• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Justin Drew Bieber || Schreeuwt dingen - Brookie

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    Kamerindeling:

    1. Zayn Malik en Niall Horan
    2. Cristiano Ronaldo en Nathan Sykes
    3. Doutzen Kroes en Cher Lloyd
    4. JJ Hamblett en Beau Brooks
    5. Mackenzie Foy
    6. Justin Bieber

    [ bericht aangepast op 26 jan 2013 - 23:37 ]


    El Diablo.

    Niall Horan.
    Ik stuur haar een dodelijke blik en kijk weer naar Cris en Zayn.
    Ik stond op en liep nar de Zitkamer waar ok op een bank plof


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [wat zal ik doen?]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    (met niall prate ik ga zo ff naar fysio daarna kom ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Ik zal jou ook missen, Jazzie' knikte ik, waarna ik een kus op haar hoofd drukte. 'Doei, Bieber' piepte ze. 'Doei Bieber' herhaalde ik glimlachend naar haar. Jeremy reed weg. Daar stond ik dan, met mijn drie koffers. Ja, drie, ja. Eén voor mijn nutteloze spullen zoals tandpaste, tandenborstel, et cetera. Eén voor mijn kleren plus haarspullen en één voor mijn schoenen en beanies/snapbacks. Zuchtend haalde ik een hand door mijn haar en slofte naar de poort, die raar genoeg open stond. Zal wel iets van één of andere bediening hebben. 'Vaarwel optreden' mompelde ik en sloffend ging ik het gebouw binnen. Ik duwde een willekeurige deur open en zag daar een blonde jongen zitten. Oh, dit was dus geen eigen kamer. Ik besloot maar om dalijk op zoek te gaan naar mijn kamer en ging naast de jongen zitten. Toen ik even goed keek, wist ik gelijk wie het was. 'Niall Horan?' vroeg ik glimlachend.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan.
    Ik staar zuchtens voor me uit.
    Nu was Cher ook nog eens boos, ik wou naar huis terug naar Greg. Dat gij zei dat het gowd kwam in plaats van zeuren over meer eten.
    Ik zicht weer met tranen in mijn ogen.
    Ik hoor de deur open gaan en negeer het.
    "niall Horan" zegt een stem en ik kijk op. Voor mijn neus staat mijn grootte idool.
    Ongelovig kijk ik hem aam. Justin Bieber?'stamel ik ongelovig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Hoi!' zei ik vrolijk. 'Jazeker, dat ben ik!' verzekerde ik hem met een brede glimlach. Ik bekeek Niall even en fronste. Hij was magerder dan op de foto's, en de keren dat ik hem heb gezien. Dit keer zag ik tranen in zijn ogen en keek hem nieuwsgierig aan. 'Wat is er gebeurd?' vroeg ik aan hem. Niall zag er eerlijk gezegd niet bepaald goed uit. Veels te mager, wallen onder zijn ogen en ook nog eens een onrustige blik in zijn ogen. 'Het gaat niet helemaal goed, hé? Dat zie ik aan je' knikte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan.
    Hin fronst even naar zijn vrolijke uitbarsting en zei van alles.
    Ik zucht even en plof in de bank terug.
    'niets gaat goed in mijn leven. Zayn heeft me eindelijk verteld dat hij ook op mij is maar Cris wilt ons uit elkaar halen.' zucht ik verdrietig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Ik grinnikte om Niall's woorden. Zayn Malik zat ook in One Direction, en ik had geen idee wie Cris was. Ik haalde mijn schouders op en sloeg zonder te bedenken mijn armen om Niall heen. 'Cris bedoelt het zo vast niet. En anders ziet Zayn het heus wel' vertelde ik hem. Ik meende het ook, alhoewel ik hier nu met eigenlijk een compleet vreemde. 'Hoe lang zit jij hier al? En wie zitten hier nog meer? Pfoeh, ik mis Jazmyn nu al' ratelde ik door.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan

    Ik zucht weer even "sinds vanochtend. Ehm Zayn,Cris,Cher, Doutzeb , Nathan , Mackenzie , Beau en JJ Hamlet maar die heb ik niet gezien.
    ' ik zucht wder.
    Kijk mij nou, met mijn grootste idool en ik zit hier maar te zeuren.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Bieber

    'Oké, dus Zayn Malik, als ik het goed begrijp Cristiano Ronaldo, Cher Lloyd, Doutzen Kroes, Nathan Sykes, Mackenzie Foy, Beau Brooks en Jamie Hamblett?' Ik was gewoon geweldig, ik wist alle namen. Nee, oké, ik was goed in gokken. 'Hm. Waar zijn ze? Oehh, ik ruik pannenkoeken' merkte ik op. 'Zullen we samen naar de anderen gaan?' vroeg ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan.
    Uk knik even.
    " waarom ook niet' zucht ik.
    Ik sta op en trek de deur open.
    'kom je er zijn nog pannenloeken als Cher ze niet op heeft gegromd'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Lekker' grinnikte ik. Ik stond op en liep Niall achterna, de andere zaal in. Daar zag ik ze al allemaal zitten. Cher keek op en haar mond zakte open. 'Wat doet Justin Bieber hier?' vroeg ze. Ze tikte Mackenzie aan en wees naar mij. Ik zwaaide en keek nog even rond. Hm, het was groot en ik kon niet ontkennen dat het niet lelijk was.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2013 - 21:30 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Cristiano Ronaldo

    Ik grijns nog even naar Zayn en draai mijn hoofd dan een stukje om.
    'Zo zo, het word hier nog gevuld met tieneridolen' lach ik even en kijk voor me uit.
    Ik neem nog een slok water en kijk om me heen....


    El Diablo.

    Niall Horan.
    Ik glimlach even ' dit is dus de eetkamers.vgeleiders zul je bog wel ontmoeten'
    Ik kijk even naar Zayn en automatiscj glimlach

    Mackenzie
    Ik hoor watstemmen en Chee stoot me aan.
    "Biebsel' juich ik vrolijk lachend.
    Ik grinbik als Niall dom staat te dromen naar Zayn en ik tik Cher aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Bieber

    'Biebsel?' herhaalde ik, waarbij mijn wenkbrauwen omhoog schoten. Helaas lukte dat niet vanwege dat ik drie keer tegen een glazen deur was aangelopen en mijn ene wenkbrauw niet meer zo goed, tja, werkte. Uiteindelijk grinnikte ik en liep ik door, om naast Mackenzie te gaan zitten. 'Ook nieuw hier?' begon ik bij Mackenzie. Ik was altijd zo'n iemand die ongemakkelijke stiltes wilde weghouden.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."