• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Justin Drew Bieber || Schreeuwt dingen - Brookie

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    Kamerindeling:

    1. Zayn Malik en Niall Horan
    2. Cristiano Ronaldo en Nathan Sykes
    3. Doutzen Kroes en Cher Lloyd
    4. JJ Hamblett en Beau Brooks
    5. Mackenzie Foy
    6. Justin Bieber

    [ bericht aangepast op 26 jan 2013 - 23:37 ]


    El Diablo.

    Justin Drew Bieber

    'CONCEEEERTT!' hoorde ik Jazmyn gillen. Hoeveel energie had dat kind wel niet? Zeker een adrenalinekick. 'Justin moet met Niall wonen!' hoorde ik. Ik sloeg mijn hand op mijn voorhoofd en schudde mijn hoofd. Opzich als Niall dat wilde zou ik wel met hem een huis kunnen kopen, maar ik was vaker in mijn huis in Amerika, dan in mijn huis in Canada of ergens anders. Ach ja, het maakte me niet zoveel uit. Zo had je als op één na rijkste tiener van de wereld ook veel pluspunten.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan.
    Lachend kijk ik naar Justin.
    "Hmm ik denk niet dat ze het leuk vind" grijns ik even.
    Ik voelde me een stuk beter, een fan blij maken was een van de leukste dingen.
    "echt wel" schreeuwt ze hard en ik grinnik.
    Ik draai de gitaar op mijn rug.
    "Morgen komt eindelijk mijn gitaar" mompel ik.

    Mackenzie Foy
    Ik kreun zacht als ik wakker wordt.
    Ik had een barstende koppijn en was in een onbekende kamer.
    Langzaam kwam alles weer terug, dit was de kamer van Zayn en Niall.
    Wankelend stond ik op en liep ik richting de badkamer waar ik wat paracetamols inneem met water.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [nevaja is inde keuken, zit voor hw achter comp maar dis stiekem,,.... dus ik kan nogal onregelmatig reageren of niet]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    [oke dan laat ik mackzz daar wel heen komen zo]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Hm, je kan goed gitaar spelen' complimenteerde ik Niall. 'Sorry, Jazmyn moet gaan. Het is al laat' klonk Jeremy. 'Bel je, je moeder morgen?' vroeg hij. 'Zal ik doen. Doei!' zei ik met een glimlach. Jeremy zei ons gedag en ik hing op.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall James Horan.
    Ik bloos even en zeg Jazmyn gedag.
    "hoelaat is het eigenliujk?" mompel ik in mezelf.
    "wAch ik heb een map met deuntjes misschien kunnen we daarvan iets gebruiken voor het nummer?" stel ik voor

