• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Justin Drew Bieber || Schreeuwt dingen - Brookie

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    Kamerindeling:

    1. Zayn Malik en Niall Horan
    2. Cristiano Ronaldo en Nathan Sykes
    3. Doutzen Kroes en Cher Lloyd
    4. JJ Hamblett en Beau Brooks
    5. Mackenzie Foy
    6. Justin Bieber

    [ bericht aangepast op 26 jan 2013 - 23:37 ]


    El Diablo.

    Justin Drew Bieber

    Ik trok mijn wenkbrauwen weer op, wat me wéér niet lukte, en schoot daarna in de lach. 'Dan is dit beter dan tijdens een concert, niet?' lachte ik. 'Als je in de toekomst nog eens naar mijn concert komt, dan moet je het me even zeggen. Dan regel ik voor jou en je vriendinnen wel VIP kaartjes en backstage pasjes' glimlachte ik. 'Wat? Mackenzie, je hebt in Twilight gespeeld! Dat is één van de beste films ter wereld. En jij ziet jezelf niet als beroemdheid?' vroeg ik haar ongelovig. Verwaand was ik niet, maar ik mocht mezelf wel als wereldberoemd zien.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Foy
    Ik haal mijn schouders op "Nope"
    Ik glimlach om zijn voorstel "Dat zouden ze echt helemaal geweldig gaan vinden, zeg nu je toch zo lief bent en ik ze eigenlijk wou bellen omdat ze denk weer een logeer partijtje hebben zou je het leuk vinden om met ze te praten?" Ik glimlach, hij kon altijd nee zeggen.
    Het was lief dat hij dat wou regelen, al zouden Cathlyn en Amy het never nooit gaan geloven en denken dat ik hun plaag.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Tuurlijk! Waarom niet?' lachte ik. 'Hebben ze facetime? Dat is altijd wat leuker' grinnikte ik. Ik was benieuwd wat voor vriendinnen Mackenzie had. Zelf was Mackenzie hartstikke aardig. Dat zou betekenen dat Mackenzie's vriendinnen ook aardig en leuk waren. 'Anders bel jij ze met facetime. Dan verwachten ze het niet' lachte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Foy
    Wat vrolijker knik ik. Het ijs leg ik opzij en pak mijn mobiel.
    Ik dacht even na, we zouden naar Amy gaan dus belde ik naar Amy.
    "Mackieeeeee" roepen ze beide vrolijk zodra ze opgenomen hebben.
    Ik glimlach "heey hoe gaat het met jullie??" ze knikken beide dat het goed gaat.
    "En knappe jongens?" Vraag Cathlynn gelijk en ik grinnik zacht en kijk lachend naar Justin.
    "Tuurlijk je raad nooit wie hier allemaal zijn" nieuwsgierig zie ik ze me aankijken.
    "Zayn, Niall, Ronaldo,Cher" noem ik grijnzend op.
    Ik zie de ogen van beide groot worden "ik ben jaloers, ik zou zo graag naar je toe willen komen maarja" ik grinnik even.
    "Oh my, Mackz moet je zien, ik heb hem gehad van mijn broertje" roept Amy ineens helemaal hyper en komt met twee posters van Justin.
    "Ik heb iets mooiers" grijnzend om Amy's verontwaardigd gezicht kan ik net ontcijferen dat ze zegt dat niemand mooier is dan Justin.
    Lachend draai ik de camera richting Justin.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Grijnzend keek ik naar Mackenzie die af en toe betekenisvolle blikken naar mij stuurde vanwege de twee meisjes aan de telefoon. 'Zijn Zayn, Niall, Cristiano en Cher belangrijker dan ik ben?' pruilde ik naar Mackenzie. Daarna keek ik naar de meisjes aan de telefoon. Ik lachte en zwaaide. 'Hola!' zei ik lachend. Ik bekeek de posters even en schudde mijn hoofd. 'Pas goed op mijn mini-mij's!' grinnikte ik. Ik bekeek de twee meisjes en stak mijn hand op. 'Ik ben Justin, maar zo te zien weten jullie dat al' grijnsde ik. 'Vinden jullie het goed dat als we hier uit zijn, ik met Mackenzie meekom naar jullie? Of wacht. Morgen mogen we geloof ik met een begeleider naar buiten, kom hierheen!' zei ik enthousiast.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Foy
    Ik grinnik even en knik lachend.
    Beide dames flipte hem zo beetje met name Amy, zij was de grootste Belieber.
    Cathlynn was meer de Directioner. Ik lach hard om Amy, die probeert niet te fangirlen wat half lukt
    Haar ogen worden mega en even ben ik bang dat ze eruit zullen springen als Justin voorstelt om hier heen te komen.
    "Misschien kan ik ook regelen dat jullie hier mogen blijven logeren" stel ik voor.
    "Ze houd zich in om niet te gaan gillen, huilen en weet ik het wat" fluister ik lachend bij Justin in zijn oor.
    "Wow Mackz heb je nou een wond op je hoofd hoe kom je eraan?" merkt Cathlynn nieuwsgierig op.
    Ik zucht even "sommige hebben nogal, gevaarlijke problemen" murmel ik.
    "Weet je wat nou awesome is, wakker worden door mister Bieber" lachend sta ik op en ik hoor een verontwaardigende kreet uit het mobieltje komen.
    Daarna richt ik de cam op Justin en zijn ontblote bovenlijf. "En daar staat ie aan je arm te schudden met druipend haar wat koud is" grinnikend plof ik weer neer


