• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Justin Drew Bieber || Schreeuwt dingen - Brookie

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    Kamerindeling:

    1. Zayn Malik en Niall Horan
    2. Cristiano Ronaldo en Nathan Sykes
    3. Doutzen Kroes en Cher Lloyd
    4. JJ Hamblett en Beau Brooks
    5. Mackenzie Foy
    6. Justin Bieber

    [ bericht aangepast op 26 jan 2013 - 23:37 ]


    El Diablo.

    [eten]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Het rapstukje zong ik altijd eigenlijk half, en rapte half vanwege het feit dat ik als een aangereden zeekoe die een fluitketel had ingeslikt klonk als ik ging rappen. Dus zo kon het ook, niet waar? 'I don't know if this makes sense, but you're my hallelujah. Give me a time and place, and I'll rendezvous, and I'll fly you to it, I'll beat ya there. Girl you know I got you. Us, trust... A couple of things I can't spell without you. Now we are on top of the world, 'cause that's just how we do. Used to tell me sky's the limit, now the sky's is our point of view. Man now we stepping out like wow, oh God. Camera's pointed shoot, Ask me what's my best side, I stand back and point at you. You, you the one that I argue with, I feel like I need a new girl to be bothered. But the grass ain't always greener on the other side,It's green where you water it. So I know we got issues baby true, true, true. But I'd rather work on this with you. Than to go ahead and start with someone new. As long as you love me' Nee, het was niet moeilijk. Een kwestie van oefenen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Hoe goed kan ik kopiëren, plakken en bewerken?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [serieus Zee koe die een fluitketel inslikt??=)

    Niall Horan
    Niall James Horan
    Zonder dat ik het doorhad ging ik steeds harder mee zingen en zette ik het muziek steeds harder.
    Toen ik wist dat Baby kwam pakte ik mijn gitaar, hing hem om en begon een stukje te dansen, spelen en zingen tegelijk ter tijd.

    Mackenzie Cristine Foy

    IK zucht even, en daar zit je dan ineens in je eentje.
    Ik hoorde uit twee kamers harde muziek klanken komen.
    De een was denk Justin en de ander Niall.
    Ik besloot Niall met rust te laten want met hem ging het niet zo lekker dus liep ik vrolijk mee zingend naar binnen bij Justin


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik ben creatief]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Justin Drew Bieber

    'As long as you love me' Zong ik als laatst, met een korte uithaal. Net toen ik aan Fall wilde beginnen, zag ik Mackenzie. 'Hoi! Kom erbij zitten, als je wilt' zei ik, toen ik naast me klopte. 'Ik ben een akoestisch concert voor mezelf aan het geven' grinnikte ik. Ik sloeg de akkoorden van Fall aan en glimlachte. Well let me tell you a story. About a girl and a boy. He fell in love with his best friend. When she's around, he feels nothing but joy' zong ik, terwijl ik me naar Mackenzie toedraaide.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [haha you make me smile]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mackenzie Foy
    Ik grinnik even door zijn logica.
    "Niall blijkbaar ook een concertje" lachend kijk ik hem aan en luister naar hem.
    hij was goed, ik zucht zacht als ik Niall er bijna erboven hoor gaan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Ik stopte en hoorde Niall zingen, met mijn stem van de cd. Ik maakte een gebaar van dat we gingen kijken. Met een grijns zette ik mijn gitaar terug en trok mijn beanie ietwat beter op. Snel, maar zacht en voorzichtig liep ik naar de kamer van Niall. Hij stond op een kier, dus ik keek even binnen. Zonder dat hij het door had liep ik naar binnen en ging op zijn bed zitten, terwijl ik naar hem luisterde en keek. Toen het afgelopen was, begon ik ineens te klappen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan
    Ik ging even helemaal los in mezelf, alles was ik vergeten.
    Toen het nummer af was hoorde ik ineens iemand klappen.
    Wacht zat er nou iemand te kijken?
    Ik kijk op en zie Justin op mijn bed zitten.
    Ik wordt knal rood en kijk naar de vloer.
    Snel sprint ik naar de radio en zet de cd op pauze.
    "Hoelang ben je hier al?" vraag ik beschamend.

    Mackenzie FOy
    Lachend volg ik hem zacht en zag Niall los gaan.
    Toen Justin klapte keek Niall op en werd knal rood waardoor ik grinnikte.
    Senl verstop ik me om het hoekje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Lang genoeg om te weten dat je echt goed kan zingen' zei ik, toen ik ophield met klappen. 'En dat je een belieber bent, of niet soms?' lachte ik, toen ik naar de posters keek. 'Ik ben blij dat je van mijn muziek houdt. Hopelijk kunnen we in de toekomst eens samen een liedje schrijven en een videoclip uitbrengen' meende ik met een glimlach.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan
    Met grootte ogen keek ik hem aan.
    "meen je dat?" vraag ik ongelovig.
    Dat zou echt gaaf zijn, dan moet hij elke keer mee op tour want dan meoten we dat nummer zingn en dan zou hij heel veel bij ons zijn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Tuurlijk! Waarom niet? Scooter kan wel wat regelen' knikte ik. 'En we kunnen hier gewoon schrijven' stelde ik voor. Ik had met Chris Brown samen gewerkt, Nicki Minaj, Drake, Sean Kingston en zelfs met Mariah Carey. En met Niall's stem zou het een perfect liedje worden. 'En misschien kunnen we samen op tour? Hm, ik wil wel jullie voorprogramma zijn, als jullie het goed vinden' glimlachte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan
    Met een grootte glimlach kijk ik hem aan.
    "wow dat zou echt gaaf zijn. Alleen moet ik het wel met de jongens bespreken enzo.
    Ik weet niet hoe hun erover denken aangezien ik gehoord heb dat ze er mee gestopt zijn na, na alles" zeg ik zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Ongelovig keek ik Niall aan. 'Wat? Maar dan verspillen ze hun talent. Jullie zouden gewoon weer One Direction moeten worden. Wacht, ik heb van Scooter gehoord dat we iets van in het weekend ofzo gewoon naar buiten mogen met een begeleider? Bel ze!' drong ik hem aan. 'Hm. Om te oefenen, zin om een liedje te zingen?' grinnikte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."