• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Justin Drew Bieber || Schreeuwt dingen - Brookie

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    Kamerindeling:

    1. Zayn Malik en Niall Horan
    2. Cristiano Ronaldo en Nathan Sykes
    3. Doutzen Kroes en Cher Lloyd
    4. JJ Hamblett en Beau Brooks
    5. Mackenzie Foy
    6. Justin Bieber

    [ bericht aangepast op 26 jan 2013 - 23:37 ]


    El Diablo.

    Niall Horan.
    Ik bijt zacht op mijn lip.
    "Het is mijn schuld" mompel ik zacht.
    "Is dat niet raar na bijna 2 jaar niets laten horen in eens bellen om te oefenen?" ik kijk hem vragend aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Hm. Zal ik ze anders bellen? Geef me je telefoon, ik doe er heus niks ernstigs mee, hoor' plaagde ik hem. 'Maar even echt. Ik bel ze wel, ze zullen het heus wel begrijpen. Zayn kan je hier het al zeggen, en Liam, Harry en Louis die zullen het wel willen, of niet soms?' grinnikte ik. Ik stak mijn hand uit, wachtend op de telefoon.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    NiallHoran
    Ik zucht even maar geef uiteindelijk toe.
    Ik pak mijn mobiel en ontgrendel hem.
    Ik grinnik zacht door de achtergrond, een foto van Justin en mezelf.
    Maar wat als we iets uitbrachten en ik weer veel haat krijg?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Ik moest lachen om Niall's achtergrond. 'Hé, dat herinner ik me nog wel' lachte ik. Ik pakte soepel Niall's mobiel uit zijn hand en scrolde door zijn contacten, totdat ik "Liam" vond. Snel drukte ik op het groene telefoontje en drukte op speaker. Snel hield ik de mobiel tussen ons in. 'Hé Niall! Waarom bel je?' hoorde ik een stem zeggen. 'Liam? Je spreekt met Justin Bieber' zei ik helder. 'Wat? Justin Bieber? Maar hoe-' Hij kaapte zijn zin af en ik grinnikte. 'Ik sta hier met Niall, in de inrichting. Wil je Harry en Louis erbij roepen?' vroeg ik hem.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan.
    Ik glimlach zwak.
    Ietswat nerveus pulk ik aab mijn trui en al snel hoor ik Liams stem.
    Tranen sprongen in mijn ogen,ik mekrte nu pas hoeveek ik ze gemist heb.
    Ik hoor Liam de andere jongens roepen.
    'hi:zeg ik zacht en schor.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Niall!' hoorde ik, en ik grinnikte. 'Justin hier weer. Ik en Niall hadden een plan bedacht. Wat als we nou een liedje schrijven, een videoclip uitbrengen en ik als voorprogramma voor jullie mee op tour ga? We moeten het nog aan Zayn vragen' vertelde ik. 'Justin Bieber?' hoorde ik weer. 'Ja! Natuurlijk!' Dit keer waren het verschillende stemmen. 'Mooi. Ik zet hem van speaker af, en geef hem aan Niall. Volgensmij wilt hij jullie nog even spreken. Daag' zei ik, en ik hoorde allemaal gedag. Gelijk zette ik hem van speaker af en gaf hem aan Niall.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall horan.
    Ik kijk dankbaar en bedank Justin.
    Daatns ga ik even wat verder weg syaan.
    'hoe gaay het met jullie'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Ik wachtte geduldig af en gebaarde ondertussen in de deuropening dat Mackenzie gewoon mocht komen. Ik keek naar Niall en glimlachte weer toen ik zag dat hij een gesprek begon. Hij mistte zijn thuis, dat zag je zo.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (ik bedoelde eigenlijk alleen voor t esprek..

    Niall Horan.
    Ze antwoorden dat het goed ging en vroegen waar ik was. Met tegenzin vertelde ik ze ales,ook van Zayn en mij. Het was te lang geleden.

    Mackenzie Foy

    Ik glimlach en kijk even naar Niall.
    Ik knikgoedkeurend naar Jusrin


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cher Lloyd

    Ik liep door de gangen en kwam uiteindelijk Mackenzie tegen, bij een andere kamer. 'Hé!' zei ik blij. Vrolijk wilde ik gaan praten, totdat ik iets hoorde wat ik niet wilde horen. Woedend pakte ik wat ik pakken kon en smeet het overal naar toe. Alles, maar dan ook echt alles.

    [Haha, ik had geen idee hoe ik het zeg maar moest typen. Ik doe gewoon maar wat]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Foy
    Ik glinlach terug naar Vher.
    Ineens werd ze boos en begon ze met van alles te smijten.
    Doordat ik een snelle reflex had wit ik een vaas binna te ontwijken. Ik voelde hoe het hard tegen mijn hoofd aankwam en een sherp stuk zorgde voor een grote snee.
    Als snel vowl ik het bloed stromen en versxhrikt slaaj ik een kreet
    .
    Niet veel later en door mijn afleiding voel ikiets anders wat md wel hard raakt.
    Ik slaak een gilletje en val op de grond.

    Niall Horan.
    Ineens hoor ik allerlei ruzie.
    Ik zeg de jongens even te wachten en ren naar de deur.
    "cher!" roep ik verbaasd uit. Daarna wend ik me maar Justin.
    'mackenzie ligt op de grond en Cher draait dior " zeg ik paniekeroig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Wat?' vroeg ik en ik stormde als een gek de kamer uit, toen ik Cher wild zag bewegen en allemaal dingen smijten. Ik ontweek nog net een klein tafeltje en sprong op Cher af. 'Niall, neem Mackenzie mee naar iemand die haar kan helpen' zei ik snel, terwijl ik Cher's armen op haar rug drukte. Ze probeerde zich los te rukken maar ik pakte haar strakker vast en trok haar langzaam en zacht naar de grond. 'Rustig, Cher' mompelde ik. 'Houdt je stil. Negeer alles' probeerde ik. Na twee minuten kon ik haar loslaten en keek ze naar de grond. 'Wat is er allemaal bij jou aan de hand?' vroeg ik. 'Stemmen' antwoordde Cher doods.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horab.
    Ik knik voorzichtig tilde ik Mackenzie op en lef haar op mijn bed. Ze kreund van de pijn.
    Daarna ga ik ipzoek naar ienNd maar ik krijg niemand gevoden.
    Ik vloek zacht en ren terug terwijl ik aan Liam denk.
    Gelukkig hing hij aan de telefoon en sjel leg ik hem uit way er gebeurd is.
    Daarna doe ik de dingen die hij zegt.
    Al snel valt Mackenzie in slaap en loop ik naar Justin.
    "ik kreeg niemand gevonden maar Liam hielp. Ze slaapt ny


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Mooizo. Cher is wat rustiger. Ik denk dat zij ook wel rust nodig heeft' mompelde ik. 'Ik wil weg' hoorde ik een zacht gemompel. Ondertussen was ik op mijn knieën gaan zitten en tilde zonder enige moeite Cher op. Ik liep met haar door de gang totdat ze zei dat het haar kamer was. Daar legde ik haar op bed en rende terug naar Niall. 'Ik vind het behoorlijk eng hier' zuchtte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Kijk ondertussen Jersey Shore]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."