• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Justin Drew Bieber || Schreeuwt dingen - Brookie

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    Kamerindeling:

    1. Zayn Malik en Niall Horan
    2. Cristiano Ronaldo en Nathan Sykes
    3. Doutzen Kroes en Cher Lloyd
    4. JJ Hamblett en Beau Brooks
    5. Mackenzie Foy
    6. Justin Bieber

    [ bericht aangepast op 26 jan 2013 - 23:37 ]


    El Diablo.

    Justin Drew Bieber

    Ik keek naar Niall en een spottend glimlachje kwam op mijn mond terecht. Hij was gek. Ergens had ik enorme medelijden met Niall. Ik snapte volkomen dat hij dit deed. Maar op dit moment zou het me niks kunnen schelen als ik hem vermoord had,


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan.
    Ik wordt radeloos als ik merk dat Zayn mij tegen houdt.
    Nog steeds woest adem ik hard in en uit en probeer op iets anders te concentreren.
    Toen ik een spottend lachje om Justins mond zag ging ik weer te keer.
    Ik werd gek van binnen, gewoon helemaal gestoord.
    Ik schold Justin voor alles uit en trappelde heen en weer om uit Zayns greep te kunnen komen.

    Mackenzie Foy.
    Met een zucht liep ik weer naar de keuken en pakte ijs uit de ijskast die ik in een thee doek wikkel.
    Daarna liep ik naar de herrie en leg het ding op mijn hoofd.
    Met grootte ogen kijk ik van Justin naar Niall die beide onder het bloed ziten.
    Niall schreeuwt vanalles en sparteld wild terwijl hij van de wereld lijkt te zijn terwijl Justin spottend lacht.
    Zacht zucht ik "Mag het pliezz wat zachter ik heb koppijn dankje" mompel iki

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 20:10 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Ik zucht en trek Niall mee naar zijn eigen kamer. Daar doe ik de deur dicht en ik blijf naar de deur staren.
    'Jij bent echt veranderd Niall' snauw ik opeens naar hem, ik voelde me opeens zo boos en geen idee waarom....


    El Diablo.

    Niall Horan.
    Ik wordt mee getrokken door Zayn en nog steeds boos trap ik tegen de muur aan.
    "Jij bent echt veranderd Niall" snauwt hij opeens naar hem.
    "Waarom geeft iedereen mij altijd de schuld, " schreeuw ik hard.
    Ik pak een glas van mijn nacht kastje en gooi die hard tegen de deur kapot.
    Vervolgens vloek ik en trap tegen de muur weer.

    Mackenzie Foy
    Ik schud even mijn hoofd, dit ging nog wat worden.
    "iemand idee waar Cher is?" vraag ik.
    Ik schrik op als ik iets kapot hoor gaan en een paar bonken.
    "Weet je ik ga weg hier. Cris ik zou er maar voor zorgen dat Niall Zayn niets aandoet of anderzom" mompel ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Ik kijk met grote ogen naar de scherven die in mijn arm zijn gekomen, vervolgens kijk ik kwaad naar Niall.
    'Weetje Niall? Het is echt over!' schreeuw ik naar hem, ik gooi de deur met een harde klap achter me dicht.
    Vloekend pak ik de ehbo-koffer en begin geïrriteerd de scherven uit mij arm te halen....


    El Diablo.

    Niall Horan
    .Geschrokken kijk ik naar Zayn zijn arm, dit was niet de bedoeling.
    Voor ik nog iets kan zeggen kijkt hij me kwaad aan "Weetje Niall? Het is echt over!" schreeuwt hij hard en met een klap valt de deur dicht.
    Autch die kwam aan. Weer helemaal boos, maar nu op mezelf pak ik alles wat ik gevonden krijg en als snel vlieg het lampje van mijn nachtkastje tegen de muur.
    Bijna krijg ik de nijging om de gitaar te mollesteren maar dat weet ik in te houden.
    Boos smijt ik wat boeken en beuk hard met mijn hoofd tegen de muur.
    "fucking kut life" schreeuw ik hard.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Ik hoorde iets breken ergens in een andere kamer en ik gromde wat over dat Cristiano me los moest laten. 'Laat me verdomme los. Mag ik geen eens naar mijn kamer gaan?' snauwde ik naar Cristiano en ik kreeg het voor mekaar om uiteindelijk me los te rukken. Woedend stampte ik naar mijn eigen kamer en gooide de deur dicht. Daar pakte ik een zwarte joggingsbroek en een wit shirt. Snel liep ik mompelend naar de badkamer en draaide de douche aan, pakte een handdoek en legde die samen met mijn kleren klaar op de wc zodat ik ze dalijk kon pakken. Uiteindelijk was ik helemaal uitgekleed en stapte de douche onder.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zayn Malik