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=147725 Topic 4]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Ik grinnikte om Mackenzie. 'Ach joh, geeft niks. Laat haar maar gaan' lachte ik zachtjes in haar oor. 'Dat is toch logisch als jíj op míjn bed ligt te slapen!' grijnsde ik en ik keek in de telefoon. 'Oké. Dus morgen komen jullie? Awesome' grijnsde ik. 'SWAGGY!' riep ik weer uit het niets. Ik kon mezelf wel voor mijn kop slaan nu.

    [Sorry voor het korte stukje]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [geeft niets hoor, heb ik ook wel s]

    Mackenzie Foy
    Ik grinnik "Dan had jij niet moeten staan douche" zeg ik eigenwijs terug.
    Justins grijns was echt aanstekelijk dus al snel grijnsde ik ook.
    "Swaggy" riep hij ineens uit en ik zag dat hij zich zelf even haatte.
    "Ohh my gosh ga ik serieus Justin Bieber, gewoon zo in levende lijven ontmoeten" stameld Amy ongelovig.
    En ik knik "wacht" mompeld ze.
    Ik zie dat Cathlynn moeite doen om haar lach in te houden en Amy loopt uit de deur.
    Ineens hoor ik haar keihard alemaal dingen gillen en schreeuwen, waardoor ik begin te lachen.
    Na 5 minuten loopt ze terug "zo dat moest er even uit zeg" ik zie dat ze wat bloost.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Nadat ik klaar was met mijn arm keek ik even naar mijn witte shirt. Tuurlijk, onder het bloed. Straks dachten ze nog dat ik een mopord had gepleegd.. Ik zucht en trek hem uit. Vervolgens gooi ik hem in de prullenbak, was toch niks aan te doen.. Ik loop over de gangen tot ik Mackenzie en Justin hoor. 'En wat zijn jullie aan het doen' lach ik...


    El Diablo.

    [Ugh duits leren is moeilijk met 0% concentratie o.o Ik ben bang dat ik niet alleen mijn Frans so ga verknallen morgen....]


    El Diablo.

    [ahahha]
    Mackenzie Foy
    De deur gaat open en Zayn komt lachend binnen.
    "Wauw perfecte timing, Cathlynn je celeb crush is hier voor je" lachend loop ik naar Zayn en trek hem mee.
    Beide jongens zijn vol in beeld en ik zie Cathlynn ongelovig kijken.
    "Z-zayn" mompelt ze en ik grinnik weer even.

    [kort soryr maar ik kom van af zometeeno pmobiel]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Na dat gevecht met Niall was het wel nodig, weet je' zuchtte ik. Toen pas realiseerde ik me dat ik dat zojuist hard op had gezegd. Toen het ene meisje even weg liep en later terug kwam, moest ik weer lachen. 'Hm, ik heb nu al zin in morgen. Wacht, hoe laat is het?' vroeg ik uit het niets. Toen ik naar de tijd keek, gaapte ik even. 'Ik stel voor dat ik nu ga slapen, zodat ik morgen vroeger kan opstaan' glimlachte ik. 'Hoi Zayn!' zei ik vrolijk.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2013 - 20:58 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zayn Malik

    'Sup' gt grijns ik naar Justin..
    Ik moet even lachen en kijk naar de twee meisjes op het scherm.
    Ik haal een hand door mijn kuif en grijns even. 'Vas happenin?' lach ik.
    Ik krab even in mijn nek en kijk kort naar Mackenzie...

    [ bericht aangepast op 28 jan 2013 - 21:00 ]


    El Diablo.

    [LAATSTE]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."