    Mackenzie Foy.
    Met nog steeds hoofdpijn loop ik naar de keuken waar ik nog een glas water leeg drink.
    Ik merk Nevaja niet op en kijk even in de spiegel.
    Bij de zijjkant van mijn voorhoofd was een lange 'snee'achtig iets vol met op gedroogd bloed.
    Ik herinner me vaag dat Niall het een beetje had schoon gemaakt maar het had vast nog gebloed.
    Voorzichtig glij ik er met mijn vingers over heen wat pijn doet.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Tuurlijk. Het schrijven van één liedje duurt bij mij meestal twee, drie dagen. Laat maar horen!' lachte ik. Ik neuriede wat en mompelde iets over Canada. 'Mag ik wat vragen?' vroeg ik eigenwijs. 'Waarom zit je hier eigenlijk? Je had nu net zo goed gewoon op een optreden kunnen staan. Je was helemaal niet dik of wat dan ook. Hoe krijg je het in je hoofd?' Ik keek Niall bezorgd aan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan.
    Ik dacht even na over het deuntje en keek op naar Justin.
    Mag ik wat vragen? Waarom zit je hier eigenlijk? Je had nu net zo goed gewoon op een optreden kunnen staan. Je was helemaal niet dik of wat dan ook. Hoe krijg je het in je hoofd?' Bezorgd kijkt hij me aan.
    Ik lach spottend "hier kijk dan" ik trek mijn shirt omhoog en pak een vetrol vast.
    "Waarom ben jij heir, het zijn toch alleen maar dingen die je denkt wat je schreeuwt. Je had ook gewoon op het podium kunnen staan" mompel ik
    Met een zucht begon ik een van de deuntjes te spelen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Beledigd keek ik Niall aan. 'Wát?' vroeg ik ongelovig. 'Waarom denk je dat ik hier zit? Ja, jij kan het leuk nemen maar voor mij is dit doodserieus' vertelde ik hem met een frons. 'Sorry hoor, maar je weet niet half hoeveel ruzies ik heb opgelopen met mijn familie omdat ik ook maar één woord schreeuwde. Het mag dan wel heel stom klinken maar het is waar' mompelde ik. Ik trok mijn shirt uit zodat nu mijn ontblote bovenlichaam en de rest van mijn tattoo's zichtbaar waren. 'Kijk is naar mij. Zelfs ik heb meer vet hier' Ik legde mijn hand op mijn buik. 'Dan jij hebt in je hele lichaam' zei ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan.
    Bozig keek ik hem aan, ik kon er echt slecht tegen als ze over me begonnen te hebben.
    Waarom zegt iedereen dat ik niet dik ben, de fans zeiden het toch ook, de manager zei dat ik meer moest sporten voor een six-pack maar hij bedoelde om af te vallen.
    "Waarom liegt verdomme iedereen, ik ben dik, ik eet wat ik te pakken kan, ik probeer alleen wat af te vallen ja.Mijn ouders hebben me hier toe gedwongen niet ik" zeg ik hard.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Dacht ik al' gromde ik naar Niall en woedend keek ik hem aan, terwijl ik mijn shirt in mijn hand bijna kapot kneep. 'Net zoals Selena. Maar dan de mannelijke versie. Zeuren om aandacht te krijgen. Ik heb een hekel aan zulke mensen. Het liefst zou ik ze willen..' Ik hield op om ik kreeg ineens weer door dat Niall luisterde. 'Je kan inderdaad eten, zoveel als je wilt. En je wordt er niet dikker op' siste ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan.
    Ik kijk hem woedend aan.
    'dus je denkt dat ik alleen maar aandacht vraag. Je weet verdomme niet hoeveel haat ik kreeg. Jij had niet vier jongens met een strakke buik om je heen. Jij weet hellemaal niets'schreeuw ik hard naar hem.
    'dat zpu ik willen. Dat jij je haters kunt negeren is fijn maar ik kan het niet. Weetje hoe dat is om te horen dat ze willen dat je stopt met zingen denk je dat het me geen pijn deed. Leven is niet fijn zoals jij denkt leven is een arrogante bitch em dat jij in jou leven amper wat mee maakt ligt niet aan mij.'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Van woede knarste ik op mijn tanden. Ik balde mijn handen tot vuisten en zette een paar stappen richting Niall. 'Vanaf mijn veertiende werd ik uitgescholden voor een acht jarige jongen, voor een baby, voor wat je maar kan bedenken. Ik ben letterlijk meer dan honderd keer aangeklaagd voor onzin, meisjes snijden zich voor mij en er is zelfs een rechtzaak gekomen vanwege dat een of andere debiele fan had gezegd dat ik de vader van haar kind was. Ik heb duizenden keren proberen te overwegen om te stoppen met zingen. Maar weet je wie me in stand hielden? Mijn familie. En dan niet alleen mijn broertje, zusje, moeder en vader. Néé, met mijn familie bedoel ik mijn beliebers, Elke dag krijg ik haatberichten, maar nog meer positieve berichten. En doordat ik juist alle haatberichten negeer krijg ik meer positieven berichten. Ik moet er al zo'n vijf jaar mee leven. En kijk me nu eens. Ik zit hier niet vanwege een stelletje jaloerse haters. Maar jij wel. En dat is diep triest, Horan. Het is triest dat je, je zo aanstelt. Voor mijn part mag je doodvallen' kefte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan.
    Bij zijn laatste zin flipte ik hem.
    "Fijn zeg om te horen dat ik dood kan vallen. Na mazzel misschien doe ik het ook wel. KLootzak die je bent.
    "Ze hebben dreigbrieven naar mij gestuurd dat als ik niet zou stoppen ze mij zouden komen halen en martelen. Waarom denk je anders dat ik nu pas zeg dat ik homo ben. Jij bent gewoon lomp Bieber, en doe maar niet alsof jij de enigste bent die gepest wordt.
    Zelfs bij Xfactor maakte ze grappen over mij, om mijn accent, ik was de rare jongen die verwijfd was omdat ik mijn haren verf." schreeuw ik woedend en voor ik het wist sla ik hem in zijn gezicht,


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Ik bleef stokstil staan. Een dreigende glans was in mijn ogen te zien, en mijn mond was tot een rechte streep getrokken. 'Je hebt Jazzie gesproken. Dat was heel lief van je. Je was aardig. Ook heel attent. Maar nu ben je toch echt te ver gegaan' siste ik, terwijl ik mijn beanie van mijn hoofd aftrok. Gelijk sprong ik op Niall af en ramde met mijn vuist op zijn kaak, om hem vervolgens een trap te verkopen. Hm, Jaden had me toch nog wel wat geleerd van Karate Kid.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."