    Als ik het verband om mijn arm heb gooi ik de ehbo koffer hard in het kastje.
    Ik dacht even na, die Beau dude had sigaretten.... Al snel wist ik waar hij sliep, mooi... Hij was er niet.
    Ik zoek tussen zijn spullen en vind al snel de sigaretten. Ik snel me naar buiten en ga op een donker plekje staan.
    Niemand zal me hier zien.. Ik steek de sigaret op en neem een trekje....


    El Diablo.

    Niall Horan.
    Na een poos neemt mijn woede af.
    Huilend laat ik me op het bed vallen en zoek naar mijn mobiel.
    Zodra ik hem heb zoek ik Greg zijn nummer op en bel ik.
    I need my big brother.

    Mackenzie Foy.'
    Ik zucht weer even, what ever. Ik liep door de gangen en zag Cher.
    "hoi" mompel ik. Haat aan mijn hoofdipjn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cher Lloyd

    'Ga weg' mompelde ik. Ik liep naar mijn kamer en trok mijn pyjama aan. Wat te bloot? Voor mij was het dood normaal. Zelfs al was het onder de nul, ik sliep echt overal in. Op blote voeten liep ik weer mijn kamer uit en liep door de grote gang. Snel liep ik Mackenzie voorbij en kwam aan bij de zitkamer, waar ik me op de grond liet zakken en ging liggen, niet oplettend of er iemand was.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Foy
    Ik zucht en volg haar gewoon.
    "Cher wat is er????" vraag ik zacht terwijl ik in de bank languit ga liggen.

    Niall Horan.
    Na een paar keer overgaan hoor ik eindelijk Greg zijn stem.
    "greg" zeg ik snikkend


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [brb op mobiel]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cher Lloyd

    'Heb je me dan net niet gezien?' vroeg ik Mackenzie, terwijl mijn ogen dicht waren. 'Ik ben raar, Mackenzie. En dan niet leuk-raar. Duizenden berichten kreeg ik. Krijg ik nog steeds. Nooit heb ik ook maar één iemand horen zeggen, of wat dan ook "Hé, Cher! Hoe kom je erbij dat je raar bent? Iedereen is anders, wees er trots op''. Ik ben al mijn hele leven raar geweest, en zal ook nooit veranderen. Haters boeien me niet, nee echt niet. Het doet gewoon pijn om te weten dat niemand me normaal vindt, Mackenzie. Dat doet pijn' zei ik, zonder ook maar één traan te laten.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Foy
    Ik zucht werr. 'Cher ik weet alles maar ik weet dat jij er niets aan kam doem ik neem het je niet kwalijk.
    En ja ik heb pijn maar ik wil dat je nu vrolijk bemt voor mij"glimlach ik.
    Ik leg de zak weer op mijn hoofd


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Greg Horan

    Mijn telefoon ging, dus nam ik op. 'Met Greg' zei ik. 'Greg' hoorde ik iemand snikken. 'Niall?' vroeg ik. Ik sprong op en bezorgd liep ik naar boven. 'Wat is er? Gaat het wel allemaal goed? Hoe is het daar?' begon ik te vragen. Niall klonk niet erg blij, er zou wel wat gebeurd zijn. Ineens kreeg ik een idee om hem proberen op te vrolijken. 'Ik heb gelezen dat Justin Bieber er ook in zit!' probeerde ik.

    [Haha, speel Greg even]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."