• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten. Ze mogen maar twee uur per dag buiten zijn in verband met boodschappen, maar ook gewoon om wat te doen om elkaar beter te leren kennen.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Rossi
    Liam Payne - songwriter - Little
    Louis Tomlinson - songwriter - Jolene
    Niall Horan - songwriter - MissStoran
    Zayn Malik - songwriter - Zaynieboo
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Jolene

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Als het moet, minimaal twee regels.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 16:52 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Hij deed het eerst niet.. Dus ik ging uit mijn verveling foto's bewerken ;x ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Ik ging op tumblr... Larry dingen zoeken en schrijven, hehehe.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [En ik zat te vloeken over mijn laptop, om vervolgens even naar de wc te gaan en weer te vloeken. Wat ben ik toch creatief]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Doe ik ook altijd, maar ik had geen gezeur van mijn ouders ._. Ik heb tenminste wel een nieuwe pasfoto, die wel vaag is ;P ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Hij is echt leuk en mooi gemaakt. Uiteindelijk gaf ik het op en ging ik maar weer eens La Dispute van Yann Tiersen op de piano spelen. Hij lukt me eindelijk]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ik ging uiteindelijk zingen.. Moet volgende week maandag weer zingen D: En m'n pasfoto klopt in verhouding niet.. Dan ben ik groter én langer dan Niall, maar ik ben al klein.. ;P ]

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 14:20 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Niall is stiekem een beetje gekrompen]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Zo klein als een leprechaun..]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [We spammen dit nog vol. Ik zit op Louis' reactie te wachten]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Eventjes douchen]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Alle RPG's zijn dood -.-]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Louis Tomlinson

    Ik kijk bezorgt naar Harry en zie hoe Liam zijn lach verdwijnt na het lezen van de brief.. Fouten boel. Ik neem hem met trillende handen aan als Liam hem naar toe uit reikt. Ik sta te trillen op mijn benen en begin dan met lezen. Een lang moeilijk verhaal maar een deel blijft me maar al te goed bij. 'Geconstateerd met chronische leukemie. Looptijd ziekte: 3 jaar.' Ik weet niet meer hoe ik moet adem halen. Ik voel dat ik wit weg trek. 'Eerste chemokuur binnen een week.' Ik lees de brief over en over maar de tekst blijft hetzelfde. Ik probeer heel hard niet te huilen. Wat als ik dood ging? Wie ging er dan voor Hazza zorgen?

    [Sorry guys ik was aan het optreden in de hema musical haha]

    Liam James Payne

    Toen Louis de brief aanpakte, kon ik het niet inhouden en barstte ook in tranen uit. Normaal was ik hier aangezien de laatste die dat zou doen maar dit? Louis was als een broer voor ons. Hij was een broer van ons. We waren samen één familie, en dan krijg je verdomme te horen dat iemand leukemie heeft! Er was zo'n vijfenvijftig procent kans dat ie zou blijven leven als ie chemo deed. En wat nou als ie één van de vijfenveertig procent was? Wat dan? Daar zaten we dan. Louis met moeite de brief, ik en Harry aan het huilen. Mackenzie was ook beneden gekomen, ik had niet eens door dat ze er was. Ik deed geen moeite om te stoppen, of de tranen weg te vegen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Styles.
    Mijn tranen werden steeds erger, helemaal toen Louis het ook nog eens ging voorlezen. Als hij dood ging kon ik zijn prachtige stem nooit meer horen. Ik veegde met mijn handen over mijn gezicht heen, zo mocht ik niet denken. Natuurlijk ging Louis het halen. Het laatste had ik alleen niet meer gekregen. 'E-een week?' Mompelde ik schor. 'D-dat is kei snel...' Ik had vaak genoeg gehoord dat een chemo kuur bij mensen niet aansloeg, straks was Louis daar een van. Ik kon niet stoppen met denken hoe alles fout zou kunnen gaan, ik zag er het positieve niet meer van in.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mackenzie Lou Arretez

    Was dit een grap? Ik slikte even en pakte drie glazen gevuld met water om die aan de jongens te brengen. Het was letterlijk hartverscheurend om ze zo te zien. Ik legde de glazen neer op de salontafel en trok de jongens allemaal één voor één omhoog. En een poging om ze goed te laten zitten op de bank, wat steeds mislukte voor me. ''Oké. Ik snap het niet meer. Is er iets met Louis?'' vroeg ik zacht en ging in een kleermakerszit bij de bank zitten. Ik kon het niet meer aanzien dat deze jongens huilden, ze waren net een familie voor me geworden de laatste weken.


    I don't want you to die, I want you to suffer.