• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten. Ze mogen maar twee uur per dag buiten zijn in verband met boodschappen, maar ook gewoon om wat te doen om elkaar beter te leren kennen.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Rossi
    Liam Payne - songwriter - Little
    Louis Tomlinson - songwriter - Jolene
    Niall Horan - songwriter - MissStoran
    Zayn Malik - songwriter - Zaynieboo
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Jolene

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Als het moet, minimaal twee regels.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 16:52 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall James Horan
    Ik kreun even en rek me uit, snel sta ik op en trek wat kleding aan. Ik had geen flauw idee hoelaat het was maar wat ik wel weet is dat ik stierf van de honger. Nadat ik alles had gedaan pakte ik mijn pet en zonnebril en loop grijnzend naar beneden. Met een bord vol met eten loop ik de tuin in en zie dat ze Zayn aan het leren zwemmen zijn. Ik begin hard te lachen, ze wouden Zayn leren zwemmen....nou ik wenste ze succes.

    [ehm zoiets


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne

    'Ik ben geen zwemleraar' grinnikte ik. Toen ik naar achter keek zag ik Niall. Niall wist nog niks van Louis, dat moest ie zelf maar zeggen. Het was eigenlijk best hopeloos om te doen. 'Ik vrees dat je een echte leraar moet' grijnsde ik naar Zayn.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    NIall James Horan.
    Lachend kijk ik naar het gedoe terwijl ik het eten naar binnen werk. "Ik kom helpen" schreeuw ik naar ze en storm het huis terug in. Ik gooi alles op het aanrecht en sprint naar boven waar ik een zwembroek pak. Als ik terug ben ren ik vanuit huis met een bommetje het zwembad in. Grijnzend zwem ik naar Liam en begin te klimmen richting zijn nek.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik proestte het letterlijk uit toen ik Niall op Liam's rug zag. ''Stelletje idioten..'' lachte ik hoofdschuddend. Sommige mensen waren dan ook véél erger dan die apen daar.. ''Niall.. Wat ga je nu doen, je zit al op Liam's rug..'' zei ik en glimlachte breed. Ik glimlachte vandaag wel veel meer dan normaal en ook lachte ik om onnodige dingen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Niet alwéér!' mompelde ik. Ik kreeg een idee en klom met Niall op mijn rug het zwembad uit. 'Daar gaan we dan' grinnikte ik. Ik ging op de rand staan en deed een achteruitsalto het water in. Hopelijk had ik Niall dit keer wel van me afgeschud. En ik had gelijk, om Niall was van mijn rug af. 'Mooi zo' lachte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall James Horan.
    Ik hoorde Mackenzie proesten van het lachen "Stelletje idioten " lachte ze en ik keek haar verontwaardigd aan "Niall.. Wat ga je nu doen, je zit al op Liam's rug.." vraagt ze me. "Op zijn nek!" roep ik grijnzend en hyper actief terug. "Niet alweer" mompelde Liam en ik grijns "Ja alweer" vervolgens klimt hij het zwembad uit en ik verstevig mijn greep om hem. Vanaf de rand deed hij een achteruit salto met mij op de rug! "waaaa" schreeuwde ik voor ik een hap water in mijn mond had. Snel zwom ik omhoog en begon te proesten.
    "Liam James Payne, dat was niet lief zeg sorry" met een pruillipje keek ik hem aan alsof hij iemand was die een zandkasteel om trapte.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik keek de twee lachend aan en zuchtte. ''Jullie zouden een perfect koppel zijn, weet je.'' grinnikte ik. Ik ging op de rand zitten en keek in de rondte. Er was echt niet veel te doen hier, dus ik verveelde me nogal snel. Ik stond op en maakte een duik in het water. ''Niam, toch?'' lachte ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall James Horan.
    "Jullie zouden een perfect koppel zijn ,weet je" grinnik Mackenzie en ik merk dat ik bloos. Zo snel als ik kon verdween ik onder water maar omdat ik was vergeten een hap adem te nemen kom ik al snel hoestend boven. Mackenzie dook in het water "Niam toch" Ikv erslikte me tijdens het hoeste en liep rood aan. Na een tijdje hoesten was het gelukkig over en ik zucht.

    [mackenzie is zwanger toch als ik het goed begreep


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Jup, van Liam^.^]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [ok ik ben nu vanaf het eerste topic aan het terug gaan lezen dus langzaam zal ik alles beter weten maarja]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne

    Ik merkte dat Niall bloosde en schoot in de lach. 'Gaat het, Niall?' grinnikte ik toen hij zich verslikte. 'Ja, hé? Wij zijn gewoon het perfecte stel' grijnsde ik en ik trok Niall in een knuffel. 'Mijn droomman' lachte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    ''Nawh..'' Ik zag dat Niall bloosde, zo schattig dat hij kon zijn. Ik zwom naar de twee toe en ging tussen hen staan. ''Humpf, weet je. Niall en Liam. Niam. Liam en Niall. Niam. Klinkt logisch denk ik.'' glimlachte ik. Ik wist niet wat ik in hemelsnaam probeerde of wilde, maar het was in ieder geval wel grappig om te zien. Tenminste voor mij dan..


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall James Horan.

    Ik werd nog roder toen hij zei dat ik zijn droomman was. Wat was er mis met mij? We gingen al zolang ik hem ken zo met elkaar om, nooit bloos ik om zoiets en nu 3 keer achter elkaar. Hij trok me in een knuffel en ik knuffel hem even terug. Ik hoorde dat Mackenzie over de bromanche Niam begon en grinnik even zacht. verveeld kijk ik rond "wacht heel even" verontschuldig ik me. Snel klim ik van de kant en ren naar de keuken. Snel pak ik een rol chocokoekies en sprint terug. Snel ga ik het water weer in en hangend aan de rant begin ik te eten "sorry hoor, ik hield het niet meer van de honger" mompel ik dramatisch emt mijn mond vol


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall James Horan.

    Ik werd nog roder toen hij zei dat ik zijn droomman was. Wat was er mis met mij? We gingen al zolang ik hem ken zo met elkaar om, nooit bloos ik om zoiets en nu 3 keer achter elkaar. Hij trok me in een knuffel en ik knuffel hem even terug. Ik hoorde dat Mackenzie over de bromanche Niam begon en grinnik even zacht. verveeld kijk ik rond "wacht heel even" verontschuldig ik me. Snel klim ik van de kant en ren naar de keuken. Snel pak ik een rol chocokoekies en sprint terug. Snel ga ik het water weer in en hangend aan de rant begin ik te eten "sorry hoor, ik hield het niet meer van de honger" mompel ik dramatisch emt mijn mond vol


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne

    'Had ik kunnen verwachten' zuchtte ik. Het zwembad was erg groot dus baantjes zwemmen kon ik makkelijk. 'Ik ga even zwemmen' mompelde ik en ik dook onderwater, om vervolgens door te zwemmen. Ook zwemmen was één van mijn favoriete hobby's. Alhoewel sprinten op nummer één stond. Na even kwam ik aan bij het einde van het zwembad, waarbij ik hem aantikte en omdraaide. Ik durfde te wedden dat ik pas na nog een paar baantjes de vermoeidheid zal merken.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."