• Maar het is wel een beetje erg ziek (cat)




    Serieus, wie laat z'n zevenjarige dochter nou zo dansen o.o


    i put the fun in funeral

    Ik vind het dansen nog niet eens zo heel erg, maar de kleding, die maakt het pas erg. Ik zou mijn 7 jarige in ieder geval níet in zo'n pakje hijsen bij zo'n dans.


    Your make-up is terrible

    what the fuck dragen ze O.o en wauw, beter dan mij kunnen ze zéker dansen!

    Michonne schreef:
    Ik vind het dansen nog niet eens zo heel erg, maar de kleding, die maakt het pas erg. Ik zou mijn 7 jarige in ieder geval níet in zo'n pakje hijsen bij zo'n dans.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Wow, jij bent serioulsy níet bekend met het competitief dansen in Amerika. Tsja, euh, dit is normaal.
    Like, really. Dit is een video van zo'n andere dans.
    Deze en deze zijn betere dansen. En mooiere.
    Maar die meisjes houden gewoon ontzettend van dansen, zij worden niet -weetjewel- verplicht op het podium gezet enzo, zij vinden dit gewoon leuk.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2013 - 20:44 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Wow, jij bent serioulsy níet bekend met het competitief dansen in Amerika. Tsja, euh, dit is normaal.
    Like, really. Dit is een video van zo'n andere dans.
    Deze en deze zijn betere dansen. En mooiere.
    Maar die meisjes houden gewoon ontzettend van dansen, zij worden niet -weetjewel- verplicht op het podium gezet enzo, zij vinden dit gewoon leuk.

    Dus? Dat praat het nog niet goed... Afschuwelijk gewoon :/ Wat doen ze die kinderen aan...


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dansen kunnen ze inderdaad, maar die kleding:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Michonne schreef:
    Ik vind het dansen nog niet eens zo heel erg, maar de kleding, die maakt het pas erg. Ik zou mijn 7 jarige in ieder geval níet in zo'n pakje hijsen bij zo'n dans.


    Ik zou mijn zeventienjarige dochter nog niet zo laten dansen x'D.


    i put the fun in funeral

    Scabbia schreef:
    Dansen kunnen ze inderdaad, maar die kleding:


    Agreed.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Die meisjes hebben niet eens iets om te laten zien, dus ik zie het punt van die pakjes ook niet, eerlijk gezegd. Maar ik vind ze verder wel heel goed dansen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Patholoog schreef:
    Wow, jij bent serioulsy níet bekend met het competitief dansen in Amerika. Tsja, euh, dit is normaal.
    Like, really. Dit is een video van zo'n andere dans.
    Deze en deze zijn betere dansen. En mooiere.
    Maar die meisjes houden gewoon ontzettend van dansen, zij worden niet -weetjewel- verplicht op het podium gezet enzo, zij vinden dit gewoon leuk.


    Dat het in Amerika normaal is zegt niks. Ik bedoel, Amerika, het land van de beauty pageants en andere shit (cat). Zie jij dit al in Nederland gebeuren? De ouders zouden voor gek worden verklaard.


    i put the fun in funeral

    Die kleding...
    Maar ze kunnen inderdaad goed dansen.

    Frankly, doet het me denken aan Toddler's and Tiara's


    Tijd voor koffie.

    Backfire schreef:
    (...)

    Dat het in Amerika normaal is zegt niks. Ik bedoel, Amerika, het land van de beauty pageants en andere shit (cat). Zie jij dit al in Nederland gebeuren? De ouders zouden voor gek worden verklaard.


    Hmm, nee, niet dat ik weet. Maar dan speelt dit wel meer bij 'oudere' kinderen. Vanaf twaalf ofzo.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Het dansen vind ik wel pretty awesome, maar die pakjes trekken gewoon pedo's aan!


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Scabbia schreef:
    Dansen kunnen ze inderdaad, maar die kleding:


    De kleding bij die kinderen doet me serieus denken aan Toddlers & Tiaras. Ook al zulke kindermishandeling qua kleding D:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Kwijt schreef:
    Die kleding...
    Maar ze kunnen inderdaad goed dansen.

    Frankly, doet het me denken aan Toddler's and Tiara's


    Haha, ja he?


    i put the fun in funeral