst, en mijn trek was ook al weg. Dit kon niet. Dit was een droom. Ja, een rare en enge droom. Een droom waar ik zo wakker uit zou worden en vrolijk in bed zou liggen. Dit kon haast geen realiteit zijn. Onmogelijk.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Mijn moed zakte me in mijn schoenen, het kon gewoon niet waar zijn. Louis en leukemie? Nee! Ik slikte en probeerde de opkomende tranen weg te slikken. Wat was ik blij dat ik nog geen make-up had opgedaan en nog zorgeloos in mijn pyjama rondliep, maar daar moest wel verandering in komen. Het bekende geluid van Liam's telefoon weerklonk en ik pakte het van de salontafel af, wetend dat hij geen energie meer had. Een sms'je van Danielle. Ik fronste mijn wenkbrauwen en las het berichtje. Ik hou nog steeds van je, verlaat die bitch en kom terug! x Serieus, was dit allemaal een grap of zo? Allemaal onzin. Ik legde de telefoon weer terug, met de letter op mijn netvlies gebrand.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Van wie was het?' vroeg ik bewegingloos aan Mackenzie. Uiteindelijk stond ik toch maar op, wetend dat er ooit beweging zal moeten komen. Half slenterend, half schuifelend liep ik naar mijn telefoon en keek bij de berichten. Danielle. Toen ik het berichtje las, kon het me eerlijk gezegd niks schelen. 'Oh' mompelde ik alsof het niks was, en ik liet me op de bank vallen. Wat nu? Niall en Zayn waren nog altijd rustig en kalm aan het slapen. Die hadden niks door, hun leven was tot nu toe niks mis mee. Maar dalijk zou daar verandering in komen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik stond op en ging naar de keuken om voor mezelf een glaasje water te pakken. Mijn zwangerschap zat echter in de weg op dit moment, ik kon geen alcohol drinken. Ik pakte een blikje cola en dronk het binnen vijf minuutjes op om zo weer naar boven te gaan. In een snelle pas kleedde ik me om en deed een klein laagje make-up op. Nu liep ik tenminste niet meer rond in mijn pyjama. Ik liep weer naar beneden en zuchtte. Het leek wel alsof er een hele vloed van verdriet overstroomde naar dit huis. Ik moest iets verzinnen om ze wát blijer te maken, dat zou een hele klus worden.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Harry Styles.
    'Lou, wacht nou!' Maar Louis was al weg, god als hij maar niets stoms ging doen. Ik zette me iets beter op de bank waar Mackenzie me zojuist geplaatst had, wat ik nauwelijks gevoeld had, het leek wel alsof ik alleen maar als een dood iemand voor me uit kon staren. Louis moest terug komen en wel nu. Straks ging hij zichzelf nog te pletter rijden met de auto omdat hij niets zag door zijn eigen tranen, al hoe wel ik hem nog niet had zien huilen, misschien wilde hij wel gewoon niet huilen. Ik trok mijn benen op de bank, sloeg mijn armen erom heen en wiegde mezelf zachtjes heen en weer.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    Ik weet niet hoelang ik in het natte zand gezeten heb maar het word al wat donkerder als ik besluit dat de kou nu wel echt te veel word. Ik sta op en slenter met rode ogen terug naar mijn auto. Ik wacht daar nog even voor ik helemaal gekalmeerd ben en rij dan langzaam en met enige tegenzin terug naar huis. Ik parkeer de auto voor het huis en stap uit. Mijn blik laat ik op de grond en zo zacht mogelijk open ik de deur. Ik wil met niemand praten nu, ik wil hun mede leven niet.

    dubbel-

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 20:19 ]

    [Kan je met Douglas iets plaatsen? (: ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Hebben we al een plan voor ze?]

    [Nope, nog geen plan (: ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Harry Styles.
    Volgens mij heb ik uren lang op de bank gezeten, voor me uit starend, in het niets. Na een tijdje had ik geen zicht meer, mijn tranen waren gestopt met lopen en mijn ogen waren rood omrand. Ik keek op toen ik deur hoorde open gaan, het was nog vrij rustig. Ik kreunde, duwde mezelf recht, moest mezelf heel even vast houden aan de bank om niet om te vallen, om daarna richting de gang te lopen, waar Louis stond. Eindelijk. Tranen verschenen terug in mijn ogen en ik liep op mijn vriendje af, om mijn armen om hem heen te slaan. 'Het komt wel goed, Lou...' Murmelde ik zachtjes, waarna ik een liefdevol kusje op zijn kaak drukte.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    Ik hoor voetstappen maar kijk niet op. Zodra ik armen om me heen voel weet ik zeker dat het Hazza is. Dat en ik herken zijn geur. Hij omhelst me en drukt een kusje op mijn kaak. 'Het komt wel goed, Lou...' Mompeld hij. Dat is de druppen waardoor ik weer begin te huilen. 'En wat als het niet goed komt Harry?' Ik kijk hem met betraande ogen aan. 'Hoe vertel ik mijn ouder dit, de andere jongen en de fans?' Ik ga met mijn handen door mijn haar. Ik mocht niet in paniek raken nu.

    Harry Styles.
    Ik maak mezelf los van Louis, ga voor hem staan en pak zijn beide handen vast. 'Het komt goed, Louis. Je bent te jong om te sterven. God, waarom zeg ik dit uberhaupt? Je gaat gewoon niet dood!' Ook de eerste tranen lopen nu al bij mij over mijn wangen, alleen bij het aanzien van een huilende Louis. 'Hoe vertel ik mijn ouder dit, de andere jongen en de fans?' Hij gaat met zijn handen door zijn haar, waardoor ik ze er opnieuw weer uit pak en hem een zacht kneepje geef. 'Ssh, Lou, blijf rustig. Liam en Mackenzie weten het beide al, de rest zal net zo reageren als hun. Ik ga gewoon mee naar je ouders en de fans... Tja, ik heb geen idee.' Ik bijt op mijn lip en staar naar mijn handen, die -die van Louis vast hebben.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    'Ssh, Lou, blijf rustig. Liam en Mackenzie weten het beide al, de rest zal net zo reageren als hun. Ik ga gewoon mee naar je ouders en de fans... Tja, ik heb geen idee.' Ik sta letterlijk te trillen op mijn benen. Ik raak nu redelijk in paniek. 'G-ga je wel met me mee als ik die ch-chemo moet doen?' Hakkel ik en knijp ook in zijn handen. Waarom gedoeg ik me verdomme als een klein kind! Ik kijk hem bijna smekend aan.