• Well ik kreeg dus een mail van het MSN team, dat MSN samen gaat met Skype.
    Dat betekend dat MSN er uit gaat, er geen updates meer komen.

    Zelf weet ik niet of je de huidige MSN nog altijd kunt gebruiken, of dat dat ook buiten werking word gesteld.

    Ik vind zelf Skype echt hé-lé-maal niets, omdat ik er gewoon weg niet mee overweg kan.
    Dus ik vind jammer dat ze deze keuze maken.

    Wat vinden jullie er van?


    Yongguk & Daehyun <33

    Ik kreeg hem ook inderdaad, maar volgens mij was dat al wel langer bekend dat dit ging komen. Ik gebruik geen MSN meer, dus het maakt me niet uit.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Het was al vorig jaar bekend
    Via Skype kan je met al je msn contact personen chatten en ook skypen
    Je emails kan je via outlook of iets anders bekijken


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Hotmail werkt nog prima, maar ik heb ook al een tijdje mijn man aan skype gekoppeld, en das best wel handig


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Skype is vele malen beter. *O*


    You are beautiful, you are love.

    Je kan het hier ook lezen.
    Skype is echt vreselijk, maar ik heb mijn contacten alvast gesynchroniseerd. Ik gebruik het verder nog niet en hoop ook niet dat ik dat moet gaan doen. MSN is gewoon beter. Al loopt het wel vaker vast, etc.


    Your make-up is terrible

    Ik zit al jaren niet meer op MSN, en Skype gebruik ik ook zelden.


    ars moriendi

    Klote. :'D
    Ik gebruikte MSN best vaak, namelijk. Ik heb echt een hekel aan Skype, maar goed; niks aan te veranderen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik wist het al, maar ik vind het niet echt een slimme zet van msn. Skype en msn zijn voor mij twee verschillende dingen die ik met maar verschllende mensen wil delen.


    Bad decisions make good stories.

    Ja, ik had dat bericht net gelezen. Eerst veranderde bij mij hotmail naar outlook. En nu Skype..


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Nja dat bericht is van november, maar nu is het geloof ik dan officieel omdat iedereen mail heeft gekregen.
    Volgens mij kun je gewoon van Msn gebruik blijven maken als je het op je computer hebt staan.
    Dus ik ga net zo lang door tot 'ie dood is I guess en dan ga ik maar eens over op Ebuddy.


    Yongguk & Daehyun <33

    Ik gebruik beide niet.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik gebruik eigenlijk beide niet zo veel XD heb namenlijk geen headset voor skype en ik heb whapp ipv msn xD


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Oud nieuws. Je houdt trouwens je hotmail/outlook/msn/live e-mailadres, alleen Windows Live Messenger/MSN zelf zal het niet meer doen. Ook niet als je met een andere soort IM ermee verbinding probeert te maken.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2013 - 17:25 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Plague schreef:
    Ik gebruik beide niet.

    Druella schreef:
    Klote. :'D
    Ik gebruikte MSN best vaak, namelijk. Ik heb echt een hekel aan Skype, maar goed; niks aan te veranderen.


    & this:

    Anarose schreef:
    Ik wist het al, maar ik vind het niet echt een slimme zet van msn. Skype en msn zijn voor mij twee verschillende dingen die ik met maar verschllende mensen wil delen.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2013 - 20:48 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.