• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Justin Drew Bieber || Schreeuwt dingen - Brookie

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    Kamerindeling:

    1. Zayn Malik en Niall Horan
    2. Cristiano Ronaldo en Nathan Sykes
    3. Doutzen Kroes en Cher Lloyd
    4. JJ Hamblett en Beau Brooks
    5. Mackenzie Foy
    6. Justin Bieber

    [ bericht aangepast op 26 jan 2013 - 23:37 ]


    El Diablo.

    [Alvast meine themen:Y)]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    {mijn topics}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    {kon t niet laten=)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Nathan James Sykes
    "Doei!" Ik zwaai de meiden na. Ik besluit om uit de keuken te gaan, voor zover je het nog een keuken kan noemen... Beau volgt me, maar besluit om toch maar naar zijn kamer te gaan. "Is goed, ik zie je vanavond nog wel verschijnen." Ik glimlach en loop naar de muziekinsrumenten. Ik pak de drumstokjes en begin te slaan. Na een tijdje besluit ik ook maar om naar mijn kamer te gaan. Ik zet alles terug op zijn plek en loop naar mijn kamer. Ik sluit de deur achter me en plof op het bed. Zodra ik mijn ogen sluit stormt Niall binnen. "Tuurlijk, maar dan wel in de muziekruimte. Ik ga geen hele drumstel meesleuren..." Grijns ik waarna ik Niall achterna loop.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Niall Horan
    .Dankbaar bedank ik hem.
    Grijnzend ren ik terug waar Zayn en de rest was.
    "Zayn kom mee" lachend sleur ik hem mee.
    Ik plant hem neer op een stoel en pak een gitaar en hang hem om.
    "Deze is voor jou Zayn" ik merk dat ik een beetje bloos.
    Ik sluit even mijn ogen en concentreer me terwijl ik de eerste noten aansla.
    Daarna begin ik te zingen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Ik luister naar Niall terwijl mijn glimlach steeds breder word.
    Wanneer hij klaar is loop ik naar hem toe en omhels hem.
    'I love you, so much' fluister ik in zijn oor en druk even een kusje onder zijn oor...


    El Diablo.

    Niall Horan
    Toen ik klaar was glimlach ik lief naar hem.
    Hij loop op me af , 'I love you, so much' fluisterd hij in mijn oor en ik glimlach weer.
    Vervolgens knuffel ik stevig.

    Mackenzie
    Ik was ze gevolgd en glimlachte bij het moment na het nummer.
    Het was echat mooi gezongen.
    Ik besloot weer te gaan.
    'cherry" roep ik hard


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Sorry. Zusje werkte niet nee. Ga onmiddellijk schrijven.]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Cher Lloyd

    'Nee!' riep ik terug. 'Ik ga in de keuken helpen! Anders vind ik het zielig voor de begeleiders!' schreeuwde ik terug en ik sprong op, om vervolgens heupwiegend naar de keuken te lopen. 'Oehh! Wat eten we? Ik help mee met koken' grijnsde ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Nevaja
    Ik stond in de keuken toen Cher aan kwam lopen, ‘Oeh, wat eten we? Ik help mee met koken.’ ‘We eten pannekoekennn… taart’ grijns ik. ‘Pak een pan, hier heb je een kom beslag, en bak pannekoeken en leg ze maar op dit bord.’


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    [bye, +abo]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Mackenzie Foy
    Ik grijns 'dat wou ik dus voorstellen'schreeuw ik erug en ga op zoek naar de keuken die ik heb gevonden mey Cher erin 'haaaaaai'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cher Lloyd

    'Oehh, lekker!' zei ik. Vrolijk deed ik wat beslag in de pan en zette hem op het vuur, waarbij ik af en toe de pan op tilde en de pannenkoek omdraaide, door inmiddel van de pannenkoek omhoog te gooien en met de pan weer op te vangen. Ik beet even op mijn lip toen ik de tattoo zag, waar "daddy" opstond. Ik miste mijn vader erg. Het liefst zou ik hier weg willen, terwijl ik hier nog geen twaalf uur zit. Dit voelde niet als thuis. Ik zat opgesloten. 'Hoi' mompelde ik somber.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2013 - 21:24 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Foy
    Haar altijd vrlijke stem klonk somber.
    'heey wat is er?'vraag ik bezorgd.
    Ik was erg besvhermdend over andere vooral voor mijn leeftijd.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cher Lloyd

    'Ach joh, er is niks. Behalve het feit dat ik hier nog wel zo'n half jaar tot een jaar vast zit en ik niet naar mijn broer, moeder of vader kan. Ik heb ze niet meer gesproken sinds twee weken geleden en ik mis ze erg' mompelde ik, en ik legde de pannenkoek op de stapel om nieuw beslag in de pan te doen en opnieuw te beginnen. Ik wilde hier niet zijn. Ik wilde weer vrolijk door de winkelstraten van Londen huppelen, alles kopen, in de studio staan, concerten geven. 'Maar ik wil mijn brats niet teleurstellen' zuchtte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."