• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Justin Drew Bieber || Schreeuwt dingen - Brookie

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    Kamerindeling:

    1. Zayn Malik en Niall Horan
    2. Cristiano Ronaldo en Nathan Sykes
    3. Doutzen Kroes en Cher Lloyd
    4. JJ Hamblett en Beau Brooks
    5. Mackenzie Foy
    6. Justin Bieber

    [ bericht aangepast op 26 jan 2013 - 23:37 ]


    El Diablo.

    Niakl
    Ik zucht even.
    "cris is agressieg en dat met Cher erbij wil je niey mee makrn' zeg ik zacht. Ik bedank liam en beloof dat k nog bel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Wacht. Cris agressief? Dat kan niet. Hij is juist zo leuk!' stribbelde ik tegen. Cristiano was best aardig en ik kon goed met hem omgaan. Tot nu toe heb ik helemaal geen agressie bij hem gezien.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2013 - 23:24 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Hkran.
    Ik kijk hem even aan.
    hij heeft mij twee keer in elkaar geslagen vandaag. Ik trok zonder na te denken mijn shirt omhiog en liet dr blauwe plekken zien.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Mijn ogen werden groot. 'Zit hij dus daarom hier? Wat erg' mompelde ik. Ineens keek ik Niall aan. 'Niall? Ik weet al waarom jij hier zit. En ik vind het heel erg voor je, dat meen ik' knikte ik. Niall was te mager, en hij was niet helemaal vrolijk. Ik had zo'n vermoeden van anorexia maar het kon ook minder erg zijn. 'Je zult vast denken wat ik hier doe, veel mensen denken dat ik het perfecte tieneridool leventje leid met geen zorgen. Maar het is raar om uit te leggen. Soms schreeuw ik hard wat ik op dat moment denk. Veel mensen dachten dat het voor de lol is, maar dat is het dus niet' legde ik hem uit, terwijl ik naar de grond keek.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan.
    Ik knik even 'jep en aangezien Zayn en ik watbhebben kan ik hem beter ontwijken''mompel ik.
    Snel trek ik mijn shirt omlaag alsnhij over mij begint.
    Medelevend kijk ik hem aan.
    " Cher hoort stemmen die haar willen vermoorden ofzo... En Zayn heeft faalangst. Macienzie een angst voor iets scherps ofzo.'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Ach ja. Ieder heeft zo zijn eigen minpunten' zuchtte ik. 'Maar we zijn hier om weer normaal te worden. En als we hier lang zitten, kan het net zo goed leuk worden, niet?' glimlachte ik ietwat klein. 'Ik ga skypen met m'n zusje. Wil jij ook? Jazzie is een grote fan van One Direction' vroeg ik hem. Ik had mijn iPhone al tevoorschijn gehaald en het nummer van mijn vader kon ik zo bellen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall James Horan.
    Ik knik "waarom ook niet"
    Ik dacht na, officiel hoorde ik niet meer bij One Direction snids ik eruit gestapt was.
    Maar One Direction bestond niet meer, alleen in fans de harten.
    "Ik ga zo kijken of Greg er is"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Ik knikte en belde Jeremy. Nog snel zette ik de telefoon op speaker. 'Justin? Justin!' zei Jeremy en ik lachte. 'Hé, pap! Alles gaat goed hier. Hoe gaat het met Jazmyn en Jaxon?' vroeg ik hem. 'Ze vragen de hele tijd waar je bent. Oh, als ik je nu niet aan Jazmyn geef dan gaat ze gillen' mompelde hij, en hij gaf de telefoon aan Jazmyn. Ik grinnikte en begon te praten. 'Jazzie! Drie keer raden met wie ik hier zit' zei ik tegen haar. 'Justin! Uuuhmm. Wie?' vroeg ze. 'Met Niall van One Direction' zei ik en gelijk riep ze allemaal dingen door elkaar heen. 'Niall?' vroeg ze blij. Ik grijnsde naar Niall.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan
    Hij zet de telefoon op speaker en ik grinnik zacht als ik zijn vader hoor en daarna Jazmyn.
    Als Justin zegt dat hij met mij zit begint ze te schreeuwen en te gillen waardoor ik grinnik.
    "Hoi Jazmyn" lach ik om het meisje.
    "Guess what er komt misschien een come back" glimalche ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Voor een meisje van vier wist Jazmyn maar al te goed wat dat betekende. 'One Direction!' gilde ze blij. Alweer moest ik lachen om Jazmyn. Op de achtergrond hoorde ik What Makes You Beautiful en Jazymn zong zacht mee. 'Wil Niall voor mij zingen?' vroeg ze. En dat was te verwachten. Ik mimede een "sorry" naar Niall omdat Jazmyn zo opdringerig was.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan.
    Ik glimlach door haar fan girl gedrag.
    "wil Niall voor mij zingen?" vraagt ze en ik glimlach weer.
    Ik zie Justin een sorry mimede en ik gebaarde terug dat het niet uitmaakte.
    Ik vond Jazmyn echt een schatje, ja ik vond kidneren gewoon leuk.
    "Voor jou altijd welke?"
    Ik glimlach "wacht even" snel sprint ik heen en weer en haal mijn gitaar erbij.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 13:11 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Uhh.. Ehm' twijfelde Jazmyn. De muziek werd uitgezet en Jazmyn was eruit gekomen. 'One Thing!' riep ze door de telefoon. Ik kon het zien aankomen, het was haar lievelingsliedje. 'Jaxon en Jeremy luisteren nu ook mee' hoorde ik Jeremy zeggen. Mijn grijns werd breder en ik hield de telefoon dit keer dichter bij Niall zodat Jazmyn, Jaxon en Jeremy beter mee konden luisteren.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan.
    Ik glimlach even en zet mijn vingers goed op de snaren.
    Daarna sluit ik even mijn ogen en start ik met zingen en spelen
    Mijn hoofd gaat op en neer. Ja ik kon met dichte ogen gitaar spelen en ik was daar trots op.
    Ik hoefde niet te kijken maar wist het gewoon waar de snaren zaten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Ik was stil en ik hoorde de zachte ademhaling van Jazmyn aan de lijn. Die had zeker weer Jeremy's telefoon het dichtst bij haar gehouden, zodat zij het meest kon horen. Wat miste ik haar nu al. Het was mooi hoe Niall speelde en zong. Niall had een originele en aparte stem, wat het nou zo bijzonder mooi maakte. Hoe kon zo'n jongen nou deprissief worden? Dat was toch haast onmogelijk? Met een glimlach hield ik me stil, zodat ik Niall beter kon horen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan.
    Met een glimlach eindig ik het nummer.
    "Weet je wat Jazmyn, als alle plannen goed gaan lopen en we komen terug komen de jongens en ik een thuis concert voor jou geven"
    glimlach ik. Het was echt een schat.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan