• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Justin Drew Bieber || Schreeuwt dingen - Brookie

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    Kamerindeling:

    1. Zayn Malik en Niall Horan
    2. Cristiano Ronaldo en Nathan Sykes
    3. Doutzen Kroes en Cher Lloyd
    4. JJ Hamblett en Beau Brooks
    5. Mackenzie Foy
    6. Justin Bieber

    [ bericht aangepast op 26 jan 2013 - 23:37 ]


    El Diablo.

    Justin Drew Bieber

    Ik knikte en ging in de goal staan. Cher huppelde als een idioot naar Niall en trapte op zijn teen met haar voet. Wacht. Mocht dat eigenlijk wel? Ze gaf een tikje tegen de bal en ik schudde mijn hoofd. Dat kind spoorde niet helemaal. De bal kwam zacht naar mij toegerold, waarbij ik een harde trap er tegen aan gaf. De bal schoot weer naar Niall.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan.
    Verontwaaedigs keek ik Cher aan die op mijn teen stond.
    Justin trapt de bal naar mij en ik ren naar het goal waar ik uithaal


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cristiano Ronaldo

    Ik schop hem nog net weg van het goel en ik grijns even. Ik doe nog een trucje en schop de bal weg van Niall.
    Ik geef er nog een laatste schop tegen en kijk toe hoe de bal richting het goal vliegt....


    El Diablo.

    Nial Horan.
    Ik grinnik even.
    'heey" lachend kijk ik naar Justin en hoop maar dat hij hem tegen houdy


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Ik keek goed naar de bal en stopte hem net voordat ie in de goal kwam. Lachend legde ik hem weer op de grond. 'Kan het niet beter, Ronaldo?' grinnikte ik. Ik zette één stap achteruit en trapte er nogmaals hard tegenaan. Cher gilde en sprong weg om de bal te ontwijken. 'Het is wel de bedoeling dat je er tegen aan schopt!' riep ik naar haar. 'Maar dan gaat mijn voet pijn doen!' jammerde ze.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Cristiano Ronaldo

    'Kan wel, maar straks gaan jullie huilen' grijns ik. Al snel heb ik de bal weer, en ik tik hem net van Niall weg.
    'Maar als je wil dat ik beter speel' grijns ik en geef er een harde schop tegen. Met een grijns kijk ik hoe de bal in het goal komt.
    'Moet je het maar zeggen' grinnik ik en loop terug naar mijn eigen goal...


    El Diablo.

    Justin Drew Bieber

    Beteuterd keek ik naar de bal. 'Met voetbal kan je me verslaan, maar met ijshockey niet' grinnikte ik. Ik pakte de bal weer en schopte hem naar Niall, in de hoop dat hij zou scoren. 'Jeey! Wij gaan winnen!' riep Cher als een debiel en ze deed een klein dansje.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Cristiano Ronaldo

    'Met voetbal kan je me verslaan, maar met ijshockey niet' grinnikt hij. Ik grijns even, 'dat zien we dan wel' lach ik.
    Al snel was de bal bij Niall en ik wacht af. Cher zou hem wel pakken, hoop ik...
    Ik zucht even en kijk naar de rest.....


    El Diablo.

    Justin Drew Bieber

    'Dat zien we dan wel?' herhaalde ik. Lachend schudde ik mijn hoofd. 'Nee, nee. Dat zie jíj dan wel' verbeterde ik hem met een grijns. 'Een Canadees is veel beter in ijshockey dan wie dan ook. Onthoudt dat maar' grinnikte ik. Ik zag hoe Cher ineens ging zitten en een onbekend liedje begon te zingen. 'Ehm, doet ze dat altijd?' vroeg ik verbaasd.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Cristiano Ronaldo

    'Nee, nee. Dat zie jíj dan wel' zei hij en ik grinnik even. 'Een Canadees is veel beter in ijshockey dan wie dan ook. Onthoudt dat maar' grinnikt hij.
    'Ik zie het wel' lach ik. Ik kijk even naar Cher en ik zucht diep. 'Ehm, doet ze dat altijd?' vraagt Justin verbaasd. 'Helaas wel' mompel ik en schud mijn hoofd even.
    Raar kind... Even serieus...


    El Diablo.

    Justin Drew Bieber

    Ik keek naar de lucht en zuchtte. Het werd al laat, en het was al donker. De lantaarnpalen sprongen aan en ik grijnsde. 'Hm, geen zin meer. Jullie hebben gewonnen' lachte ik. Ik keek rond en mijn blik belandde weer op Cristiano. Toen ik weer weg keek, kwam het weer eens, hoor. 'SWAG!' schreeuwde ik. Ik had niet door dat ik schreeuwde, dus ik keek gewoon rond.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Cristiano Ronaldo

    'Hm, geen zin meer. Jullie hebben gewonnen' lacht Justin. Ik grinnik even, 'was te verwachten' grijns ik. 'SWAG!' schreeuw Justin opeens en ik kijk op.
    'Inderdaad swag' lach ik en zet mijn haar weer goed. Ik kijk even naar de lucht en opeens begint het te onweren.
    'Ik denk dat we beter naar binnen kunnen gaan' zeg ik als ik een harde knal hoor..


    El Diablo.

    Justin Drew Bieber

    'Kom' was ik het met hem eens. Cher rende naar binnen en gilde dat "ze" haar kwamen halen. 'Volgensmij weet ik wel waarom zij hier zit' grinnikte ik. Ineens begon het te regenen en gilde ik ook. 'Mijn haar! Mijn haar!' riep ik en ik rende haar binnen. Ik wachtte op Cristiano, terwijl ik een poging deed om mijn haar goed te doen. Ik mocht Cristiano wel. En nog steeds vroeg ik me af bij wie ik in de kamer zat.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Cristiano Ronaldo

    'Volgensmij weet ik wel waarom zij hier zit' grinnikt hij. Ik lach even en knik, 'gewoon een gestoord kind, serieus.' lach ik.
    Ineens begon het ook te regenen. 'Mijn haar! Mijn haar!' riep hij en liep naar binnen. Ik grinnik even, tot ik voelde dat er al een paar plukjes uit mijn kapsel sprongen.
    'Fuck' mompel ik en loop snel naar mijn kamer. Binnen een paar minuten zit het weer perfect en grijnzend loop ik terug..


    El Diablo.

    [Lol, waar slaapt Justin eigenlijk?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."